Dzisiaj jest 08 lut 2025, 10:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Tlok ;D
Post: 27 wrz 2010, 21:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2009, 15:12
Posty: 58
Lokalizacja: się biora dzieci ?
Pojazd:
Witam. Mam cylinder alu. Italkit Racing oryginalnie jest w nim tłok jedno pierścieniowy. Z powodu że tłok był już w nie najlepszej formie i mógł puchnąć.
Moje pytanie czy mogę do cylindra w którym był zastosowany jeden pierścień włożyć cylinder z dwoma ?? wymiary itp. są nie ważne tłok dobrany idealnie tylko różnica w ilości pierścieni z jednego na dwa i czy są tego jakieś plusy bądź minusy.




_________________

"Każdy robi co chcę,dobrze lub źle
sam to już wie najlepiej,
pierdole to ...!!"


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 14:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
napewno jednopierscieniowy jest wysoko obrotowy




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 18:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 sty 2009, 15:12
Posty: 58
Lokalizacja: się biora dzieci ?
Pojazd:
dopisze ze kupiłem tlok od Malossi MHR




_________________

"Każdy robi co chcę,dobrze lub źle
sam to już wie najlepiej,
pierdole to ...!!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 wrz 2010, 23:15 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2008, 14:10
Posty: 3489
Lokalizacja: okolice Bytowa
Pojazd: Golf III TDI++ , Yamaha BWS 50
Cytuj:
napewno jednopierscieniowy jest wysoko obrotowy

Nie jest to zasada.

Hm musiałbyś przeanalizować skok tłoka. Ale najlepiej jakbys kupił orginał




_________________

ObrazekPiszę poprawnie
---------------------------
Mycen, nigdy o Tobie nie zapomnimy.
---------------------------
Wbijaj ---> viewtopic.php?t=3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 14:01 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
slawek5t pisze:
Hm musiałbyś przeanalizować skok tłoka. Ale najlepiej jakbys kupił orginał

Może mi wytłumaczysz co ma tłok do skoku tłoka?




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 14:08 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 lip 2010, 16:23
Posty: 370
Lokalizacja: Małopolska
Pojazd:
slawek5t pisze:
Cytuj:
napewno jednopierscieniowy jest wysoko obrotowy

Nie jest to zasada.

Hm musiałbyś przeanalizować skok tłoka. Ale najlepiej jakbys kupił orginał



no ale z zasady jednopierscieniowce to wysoko obrtotowce




_________________

Sprzedam wszyskie części do NRG P/G !!!!
"nie bądź taki prędki, uważaj na dętki :lol:"
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 wrz 2010, 14:10 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 23:46
Posty: 4078
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
piotrek1993 pisze:
Booyaka, jego wymiary !! tz wysokość, , ułozenie pierscieni itp

Nic z wyżej wymienionych spraw nie ma wpływu na skok tłoka!

skok tłoka=(promień wału) x2




_________________

RoQs pisze:
jestem teraz na 1 roku zawodówki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy