Dzisiaj jest 18 sty 2025, 11:56



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 lut 2009, 10:36 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Siema, mam pytanie do zawodników. Dlaczego najczęściej wybieranym skuterem na wyścigi jest Zip SP? Wiem, że jest lekki, silnik podatny na tuning. Pytanie dlaczego SP? To jest LC po prostu? Jakie są jeszcze inne zalety Zipka na wyścigach? Pozdrawiam.




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2009, 14:06 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 maja 2008, 8:33
Posty: 125
Lokalizacja: Lublin
Pojazd:
jasiu226, moim osobistym zdaniem wygodny w prowadzeniu doskonałe przednie zawieszenie dostępność części oraz akcesoriów łatwość obsługi np: szybka wymiana kół a zwłaszcza z przodu....




_________________

<a href="http://www.autowcentrum.pl/awc/TAXI-SERVICE/peugeot-306-1994-2/>Mój Peugeot 306 XRD</a>




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 lut 2009, 22:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2009, 21:12
Posty: 79
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Moim zdaniem oprócz tego co napisaliście jest to również "trwała" konstrukcja... Owiewki są mocno zbite, dzięki czemu podczas mordy żadne plastiki się nie łamią itp. Ja w tym sezonie zaliczyłem ok. 15 szlifów... A Zipek trzymał sie jak twardziel.... Również jest łatwy w rozbiórce czy zmianie kół - odkręcamy 4 śruby i mamy tylną owiewke! Przydaje się to zdecydowanie na zawodach, jak np. wyjmuje się silnik, zmienia koła na deszczówki itp. Dolna owiewka jest też opływowa przez co nie zachacza sie nią przy dużych pochyleniach na zakręcie jak np. w Jogu... Łatwy dostęp do zbiorniczka wody(nie trzeba ściągać przedniej owiewki... Również siedzenie położone jest wyżej niż w innych skuterach , co mi się zdaje ułatwia prowadzenie (mocniejsze pochylenie na przód)... Ma również węższy rozkład kół niż w innych skuterach, to pewnie też wpływa na korzyści pdczas jazdy Może to pierdoły, ale tak jak mówisz to jego główną zaletą jest to że jest lekki i podatny do tuningu :wink:




_________________

CMARacingTeam #45




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy