Dzisiaj jest 18 sty 2025, 19:25



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 kwie 2007, 8:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2007, 8:26
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Cześć, zacząłem przygotowywać skuterek do wyścigów, ale nie wiem na co mogę sobie pozwolić podczas tuningu. Mam kilka pytań. Czy mogę usunąć dozownik oleju wraz z pompą ? Czy jest dozwolona przeróbka cylindra i tłoka? Czy mogę zastosować membranę z innego motoru? Czy skuter musi posiadać dokumenty ? Czy mogę zastosować zapłon z innego motoru ? Czy mogę zmodyfikować owiewki ? Czy mogę wsadzić większą chłodnice od seryjnej? Czy mogę zastosować wydech własnej konstrukcji ?

Chodzi mi o ustalenia techniczne klasy 2


Ostatnio zmieniony 12 kwie 2007, 15:02 przez Beta_ark, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2007, 14:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2006, 12:28
Posty: 80
Lokalizacja: Bartoszyce
Pojazd:
wpisz sobie na google Regulamin zawodów skuterów tam masz Regulamin najnowszy =)




_________________

Moja maszyna TGB 303RS:
-Tłumik Tecnigas Next R
-Cylinder Stage6 70cm3
-Sprężyna centralna MK +25%
-sprężynki sprzęgła HEBO
-Gaznik po przeróbkach
-Wariator Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 kwie 2007, 20:02 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2004, 21:52
Posty: 251
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Wszelkie odpowiedzi znajdziesz w regulaminie technicznie. Dodatkowo zachęcam do zapoznania się z artykułem który dot przygotowania skutera do wyścigów wszystko na stronie www.sqtery.com




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2007, 2:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2007, 8:26
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Dzięki za namiary na informacje ale dla pewności zanim wywalę dozownik oleju chciałbym się spytać czy mogę to zrobić bo w regulaminie o dozowniku nic nie pisze. Regulamin nie pozwala na zmianę cylindra na inny ale można modyfikować cylinder ? dobrze zrozumiałem ?

Sorki za upierdliwość ale muszę wszystko dokładnie wiedzieć...


P.S. Chce ktoś kupić gaźnik DELLORTO PHSA 28 28mm, możliwa jakaś zamiana. Jest to chyba bardzo rzadki gaźnik a bardzo dobry, nie był stosowany w skuterze tylko w wyścigach drogowych 50cc w peugeocie z silnikiem autisa




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2007, 8:49 
**

Rejestracja: 10 mar 2005, 20:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Siema, ogolnie jeżeli czytasz regulamin musisz wziac pod uwage ze to co nie jest dozwolone , jest zabronione.!!!! Nie mozesz ruszac cylindra, zapłonu. Mozesz wsadzic inna membrane, mozesz jechac na wydechu jakim chcesz!!! Nie musisz miec papierów, wywal dozownik. Owiewek nie mozna modyfikowac, chłodnica musi zostac oryginalna




_________________

www.pizzerianocna.pl - Polecam Pizza w Nocy w Poznaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2007, 10:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2007, 8:26
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Dzięki, przynajmniej jeden mi konkretnie odpowiedział. Pozdrawiam !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2007, 11:51 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2007, 8:26
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
tomek pisze:
Siema, ogolnie jeżeli czytasz regulamin musisz wziac pod uwage ze to co nie jest dozwolone , jest zabronione.!!!! Nie mozesz ruszac cylindra, zapłonu. Mozesz wsadzic inna membrane, mozesz jechac na wydechu jakim chcesz!!! Nie musisz miec papierów, wywal dozownik. Owiewek nie mozna modyfikowac, chłodnica musi zostac oryginalna


Nie potrafię znaleźć regulaminu technicznego na 2007r. ale w regulaminie na 2006r. nie pisze że można usunąć dozownik oleju, a "wszystkie zmiany w pojeździe i silniku są zasadniczo zabronione, o ile nie są wyraźnie dozwolone względnie opisane w regulaminie" (oczywiście chodzi mi o klasę II). Zaszły jakieś zmiany w regulaminie czy co ? Uzupełnienia regulaminu też nie mogę znaleźć :( :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2007, 14:21 
**

Rejestracja: 10 mar 2005, 20:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
PZM w tym roku troszke poleciał w kulki... Wzoruj sie na 2006 , a z dozownikiem to powinno to zostac wprowadzone.... Jesli jednka tak ni ebedzie to i tak usun poniewaz 90% zawodników ma to usuniete... Jesli sam mieszasz olej jest po prostu bezpieczniej...




_________________

www.pizzerianocna.pl - Polecam Pizza w Nocy w Poznaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2007, 19:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2007, 8:26
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
aha, to już wszystko wiem. Na 90% pojawie się w Gostyniu ze skuterkiem. Tak tylko zobaczę jak to jest. Wsadzam wydech własnej konstrukcji i może jakieś rolki i sprężyny i może jakiś gaźnik. Za mało czasu miałem na tuning i za mało kasy. Bo niedawno kupiłem ten skuter. I pomału będę kupował części.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 kwie 2007, 20:31 
**

Rejestracja: 10 mar 2005, 20:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
No i super... Zabawa gwarantowana... akurat na gostyn nie trzeba miec tak szybkiego skuterka jak np na poznan czy kiisieilin.... Wiec pobawisz sie.. A wydech kto Ci robił?




_________________

www.pizzerianocna.pl - Polecam Pizza w Nocy w Poznaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 kwie 2007, 1:21 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2007, 8:26
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
brat mi robił bo jeździł kiedyś w wyścigach i zna się na tym, był mistrzem polski w klasie 50cc ale nie skutery tylko wyścigówki, yamaha rd 50 na stawidło obrotowe, na dwójce na kole itp 120 km/h w porywach do 130 ;] wydech zrobił a mi pozostawił dospawanie kolanka o odpowiedniej długości, rurki końcowej o odpowiedniej długości i średnicy i muszę na koniec dodać zagłuszkę :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2007, 8:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 kwie 2007, 8:26
Posty: 20
Lokalizacja: Gliwice
Pojazd:
Znowu mam pytanko :D Jeśli w przyszłości chciałbym startować w klasie 3 to do końca nie rozumiem jednego z punktów regulaminu technicznego. Brzmi on następująco: "Oryginalny system ssący musi zostać zachowany." Czyli nie mogę modyfikować/przerabiać lub dodawać kanałów ssących i przerabiać okien dolotu? Bo zaś inny punkt regulaminu brzmi tak: "W cylindrze i obudowie silnika można wykonywać modyfikacje. Pozwala się na skrawanie i szlifowanie materiałów." Teraz mi przyszło do głowy że może im chodzi żeby nie wsadzać 10 gaźników hehe albo nie przerabiać starego silnika na membrane. Nie wiem nie wiem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 kwie 2007, 12:48 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2004, 21:52
Posty: 251
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
W klasie 2 nie możesz nic robić z kanałami itp a w 3 można.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy