Dzisiaj jest 18 sty 2025, 11:54



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 wrz 2006, 11:39 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Temat dla wszystkich uczestników i fanów wyścigów Skuterów w Polsce.

Co chcielibyście zmienić w istniejącym regulaminie? Czy odpowiadają Wam miejsca rozgrywek itp itd?

Osobiście jestem za tym, żeby wyścigi odbywały się głównie w zachodniej Polsce - gdyż z zachodniej Polski jest 90% startujących.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 14:17 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2005, 22:50
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Junior popierwa twoje zdanie, też jestem za tym by wyścigi odbywały sie na zachodzie. Jednak pamiętam, iż takie rozmowy były prowadzone juz rok temu a PZM wysłuchując nasze prośby podwoił eliminacje w RAdomiu :wink: Chciałbym też by regulamin klasy 50cc tak przygotowac by byl chociaż podobny do 50tek za granicą byśmy my także mogli jechac np. do Niemiec. pzdr :wink:




_________________

#42

:arrow: www.sbteam.pl
:arrow: www.motogp.com
:arrow: www.motogp.pl
:arrow: www.rossifumi.it
:arrow: www.rossimania.com

Lech Poznań 4ever

Poznań '56




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 14:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2004, 21:52
Posty: 251
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Pozwoliłem sibie skopiować mojąwiadomośćz poprzedniego tematu

Również proponuję zmiane w reg. co do 2 klasy:
-brak dozownika
-brak rozrusznika
-może dozwolona zmiana wału??

W obu klasach 2 i 3 dozwolone wzmocnienia ramy. To nic na osiągi nie wpynie, a kzdy bedzie mógł sobie cos takiego zrobic o napewno wpłynie pozytywnie przy mocnej glebie (mniejsze ryzyko uszkodzenia ramy)
I oczywiście zeby skasować klase 1 .

Co do miejsc to według mnie jest ok bo przeciez radom czy lublin również jest ciekawym torem tak samo jak suwałki. Jeśli jużto ten szczecin nie potrzebny jest.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 15:01 
**

Rejestracja: 10 mar 2005, 20:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Nie wiem Paweł czy o to Ci chodzi zeby mozna było wkładac cylindry 50ccm z poziomu np; Evo??? według mnie to bez sensu, bo lepiej spowodowac zeby ten sport rozwijał sie , czyli jak juz to probowac zmniejszyc koszty przygotowania sprzetu a nie zwiekszac...

Zmiany w regulaminie to:
- mozliwosc modyfikacji owiewek bo to sa koszty zadne bo sami to mozemy robic a mozna dostsowac je do swoich warunków
-to co napisał kopytko
- zmiana torów na te w zachodniej polsce , chyba że np Lublin Radom dzien po dniu




_________________

www.pizzerianocna.pl - Polecam Pizza w Nocy w Poznaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 15:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2005, 23:42
Posty: 332
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Pojazd:
W sumie to Paweł i Tomek mają racje co do tego regulaminu ALE i tak trzeba dużo hajsu wsadzić w skuter przygotwany do klasy 2... Mnie wkurza to, że są cylindry 50cc seryjne wsadze wydech Racing i zaraz po cylindrze i tłoku, na dodatek maksymalny szlif jest 40,4? Już nawet sam nie wiem i szczerze to sie pogubiłem w tym regulaminie itp Żeby nie robić zamieszania to moim zdaniem regulamin na sezon 2007 powinen przejść tylko kilka zabiegów kosmetycznych :D w celu rozjaśnienia niektórych rzeczy.

Tory: Poznań, Lublin, Radom, Zielona Góra, Gostyń Koszalin - to są wg mnie najlepsze w Polsce obiekty do wyśćigów skuterów Chciałbym żeby po 2 wyścigi odbyły się na każdym z tych torów.
Bydgoszcz co to za tor w ogóle? Jeden zakret w prawo, reszta w lewo na dodatek obcięte pół toru, zero zainterewsowania ludzi... Szczecin - tor wygląda jak pobojowisko i można sie zasapać jeźdząc po nim skuterem ;]
Suwałki - nie wiem czy tylko mi sie tam tak lipnie jeździ i mam dziwne wrażenie, że mam słabą przyczepność na nim ? Sporo dziur i również mało ludzi tam sie tym interesuje...




_________________

Aprilia GP-1 DiTech 02'
Piaggio Zip SP by Malossi
Aprilia RS 125cc Replica
Yamaha R6 08
Honda CBR 125R 07




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 15:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2004, 23:06
Posty: 189
Lokalizacja: www.SQTERY.com
Pojazd:
- możliwość usunięcia rozrusznika
- możliwość usunięcia dozownika
Obie te rzeczy w wyścigach się nie przydają i tylko miejsce zawalają.
Co do torów to ja jestem za tym żeby Poznań, Radom, Lublin, Zielona Góra, Gostyń były po dwa razy, a Suwałki, Bydgoszcz, może Bemowo po raz.
Suwałki są bardzo fajnym torem i nie są dziurawe. Jedyny nie rózny zakręt to ten gdzie wychodzi się na prostą, tyle że tam te dziury nie przeszkadzają.
Bemowo... fajny tor był ustawiony, pamiętam, że każdy chwalił nawierzchnie bo dobrze trzymała.
Bydgoszcz lubie, bo tam dużo bardziej liczy się technika a nie to jaki kto ma sprzęt i jak mu idzie na prostej. Szkoda tylko, że jeden w prawo jest. Pozatym w bydgoszczy startowało sporo zawodników miejscowych, jeżeli dobrze pamiętam to 5 ich było w tym 1 dziewczyna.
Szczecin- out, nie byłem na tym torze, ale jeżeli mam tam 500 km i oni co chwile go odwołują to jakoś mnie to nei bawi.

Klasa 1 out- klasa która jest nie potrzebna. Malo zwodników, a i Kaja mówi że kończy ze skuterkami więc kto się tam będzie ścigał... 2 osoby??




_________________

http://www.sqtery.com - portal skuterowy
GG: 4629293
E-mail: wildwest@sqtery.com
http://www.kymco-tuning.prv.pl- strona o Kymco S9
http://www.sqtery.com - portal skuterowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 16:09 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2004, 21:52
Posty: 251
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Właśnie zapomniałem o tym co napisał Longer rozrusznik i dozownik można kasować. To jest sport...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 17:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 18:44
Posty: 343
Lokalizacja: Cicha Góra
Pojazd:
Zgadzam sie z poprzednikami. Ale mam jedno pytanie. Jeśli to sport to daczego zabawa jest w seryjny wał i cylek jeśli to sport? Moim zdanie niepowinno być tego było by mniej oskarżeń... W 2 kasie powno byc wszystko dozwolone[tzw. 50ccm z poziomu sport] oprusz 70ccm...




_________________

Zip SP Race...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 17:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2004, 23:06
Posty: 189
Lokalizacja: www.SQTERY.com
Pojazd:
Dlatego, że jeżeli wprowadzisz klase 50cc tuning to będzie się to wiązało ze znacznie większym wydatkiem. A zreszta w polsce byla juz klasa 50cc i się nie sprawdziła.
Moim zdaqnie obecnie jest dobrze tylko wyeliminowaćte drobiazgi co napisałem wczęśniej.




_________________

http://www.sqtery.com - portal skuterowy
GG: 4629293
E-mail: wildwest@sqtery.com
http://www.kymco-tuning.prv.pl- strona o Kymco S9
http://www.sqtery.com - portal skuterowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 17:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 cze 2005, 22:50
Posty: 182
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Drodzy koledzy mówicie, że spot. cyli sprwi ze wzrosną koszty? To powiedzcie mi ile kosztuje oryg. cylinder piaggio a ile np. jakis 50 sport :D:D:D :wink:




_________________

#42

:arrow: www.sbteam.pl
:arrow: www.motogp.com
:arrow: www.motogp.pl
:arrow: www.rossifumi.it
:arrow: www.rossimania.com

Lech Poznań 4ever

Poznań '56




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 18:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2004, 21:52
Posty: 251
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
PWM pisze:
Drodzy koledzy mówicie, że spot. cyli sprwi ze wzrosną koszty? To powiedzcie mi ile kosztuje oryg. cylinder piaggio a ile np. jakis 50 sport :D:D:D :wink:


OOO to jest dobre pytanie... :D
Zamiast klasy 1 zrobic klase 50 jak jest, 50 tuning (cylindry wały) <- lub zamiast tego propozycja moja z zeszłego roku cylindry 70 ale np jedynie zeliwne) i oczywiscie 70cc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 19:21 
**

Rejestracja: 10 mar 2005, 20:04
Posty: 239
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
eee to kto bedzie jezdił w tych klasach??? Jak już mozna zrobic zeby mozna było uzywac cylindrów o takich samych własciwosciach jak seryjny czyli np RMS....




_________________

www.pizzerianocna.pl - Polecam Pizza w Nocy w Poznaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 19:49 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2004, 23:06
Posty: 189
Lokalizacja: www.SQTERY.com
Pojazd:
No sam cylinder piaggio sporo kosztuje, ale zazwyczaj jak kupujesz sprzęt to tam jest cylinder, albo można tanio znaleźć na rynku wtórnym, a 50cc tuning to zazwyczaj nówke musisz kupić. Pozatym do 50cc dochodzi wał, kolejny koszt i pewnie zapłon żeby to ładnie chodziło, więc koszty diametralnie rosną.
Wiem, że Kopytkowi to na ręke bo już ma skuter pod dawne 50cc tuning gotowy.

Ja jestem za tym żeby nic nie zmieniać tylko kosmetyczne zmiany wprowadzić, o których już wspominałem.




_________________

http://www.sqtery.com - portal skuterowy
GG: 4629293
E-mail: wildwest@sqtery.com
http://www.kymco-tuning.prv.pl- strona o Kymco S9
http://www.sqtery.com - portal skuterowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 20:18 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2004, 22:16
Posty: 169
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Siema
Ja jestem za tym, że radom lublin i suwałki to juz napewno usunąć. Za to w Poznaiu zielonej gostyniu bydgoszczy szczecinie oraganizowac bo pozniej jak tak dlaeko to problem z transportem itp.
Jesli chodzi do Technicznego regul. to:
-możliwosc włozenia cylindra NiE ORGINALNEGo tj. zamienik o konstukcji takiej jak orginalny czyli np.RMS'a wał równiez bo te orginalne części to kosztuja tyle co prawie cześći poziomu Evo do 50cc 8)
-usuniecie dozownika rozrusznika dozwolone
-przerabinie plastików np. dziury dla lepszego chłodzenia zeby były dozwolone


Pozdro




_________________

---------------------------------------------------------




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 20:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2005, 23:42
Posty: 332
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Pojazd:
Batman chyba zwariowales. Jak startuja zawodnicy z zachodu i wschodu Polski to powinny byc tory dobrane nie tylko pod wiekszość. Radom i Lublin usnunąć to żeś mnie rozbawił....




_________________

Aprilia GP-1 DiTech 02'
Piaggio Zip SP by Malossi
Aprilia RS 125cc Replica
Yamaha R6 08
Honda CBR 125R 07




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 21:01 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2004, 22:16
Posty: 169
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
a nie tey !!
Jade 500km poto zeby pojzedzic gdzies gdzie nikt miejscowy nie staruje !! A jak jzu to radom i lublin w jeden weekend !! i tylko RAZ !!




_________________

---------------------------------------------------------




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 21:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lis 2004, 23:06
Posty: 189
Lokalizacja: www.SQTERY.com
Pojazd:
Miejscowi nei startują ale np startujemy my z Warszawy i okolic i powiedz mi jakie mamy szanse z Wami jak wy wszystkie tory z poznania i okolic macie objeżdżone, a jak nie macie ich objeżdżonyto świdczy tylko o tym, że któryś z Was nie wykorzystał danej mu szansy. Gdybym był z Poznania napewno często byłoby mnie iwdać na wtorkowych treningach. My i tak mamy do Radomia 100km więc nie trenujemy tam często. Co do Lublina to może dla Was to jest daleko, dla nas też wcale nie blisko, ale tam startowało 3 miejscowych. Do teog tor bardzo fajny i szybki do tego w maire trudny technicznie więc szkoda by było gdyby był tylko raz w sezonie. Do tego jeżeli chodzi o startujących na rok 2007 to nikogo nowego z wlkp oprócz Binka, bo on jest jedynie w miare nowy nie widze. Jeżeli większość wyścigów będzie się odbywała na zachodzie to myśle, że my też opuścimy pare, a jeżeli będzie podobnie jak w Bydgoszczy gdzie część ekipy SBT nie przyjechała i my nie przyjedziemy, a miejscowi nie dopiszą to startowało będzie znowu z 6-8 zawodników w 2 klasie. Bydgoszcz podałem jako przykład bo mamy w miare blisko. Ale np Stary Kisielin i Koszalin labo Szczecin będą dwa razy to pewnie na któreś z tych eliminacji mnie nie będzie bo nei będzie mnie stać że 6-7 razy w sezonie jechać na wyścigi oddalone 500 km od wwy.




_________________

http://www.sqtery.com - portal skuterowy
GG: 4629293
E-mail: wildwest@sqtery.com
http://www.kymco-tuning.prv.pl- strona o Kymco S9
http://www.sqtery.com - portal skuterowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2006, 22:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 lut 2005, 20:14
Posty: 163
Lokalizacja: Z miasta gdzie dresiarze są najniższą jednostką społeczną
Pojazd:
A wiec tak tory to zdecydowanie Gostyn moim zdaniem najlepszy tor w polsce !!!!( nie jezdzilem tylko w suwalkach) potem Stary Kisielin, Poznań... i moze ten Koszalin bo slyszalem ze fajnie tam jest!!
Za zmiana regulaminu to tak:

Robienie dziurek bo ja lubie dziurki :wink:
Mozliwosc wywalenia dozownika oraz rozrusznika
wzmocnienie ramy oraz mozliwosc zalozenia chlodnicy przeplywowej!!!




_________________

Mlodinio gwiazda bułgarskiej i okolic

<<<Leader Of The Pack>>>

www.sbteam.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2006, 14:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 lis 2004, 21:52
Posty: 251
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Mlody-Sbt pisze:
A wiec tak tory to zdecydowanie Gostyn moim zdaniem najlepszy tor w polsce !!!!( nie jezdzilem tylko w suwalkach) potem Stary Kisielin, Poznań... i moze ten Koszalin bo slyszalem ze fajnie tam jest!!
Za zmiana regulaminu to tak:

Robienie dziurek bo ja lubie dziurki :wink:
Mozliwosc wywalenia dozownika oraz rozrusznika
wzmocnienie ramy oraz mozliwosc zalozenia chlodnicy przeplywowej!!!


Przecież można było założyć tą chłodniczke. To jest to samo co byś wstawił kawałek rurki miedzianej. Jeszcze byłbym za tym, aby można było w 2 klasie polepszenia chłodzenia czyli np inne chłodnice. Przeciez osiągów nie zwiększa, a nie jeden zawodnik miałz tym problemy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 wrz 2006, 16:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 18:44
Posty: 343
Lokalizacja: Cicha Góra
Pojazd:
A więc podsumujmy [jak narazie].

Regulamin:
--Zmiana wysokości wpisowego.
-Możliwość stosowania nie oryginalnych cylindrów i wałów z zachowaniem konstrukcji i mocy seryjnego produktu.
-Możliwość stosowania nie oryginalnych chłodnic.
-Dozwolone przerabianie plastików.
-Dozwolone usunięcie dozownika oleju i rozrusznika.
-Dozwolone wzmocnienie ramy.

Tory:
-Stary Kisielin x2
-Poznań x2
-Bydgoszcz x2
-Szczecin
-Gostyń x2
-Radom x2 podrząd

Klasy:
-1 50ccm-70ccm cywil
-2 50ccm tuning
-3 70ccm tuning

Moim zdaniem jest to najleprze rozwiązanie.




_________________

Zip SP Race...


Ostatnio zmieniony 28 wrz 2006, 6:26 przez binek-14, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 58 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy