Dzisiaj jest 07 lut 2025, 3:07



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 gru 2005, 21:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2004, 22:16
Posty: 169
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Elo elo
Mam pytanko odnośnie regulaminu, no w sumie moze to sie zmienić, ale moze jednak nie :wink: chodzi o to czy cylinder musi być orginalny w sensie, że to musi być piaggio czy moze też byź standart ale np. Rms! !
Druga rzecz czy części typu łozyska wału i simeringi musza byc również orginalne czy moga być obojętnie jakie tylko, że dostępne w handlu czy coś ??


Kuba 89...




_________________

---------------------------------------------------------


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2005, 16:31 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 18:44
Posty: 343
Lokalizacja: Cicha Góra
Pojazd:
w ostatnim regulaminie na 2005 było że można zmieniac zimeringi i łożyska a cylinder musi być standart ale nie tuningowany może być firmy jakiej chcesz tylko nie jakiś typu sport czo cos w tym stylu ,standart




_________________

Zip SP Race...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2005, 16:50 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2005, 23:42
Posty: 332
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Pojazd:
A ja słyszałem że części muszą być oryginalne.




_________________

Aprilia GP-1 DiTech 02'
Piaggio Zip SP by Malossi
Aprilia RS 125cc Replica
Yamaha R6 08
Honda CBR 125R 07




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2005, 16:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2005, 18:44
Posty: 343
Lokalizacja: Cicha Góra
Pojazd:
Trzeba przeczytac dokładnie regulamin ale najważniejszy jest ten nowy co bedzie, więc nie wiem czy tym starym sie kierować.


Kuba 89...




_________________

Zip SP Race...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2005, 18:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 lut 2005, 23:42
Posty: 332
Lokalizacja: Nowy Dwór Mazowiecki
Pojazd:
Podobno dla klasy 2 ma być identyczny regulamin.




_________________

Aprilia GP-1 DiTech 02'
Piaggio Zip SP by Malossi
Aprilia RS 125cc Replica
Yamaha R6 08
Honda CBR 125R 07




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2005, 21:15 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Nie wiem czy i w ogóle jakie bedą zmiany w regulaminie na sezon 2006. Dotychczas cylinder mógł byc tylko oryginalny. Dlaczego? Dlatego, że zamiennik oryginału np. Metrakit MK Series jest mocniejszy. :wink:

Łożyska można zmieniać.

Batman - wszystko jest napisane w regulaminie - wystarczy uważnie przeczytać. :wink:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 gru 2005, 22:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lis 2004, 22:16
Posty: 169
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Ale mi chodzi o cylinder np RMs Standart który piszą, że jest identyczny jak seryjny :roll: i rms jest tanszy niz orginalny piaggio 8)




_________________

---------------------------------------------------------




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2005, 13:34 
Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 wrz 2004, 16:41
Posty: 2430
Lokalizacja: Poznań
Pojazd: Gilera Stalker
Batman oryginalny to znaczy oryginalny... RMS nie jest oryginałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy