Dzisiaj jest 13 lut 2025, 18:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 paź 2009, 13:22 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 13:13
Posty: 4
Lokalizacja: Internet
Pojazd:
Witam!!.. Mam Honde NSR z 99r... Posiadam ją od niedawna... Gdy ją kupiłem jezdzila bez zazutów, a teraz gdy osatnio wsiadłem i odpalilem ja na ssaniu ladnie chodzila itp przejechalem sie kawalek i zgasla. ponownie chcialem ja odpalic ale nie dalo rady wykrecilem swiece i byla cala zalana, wyczyscilem i odpalilem motor, pochodzil chwile i znowu zgasl, ponownie odkrecilem swiece i znowu byla zalana, poczekalem do nastepnego dnia az motor ostygnie. Odpalilem motor na ssaniu jak zawsze, pochodzil moze z minute i znowu zgasl. odkrecam swiece a ona znowu zalana, wyczyscilem ja wlozylem odpalila na ssaniu caly czas, i nagle z 5 tys obrotów (na ssaniu) wskoczyla do 11 tysiecy i musialem wylaczyc.. potem znowu niechciala odpalic bo siweca byla cala zalana,,, co to moze byc?? gdy swiece zalewa jest cala czarna


a i strasznie mi kopci z tlumika. (mam ten motor dopiero od wtorku)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2009, 13:31 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2009, 18:28
Posty: 43
Pojazd:
to ze kopci to standard:) ja mam rs 125 dopoki sie nie rozgrzeje to tak bedzie kopcil jak chyci temperature to juz przestanie... wymien swiece to jest pierwsze, sprawdz czy masz plyn chlodniczy (moze ci sie przegrzewa i gasnie)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2009, 13:39 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 13:13
Posty: 4
Lokalizacja: Internet
Pojazd:
Swiece wymienilem juz i jest tak samo... A Płyn mam na fulla




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2009, 20:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
Może masz gaźnik rozregulowany ? bo go zalewa




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 paź 2009, 23:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sty 2009, 18:20
Posty: 339
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Może spróbuj odpalić bez ssania jak da rade.




_________________

Obrazek

NIE MAM POLSKICH ZNAKOW!


SPRZEDAM TGB 101S Orion TANIO!!!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 paź 2009, 17:50 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2009, 18:28
Posty: 43
Pojazd:
przeczysc filtr umyj w goracej wodzie z plynem nawet do mycia naczyn, jak nic nie da to na igilicy przestaw zabki na najwyzej... jak juz to nie pomoze to masz ch***wo wyregulowany gaznik... :roll:

Nie przeklinaj! pisz po polsku :roll: //Suchy


Ostatnio zmieniony 28 paź 2009, 19:42 przez gilerastalker, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 15:41 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 13:13
Posty: 4
Lokalizacja: Internet
Pojazd:
ostatnio ja odpalilem i chodzila normalnie, jezdzilem sobie nia i odstawilem do garazu. na drogi dzien chce ja odpalic a ona znowu zalana. wyczyscilem swiece i odpalila pochodzila z 5 minut potem zgasla znowu ;S ;/ i niechce odpalic;/ juz mnie to zaczyna wkurzac... a gaźnik w niej sie pewnie zle reguluje ;/

bez sannia wogole nie odpala

ja juz nie wiem co to moze byc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 15:48 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Trzpiolak pisze:
nagle z 5 tys obrotów (na ssaniu) wskoczyla do 11 tysiecy i musialem wylaczyc.. potem znowu niechciala odpalic bo siweca byla cala zalana,
Coś z dopływem paliwa do gaźnika.Jak złapała te max obroty to było paliwa w sam raz lub nawet za mało. Coś może być w komorze lub dyszy.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 16:29 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2009, 18:28
Posty: 43
Pojazd:
albo paliwa niemasz w baku xD ja jak mam malo to mi obtroty idą w gore pod 9tys i pozniej gasnie :mrgreen:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 20:15 
*

Rejestracja: 24 paź 2009, 13:13
Posty: 4
Lokalizacja: Internet
Pojazd:
Mam Full Bak:( przed chwila ja odpalilem i odrazu przegazowalem i troche pojezdzilem... zgasilem ja i za pol godziny znowy chailem odpalic i swieca zalana znowu :(

WTF??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 paź 2009, 21:48 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2009, 18:28
Posty: 43
Pojazd:
myslisz ze tak ci ktos pomoze niema szans... trzeba by bylo popatrzec... weź zwieksz mieszanke powietrza moze za duzo paliwa jest i dlatego :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 1:47 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Możliwe że coś stało się z pływakiem w gaźniku. być może nie jest dziurawy ale na przykład sie zawiesza. Wtedy zalewa silnik paliwem

Może być też jeszcze całkowicie zuzyty zespól tłok/cylinder. Przed sprzedażą mogły byc zmienione tylko pierścienie (to wręcz groszowy koszt w porównaniu do wymiany tłoka i cylindra + reszty wymienianych wtedy gratów). Wtedy na trochę jest dobrze, ale jak tylko pierścienie się wytrą znowu jest kiszka. Zależy od motoru, w demoludach to było własnie od kilku dni do kilku (ze dwóch) tygodni jazdy. W takich przypadkach jest jak u ciebie - czarna i mokra świeca, a jej wymiana pomaga na trochę. Przerabiałem to (niestety).Zmierz koniecznie kompresję. Gdyby się okazało, że jest tak jak piszę (silnik do remonciku) wal jak w dym do sprzedającego - najlepiej z bejsbolem :mrgreen:

ps: gilerastalker - masz rację, często pomoc forum jest marna, ale czasem ktoś z odpisujących "trafi" i zaoszczędza się na mechaniku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 14:39 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2009, 18:28
Posty: 43
Pojazd:
ja slyszalem ze nsr się juz całkiem sypią :?: i dlatego kupilem rs 125 :mrgreen: zadowolony w 100%%%% jestem;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 paź 2009, 18:43 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
każdy starszy motor bez remontów się będzie sypał, bez znaczenia czy wsk czy honda. Małe pojemności zazwyczaj mają najmłodsi, a więc osoby bez dochodów (jedynie kieszonkowe), więc te motory nie są remontowane ściśle wg zaleceń producenta, bo to kosztuje. Zaraz odezwą się osoby, mówiące że one to mają zadbane i wystko pięknie super. No jasne, zdarzają się wyjątki. Ale przyznajcie się, tak z ręką na sercu: czy napewno wszystko wymieniacie tak jak trzeba, bez względu na koszty i opłacalność?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 paź 2009, 17:05 
Zbanowany

Rejestracja: 10 lip 2009, 18:28
Posty: 43
Pojazd:
no pewnie ja płyny wymieniam co roku;) leje castrola 2t, klocki jak juz widze ze są słabe wypad, świeca co roku, wszystko do sezonu przygotowywuje a później rura :twisted:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy