Dzisiaj jest 23 lis 2024, 10:21



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 gru 2013, 14:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2013, 14:22
Posty: 2
Lokalizacja: ok. Warszawy
Pojazd: Szukam.
Witam Motocyklisów! LWG.
Chciałem się was zapytać co byście mi bardziej polecali, jeśli miałbym kupować motocykl o poj. 125^3 to oczywiście zrobię sobie A1, jeżeli nie to mogę kupić Yamahe tzr 50 tylko słyszałem że to jest "ślimak".
Jeśli ktoś już jest bardziej doświadczony mógł by mi wypisać :

Max V motocykla:
Spalanie na 100 km:
Stań utrzymania (łatwo/ciężko):

Który z nich dobry byłby do jazdy na tylnym i przednim kole ?
Jeśli coś jest nie jasne to pytajcie :)

Moto, które mnie interesują to:
Honda CBR 125R
Aprilla RS 125
Yamaha tzr 50
Honda NSR 125


Pozdrawiam.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
Post: 19 gru 2013, 16:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:16
Posty: 173
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Cbr 125
-mały zwinny mototorek
-spalanie na 100km w granicach 3 litrów
-v-max ok 130km/h
-utrzymanie bardzo proste, jeżeli wymienia się olej na czas itp.
-bezawaryjnosc

Nie bez przyczyny 3/4 125cc w stuncie to cbr 125.




_________________

Obrazek
Moja YZF ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=351343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2013, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 gru 2013, 14:22
Posty: 2
Lokalizacja: ok. Warszawy
Pojazd: Szukam.
Zastanawiam się nad tym kupnem tzr i włożyć z 1500 na lekki tuning :)

Chyba, że nie znajdę z 2006 r to kupie cbr.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2013, 21:08 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2013, 19:12
Posty: 39
Pojazd: Yamaha TZR
moim zdaniem jak przerobisz tzr by jako tako doruwnywała osiągami 125 cc w 2t to będzie palić więcej niż ta 125 cc o cbr 125 niewspominając




_________________

1.Pocket Bike X2
2.Motorynka
3.Jawka 50 Mustang
4.Zumico gr 200
5.Yamaha TZR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 19 gru 2013, 22:42 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 19:42
Posty: 42
Pojazd: Aprilia rs 125
Ja kupiłem ostatnio nsr. Prowadzi się zajebiście. Nie jest za ciężka. spalanie tak od 6 do 8l zależy od jazdy. Eksploatacja to olej lać dobry i benzynke. V-max zależy od wersji odblokowana 160 170. zblokowana 140 130 też zależy jak blokowana bo i do 110 są . Wszystko. Jak dbasz tak masz. Nsr też w stunt latają. Ale jak kolega napisał CBR jest najczęściej wybierana na stunt ponieważ małe spalanie, lekka zwinna, ale przy katowaniu częste regulacje zaworów. I lagi mogą nie wytrzymać to samo w nsr. Wiem bo miałem. Tuning am6. Strata kasy moim zdaniem lepiej 125 kupić :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 1:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 gru 2013, 0:41
Posty: 416
Lokalizacja: UK
Pojazd:
sebo0004 pisze:
Cbr 125
-mały zwinny mototorek
-spalanie na 100km w granicach 3 litrów
-v-max ok 130km/h
-utrzymanie bardzo proste, jeżeli wymienia się olej na czas itp.
-bezawaryjnosc

Nie bez przyczyny 3/4 125cc w stuncie to cbr 125.


Tak jak wyżej, a ile masz wzrostu jeśli można spytać? Bo cbr ogólnie jest dość małe...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 11:13 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 sie 2010, 11:16
Posty: 173
Lokalizacja: Działdowo
Pojazd:
Cbr może jest małe, ale gdy ją miałem przy wzroście 185cm było ok. Ma w miarę prosto kiere a nie jak np: w yzf.




_________________

Obrazek
Moja YZF ---> http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=351343




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 20:05 
*

Rejestracja: 22 gru 2013, 18:57
Posty: 15
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Yamaha Aerox 2013
Ja bm brał cbr'kę ;) . Z tego względu ,że : jest to zwinny i ładny motorek , Noi co chyba najważniejsze - nie za drogi ;) .




_________________

Zajrzyj do mnie ;)
http://forum.mieloch.pl/yamaha-aerox-2013-by-fuczek-t377713.html
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 21:48 
*

Rejestracja: 06 paź 2013, 19:42
Posty: 42
Pojazd: Aprilia rs 125
Jak uważasz że tzr 50 to ślimak to cbr 125 jest nie wiele lepsza. Moc poczujesz w 125 2t :)

-- 22 gru 2013, 22:48 --

Też zależy czy chcesz po zapierdalać i mieć moment obrotowy czy chcesz pojeździć spokojnie i ekonomicznie :P Jak ekonomia to tylko CBR . Ale często regulacje zaworów przy pizdowaniu




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 22 gru 2013, 22:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2012, 18:01
Posty: 123
Lokalizacja: Klimontów
Pojazd: Honda nsr 125
Jeżeli do stuntu to tylko 4t, kup cbr i nie pożałujesz, ciągnie od dolnych obrotów i jest lekka, zwinna itp ;)
2t do stuntu nie kupuj :)




_________________

http://forum.mieloch.pl/honda-nsr-125-by-kamiloskii4-t397468.html#p2598718 <== Moja NSR :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 01 sty 2014, 15:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 16 lut 2012, 17:56
Posty: 36
Lokalizacja: Chmielnik
Pojazd: HM / CBR 125 / Shadow 700
Kamil LWG. pisze:
Zastanawiam się nad tym kupnem tzr i włożyć z 1500 na lekki tuning :)

Chyba, że nie znajdę z 2006 r to kupie cbr.


Na Twoim miejscu wolałbym kupić 125 w 4t, a 1500 przeznaczyć na prawko czy ubranie na moto :)

Mam porównanie między 125 w 4t i 50 z silnikiem am6 (takim samym jak w tzr), bo takie posiadam, więc mogę Ci coś o nich powiedzieć. Zanim kupiłem 50, naczytałem się w necie, że nie opłaca się kupować 125 w 4t, bo osiągi są porównywalne do 50 w 2t. 2 lata później kupiłem cbr 125 i okazało się że dużo lepiej daje sobie radę. Może różnica w V max nie było zbyt duża (100 / 130 km/h), ale za to przyspieszenie o wiele lepsze i nie trzeba jej tak wysoko kręcić.
Jeśli chodzi o tuning 50cc to nie nastawiaj się, że efekty będą spore, a poza tym przy sprzedaży na pewno nie odzyskasz włożonej kasy.

Jeśli już zależy Ci na sporej mocy to 125 2t, ale musisz liczyc sie ze spalaniem ;) (cbr pali 3 - 3,5 l, a 2t ok. 6-7)




_________________

"HM CRM SUPERMOTO"
http://forum.mieloch.pl/honda-hm-supermoto-t374223.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 26 sty 2014, 17:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2014, 16:02
Posty: 24
Lokalizacja: wrocław
Pojazd: derbi gpr 125 racing 2T
Ja bym nie brał w tej klasie nic co jest w 4t. Chyba, że jeździsz bardzo dużo i zależy Ci na małym spalaniu. Prawdą jest to, że cbr jest bez awaryjna ale wygląda jak rower i ma podobne osiągi ;)
Rozejrzał bym się z tego co podałeś za apką albo nsr. Z innych moge jeszcze polecić cagive mito i derbi gpr 125




_________________

SYM Jet Sport 50sr 2009r. - SPRZEDAM

https://www.youtube.com/channel/UCVMBpPhno_FyMMcI6CHxKDg


MÓJ DERBI:
http://www.youtube.com/watch?v=Rk5eJ5vGqgM




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 27 sty 2014, 15:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 lis 2013, 19:12
Posty: 39
Pojazd: Yamaha TZR
no tak ale spalanie np. cagivy to tyle co duza 600 plus oczywiscie olej .Osiagi to już inna sprawa




_________________

1.Pocket Bike X2
2.Motorynka
3.Jawka 50 Mustang
4.Zumico gr 200
5.Yamaha TZR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 13 lut 2014, 20:39 
*

Rejestracja: 13 lut 2014, 14:17
Posty: 2
Lokalizacja: Raczki
Pojazd: Yamaha tzr 125
Ja polecam tzr tylko 125 nie 50 osiągi ma bardzo dobre v max jak i moc :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy