Dzisiaj jest 13 lut 2025, 20:47



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sty 2010, 23:53 
*

Rejestracja: 11 sty 2010, 23:41
Posty: 2
Lokalizacja: ok. Lublina
Pojazd:
Jestem nowy, więc na początek chciałem się przywitać. Więc CZEŚĆ ;) Do rzeczy: niedawno sprowadziłem sobie Rs-ke jest ona z 2009r., poblokowana i tu rodzi się moje pytanie. Wiem, że jest zablokowana na gaźniku(dysza), jeden z dolotów do filtra powietrza jest zaślepiony(muszę zdjąć zaślepkę), wydech(częściowo już odblokowałem, w przyszłości zagości ARROW), lecz nie wiem co zrobić z rurką która odchodzi od kolanka tłumika i idzie do zaworu wydechowego. Jest to taki jakby zawirowywacz spalin. Podejrzewam że, rurkę trzeba obciąć, dziurę po niej zaspawać a zawór ustawić na max otwarty. Moduł: nie chce wiercić w nim żadnych dziur itp. bo na 100 takich przypadków 2 są skuteczne. Da się kupić nowy, odblokowany?? I oczywiście po tym wszystkim świeca ma wlecieć z BR8ES na BR10ES. Może tutaj mi ktoś sensownie odpowie. Dzięki.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 sty 2010, 14:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 paź 2009, 23:19
Posty: 491
Lokalizacja: WGR wiśnie gruszki rabarbar
Pojazd: aerox s6 toledo ASZ
Z tym zawirowywaczem dobrze mówisz trzeba obciąć i git ale ten moduł to nie wiem niech kto inny się wypowie :roll:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sty 2010, 22:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Mógł by ktoś napisać wszystkie blokady które wystepują w nowych rs po 2006r? I jak sie ich pozbyc! nigdzie nie mogę znaleźć tych informacji!;/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2010, 23:39 
*

Rejestracja: 11 sty 2010, 23:41
Posty: 2
Lokalizacja: ok. Lublina
Pojazd:
Wydech, siedzi tam katalizator w kolanku i taki sam jest w dyfuzorze, żeby to wyjąć musisz rozciąć wydech. Moduł, podobno jest jakaś metoda na jego odblokowania poprzez przecięcie jakoś kabelka itd. Nowy odblokowany moduł kosztuje od 900zł wzwyż. Możesz jeszcze wymieniać przełożenia. Dalej to raczej sama regulacja gaźnika,który jest dla mnie czarną magią w tym modelu. Nie widzę przy nim żadnych śrub do regulacji, i dalej nie wiem gdzie jest dysza główna :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 lut 2010, 23:49 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
Widzę że masz nową rs. O ile większą dysze wkładasz?? Odblokowywałeś wydech? Mam wywalić wszystko to co jest w komorze rezonansowej?? A w którym miejscu siedzi to w kolanku??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy