|
Dzisiaj jest 04 maja 2024, 17:26
|
Posty bez odpowiedzi | Aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Autor |
Wiadomość |
ProPlayer13
|
: 13 maja 2018, 19:03 |
|
Rejestracja: 03 lis 2016, 18:01 Posty: 9
Pojazd: Yamaha DT 80
|
Witam, w lipcu 2017 robiłem remont góry silnika ( szlif, tłok barikit ) i do lutego jeździłem z oryginalnym odblokowanym wydechem ( rezo 5k-8k ), w połowie lutego kupiłem dyfuzor gianelli ( rezo 8k-10k ) , w marcu większą dyszę. Wszystko fajnie chodziło do połowy kwietnia no i zaczęło dzwonić w silniku, rozebrałem górę i wyciągnąłem pęknięty dolny pierścień. Yamaha się nie grzała, do końca miała moc. Po tej akcji zrobiłem znów szlif cylindra, nowy tłok i na razie mam przejechane 200km z oryginalnym dyfuzorem, bo boję się zakładać gianelli. To ten wydech mógł być powodem pęknięcia pierścienia czy raczej coś innego( co )? Lany był Castrol power racing 1:40.
|
|
Na górę |
|
|
Mattrack
|
: 15 maja 2018, 17:23 |
|
Główny Dowodzący - Admin |
|
Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29 Posty: 8332 Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
|
Sam wydech jako tako nic nie ma do takich rzeczy a obroty. Każdy silnik który pracuje na wysokich obrotach zużyje się szybciej. Nawet przyjmując uszkodzone łożysko. Na mniejszych obrotach ileś jeszcze wytrzyma na wysokich raz dwa się rozleci.
|
|
Na górę |
|
|
ProPlayer13
|
: 22 maja 2018, 21:19 |
|
Rejestracja: 03 lis 2016, 18:01 Posty: 9
Pojazd: Yamaha DT 80
|
No to właśnie o tym mowa, bo na sportowym wydechu rezo jest na wyższych obrotach, więc żeby sensownie jechać to trzeba kręcić na wyższe obroty.
|
|
Na górę |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ Posty: 3 ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość |
|
Nie możesz tworzyć nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów
|