Dzisiaj jest 01 mar 2025, 1:36



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 09 gru 2010, 17:21 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
Witam.

Posiadam Suzuki TS 50 LC z 1992 roku. Dałem za niego 1500zł. Chodził *****. Leciałem nim 95km/h na serii (tak na serii, mierzone GPS). No i o zatarłem :D Nie ma do niego mocnych cylindrów tzn coś z Evo, bo mniej nie chcę tylko Evo jeśli już. No i pomyślałem z początku wsadzić silnik AM6 + tuning, jakieś inne lagi, koła SM, inny amortyzator żeby był wyższy itp. Tak jak to ten koleś zrobił (są trzy filmiki). Wgl jestem pełen podziwu jak ten koleś zrobił z brzydkiej TS'ki takiego mocnego i ŁADNEGO potwora... http://www.youtube.com/watch?v=ttE4qAG2 ... r_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=nQcZfUKJ ... re=related

Teraz mi znów przyszło do łba żeby wsadzić jakiś silnik 125 lub 250 (2t) jeśli wejdzie i mieć te ponad 30 koni żeby nie tuningować ;p tylko nie wiem czy do ramy wejdzie i czy rama wytrzyma...

Co o tym sądzicie? ;p


Jesteś nowy, więc przeczytaj regulamin i stosuj się do niego/Sadi


Ostatnio zmieniony 09 gru 2010, 19:53 przez Hadorek, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 19:02 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
jeżeli chcesz się bawić w swap to odrazu ci powiem że najlepiej tu będzie pasować 125 w 2t bo duża moc i wytrzymałość. am6 po tuningu ci sie nie opłaca bo i tak nie osiągniesz takiej mocy jak 125 a przy EVO to tłok do wymiany po około 2 tys km




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 19:45 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
Tyle, że AM6 w Evo będzie miało inną charakterystykę niż 125 w 2 T :) Pokaż mi takie, co rwie na koło na trójce czy czwórce :) Ja widziałem Sende z 125 2T , ale to był wyczynowy silnik - i tam autentycznie, koło cały czas w górze :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:


Ostatnio zmieniony 09 gru 2010, 19:45 przez Sendzia, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 gru 2010, 21:02 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
a przy 125 rama mi wytrzyma?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 15:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak wsadzisz z crossa 125 silnik to nie wytrzyma. Nie żeby ci coś pękało ale łożyska będziesz co chwile wymieniał, zawieszenie jest za słabe żeby amortyzować przy tych prędkościach itp. Rozpadnie się po prostu. Lepiej to sprzedać i kupić seryjne 125ccm.

AM6 po tuningu na EVO itp. się chowa przy 125.

Hadorek pisze:
pełen podziwu jak ten koleś zrobił z brzydkiej TS'ki takiego mocnego i ŁADNEGO potwora... http://www.youtube.com/wa...player_embedded
http://www.youtube.com/wa...feature=related

W tym filmie jakoś tej mocy nie widać, chodzi jak zwykłe 50ccm.

EDIT:
http://www.youtube.com/watch?v=ecy5zvmuedk
Tak przykładowo chodzi setka która by ich wyszła wiele taniej.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 15:13 przez Konrad324, łącznie zmieniany 6 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 19:49 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
gz ty chyba nie widzisz jak to sie wkreca ale nie chcesz widziec...

i czemu zawieszenie mialoby nie wytrzymac? jak by dal inne lagi, amor i kola?...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 20:05 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Co do wkręcania to może i się wkręca to suzuki na AM6 z filmiku ale mocy nie uzyskuje tymi obrotami.

Hadorek pisze:
i czemu zawieszenie mialoby nie wytrzymac? jak by dal inne lagi, amor i kola?...


Jak byś dał jakieś mocniejsze to by wytrzymało chyba sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie. Ja ci powiem jedno. Koszty by cię przerosły a potem oddał byś to za bezcen bo by chętnych nie było. Także strata kilka tyś murowana lepiej sprzedaj to puki się kupy trzyma i kup sobie coś mocniejszego, choćby DT 125 a jak cię nie stać bo wiem że nie wszystkich stać to tym bardziej, bo gdy zaczniesz inwestować w przeróbki tamtego to końca nie będzie i efektu tak samo.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 10 gru 2010, 20:14 przez Konrad324, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 21:37 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
nie bedzie wcale tak drogo.

silnik od dt to koszt okolo 800zl i od razu dla pewnosci oddalbym do motor techu zeby zrobili generalke na tloku vertexa i mocowania u tokarza.

latalbym tylko po drogach utwardzonych a pozniej jakbym nazbieral kasy to bym przerobil na SM i ogólnie wypicował.

na razie potrzebuje około 1500zł więc spokojnie. przeciez od normalnej jazdy nie odpadnie mi zawieszenie tylko od szalenstw.

tym bardziej chce ten silniczek od dt 125 bo widzialem ze jest kit 190ccm atheny :D wiec z czasem bym kupil.

motoru nie kupie innego, bo teraz sprzedaje skuter i ojciec powiedzial ze doklada mi i kupujemy auto a tamte suzuki zostawic bo i tak kupione za mala kwote i w lato szybko do miasta podjechac czy cos to sie oplaca zamiast tluc sie w puszce no a ze mi sie chce to wole zmienic silnik na wiekszy.



WIE KTOS JAK WZMOCNIC RAME DLA BEZPIECZENSTWA?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 22:49 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Z 1500zł dostał byś za swoje dołożył byś drugie 1500zł i na DT 125 wystarczy ale jak chcesz bawić się w zmianę silnika to około 500zł licz na remont tego silnika jak kupisz, łańcuch wraz z zębatkami musisz kupić - 200zł, elektrykę tzn moduł, cewkę itp od dt. Do tego takie rzeczy jak gaźnik, wydech musisz dokupić także od 125. Jak podliczysz to wszystko to nie będzie tak fajnie jak myślisz że w 1000zł się zmieścisz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 gru 2010, 23:43 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lis 2010, 18:40
Posty: 283
Pojazd:
800 zł części i 400 mechanicy :roll: jak to bym powiedział. Dla Ciebie 'fantaaazja faaantazja, bo fantazja jest od tego.. żeby bawić sięę żeby bawić sięęę, żeby bawić się na całego !'. Z tego motorka zrobisz gówno za drogie pieniądze i sprzedaż za darmo o ile sprzedaż taki szałas na kółkach, kup coś mocnego.




_________________

NRG Mc2 96r... LC !

-Hebo NG
- Seria ? :D

Jeśli czujesz sie czasem mały, smutny i bezużyteczny, to pomyśl, że kiedyś byłeś najszybszym i najbardziej farciarskim plemnikiem w grupie!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 0:17 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
energie., Ja mu to próbuje wyjaśnić cały czas z tym że w bardziej delikatny sposób.
To jest rocznik 92 tego suzuki i to za chwile będzie miało 20 lat. Więc lepiej sprzedaj puki jest co a nie inwestuj.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 1:17 
Zbanowany

Rejestracja: 07 gru 2010, 18:31
Posty: 42
Pojazd:
kupilem dzis Yamahe r6.

tamte padlo sprzedaje


DO ZAMKNIECIA




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy