Dzisiaj jest 04 mar 2025, 20:11



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Gilera SMT
Post: 11 gru 2010, 18:21 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
Witam.. problem : tłok, pierścienie...co wybrać ? na pewno 50ccm3...za bardzo sie na tej marce nie znam bo wczesniej posiadałem simsonka. Więc jak byście mogli mi podać jakieś dobre tłoki do 200zł cylindry do 300zł...z góry dziekuje :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 18:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 mar 2010, 21:19
Posty: 206
Lokalizacja: ze złomowiska
Pojazd:
Tłoczek weź vertex albo Mahle- bardzo dobre zestawy tłokowe




_________________

Cytuj:
Czasem coś strzeli z tłumika ale to nic


capekpl1 pisze:
to powiedz im że chcesz mieć rodzeństwo a jak nie to kupuje części


Rieju rest in peace...
Niech mu asfalt lekkim bedzie [*]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 gru 2010, 19:33 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tłok jeszcze oczywiście asso też dobra firma :wink: Wszystkie przez nas wymienione są jednymi z najlepszych więc bierz któw ci się podoba :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 8:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
wossner, wertex, mahle, asso i ewentualnie meteor




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 11:02 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Wossnera do silnika derbi (ani nowego ani starego) szczerze mówiąc nie widziałem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 16:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
ja podałem firmy, których tłoki ma szukać




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 18:28 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
a mogli byście podać stronki do tych tłoków ? gilera smt 2006r 50ccm3 z góry dzieki :roll:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 19:13 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Tu masz tłoki do swojej gilery smt jeśli jest na nowym silniku (D50B0) a raczej jest bo do derbi, aprilii i gillery od 2005 roku montowano takie silniki, chyba że masz zamieniany to te tłoki nie podejdą a tak to powinny podejść jeśli masz serię cylinder na nicasilu silnik D50B0 to tylko odpowiednią selekcję musisz dobrać. Furian50, po co ma szukać wossnera do tego silnika jeśli najprawdopodobniej go nie ma a na pewno nie w Polsce.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 gru 2010, 22:11 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
Powiem tak...nie wiem co mam...ale nic nie bylo w nim od nowości zmieniane...oprócz klocków i płynów....ale motocykl po prostu ma mała kompresje wiec pewnie tłok/pierscienie. nawet słychac jak sie jedzie ze jest coś nie tak...i to planje zmienić na nowy sezon...motocykl ma przejechane 9tyś+

EDIT - a mógłby ktoś podać konkretne linki do tych tłoków? z góry dzięki :roll:

Edytuj posty!/Sadi


Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, 19:50 przez RedShadoW, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 19:08 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
na allegro są tłoki vertex selekcje . Jak masz nowszy silnik na nicasilu to będą dobre . Ale radził bym wymierzyć cylek przed dobraniem odpowiedniej selekcji. http://allegro.pl/listing.php/search?sg ... rtex+senda


Ostatnio zmieniony 18 gru 2010, 19:49 przez michal15qaz, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 20:03 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
A czy ten cilinder ma dobre wykonanie tak jak piszą w opisie? nie rozleci sie po jednym sezonie itp.? Bo wolał bym pojeździć na tym cylku z 2-3 sezony...
http://allegro.pl/cylinder-tnt-50-derbi ... ml#gallery


Lub firmy Tec HQ
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... cc96ae8870




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 22:11 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
ja już bym wolał dołożyć . parę zloty i kupić 70ccm . Airsal sport .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 gru 2010, 22:16 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
czy niewyraźnie napisałem w 1 poście tylko 50ccm3...70 nie chce bo wiąża sie z tym wieksze koszty...gaznik, wydech, wal 1000+ wiec odpada :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 15:20 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
przy 70ccm airsal sport nie musisz zmieniać wału . Oryginalny wytrzyma . Wydech też nie musi być tuning . Moza tylko dla własnych upodobań zmienić dysze i jakiś filtr stożek może.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 17:03 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
słuchaj...jeśli jest cylinder 70 to musi chyba też być wał? tak mi sie wydaje co mi z tego ze pojeżdżę troche jak i tak kiedyś wał sypnie..bo nie wiadomo ile nie wytrzyma...więc odpada...a pozatym to troche off top...pytałem sie czy te cylindry są dobrej jakości a nie w pomocy w przeróbce na 70..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 17:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak masz w dobrym stanie wał bez luzów to pochodzi. 70ccm sport to nie jest nie wiadomo co.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 17:24 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
@up...czy jest niewyraźnie czy to ja jestem ślepy? Pytałem sie czy te cylindry TNT Tec HQ są dobrej jakości i czy warto wydawać 300zł? Nie chce nic dokładać, jedno pytanie. Tak trudno odpowiedzieć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 17:34 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
podobno dobre są . To jest żeliwo to jakby co to szlif można robić .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 18:08 
*

Rejestracja: 06 lip 2010, 12:12
Posty: 44
Pojazd:
a lepszy jest ten Tec HQ czy TNT?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 gru 2010, 18:46 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
Tec jest chyba na nicasilu więc nie można szlifu robić . A TNT to żeliwo i spokojnie szlif zrobisz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 23 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy