Dzisiaj jest 04 mar 2025, 20:01



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Szlif cylka
Post: 29 gru 2010, 12:28 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
Witam !
Wie ktoś ile czasu trwa szlif cylindra ?? Dzisiaj bede oddawał i chcialbym widzieć ile bd musial czekać ;)




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2009, 10:49
Posty: 96
Lokalizacja: pińczów
Pojazd:
zalezy ile pracy ma koles tam gdzie oddajesz, moze ci zrobic od reki a mozesz i czekac tydzien




_________________

Obrazek"STP" - Stunt Team Pińczów Obrazek

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:39 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Dokładnie tak jak mówisebek93, ..
A nie możesz się kolesia spytać po prostu?A nie takie tematy zakładać..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 12:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 lut 2010, 16:47
Posty: 191
Pojazd:
ok thx. Tak tylko chciałem się dowiedzieć, za godzinę podjadę oddać cylinder.

Własnie wróciłem z szlifierni i cylinder bede mial po nowym roku. Spytałem jaki zostawią luz montażowy koleś odpowiedział że 0,04 do 0,05mm. Czy nie bedzie to troche za mało ? Wkońcu to wysokoobrotowy silnik.




_________________

Jadą, jadą chłopcy - chłopcy na japońcach,
nikt ich nie dogoni - bo kręcą do końca !!!


Ostatnio zmieniony 29 gru 2010, 14:24 przez xpress98, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 14:45 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
0.04 może za mało ale 0.05 już będzie dobrze .;p




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:12 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Moim zdaniem lepiej było by na 0.05mm.
na 0.04 jest większa możliwość przytarcia..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 15:36 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 gru 2010, 15:07
Posty: 501
Lokalizacja: nni
Pojazd: CBR125, LoNcIn250
to zależy jak dajesz cylek do jakiegoś gościa to zrobi ci szlif szybko na drugi dzień a jak dasz do firmy to nawet z tydzień




_________________

zipp otis 2t > Aprilia sr sport > motorynka > Yamaha aerox 2006 > diabolini xb 33 125cc > Yamaha aerox 2005




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 18:09 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Przy luzie 0.04 możesz nie dotrzeć cylindra żeliwnego jeszcze do tego wysokoobrotowego. Będziesz musiał delikatnie się z nim obchodzić na początku. Do nicasilu w wysilonym silniku daje się 0.05 luz a żeliwo ma dużo większe tarcie.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 29 gru 2010, 23:13 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 18:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
przeważnie czeka się 1 dzień




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 20:45 
**

Rejestracja: 13 wrz 2010, 19:58
Posty: 394
Lokalizacja: Zawieprzyce
Pojazd:
Konrad324 pisze:
Przy luzie 0.4 możesz nie dotrzeć cylindra żeliwnego jeszcze do tego wysokoobrotowego. Będziesz musiał delikatnie się z nim obchodzić na początku. Do nicasilu w wysilonym silniku daje się 0.5 luz a żeliwo ma dużo większe tarcie.


Na pewno nie 0.4 i 0.5 bo Tlok by mial luz jak gacie mojej babci . Między 0.5 a 0.05 jest roznica i to Wielka.




_________________

Obrazek


WWW.SENDA.PL




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 gru 2010, 21:56 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Oto mi chodziło. Przecież przy pół milimetra luzu by wo gule kompresji nie było.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy