Dzisiaj jest 01 lis 2024, 1:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 12 lut 2011, 15:01 
*

Rejestracja: 16 lip 2009, 22:40
Posty: 52
Pojazd:
Mam następujący problem. W moim moto keeway x-ray 50ccm od pewnego czasu coś jest nie tak, podejrzewam że z gaźnikiem. pali ze startera od szczała i na luzie kręci się na obroty w sekundę, na pierwszym i drugim biegu kręci do max obrotów, ale jak zapne 3-4-5-6 to ma bardzo dużego muła, nie wiem jak to konkretnie określić ale sprawia to takie wrażenie jak by było nieczyste paliwo, albo było zmieszane z wodą jak jade na ww. biegach to przerywa tak jak by nie dostawał paliwa. Można też to porównać do tego, że ma za duży dopływ powietrza a za mały paliwa albo odwrotnie. rozkręcałem już gaźnik dwa razy, czyściłem dysze i spuściłem stare paliwo, ale to nic nie pomogło. Proszę Was o pomoc i propozycje co może być nie tak.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 15:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 maja 2010, 15:33
Posty: 463
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Świeca? Może masz zapchane filtry/kraniki. kompresja ok?




_________________

WWW.TKKJ.NET

Cytuj:
,, mixol to nie olej... to płynna technologia"

xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 16:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Nie chce się tu mądzrzyć ale wydaje mi się ,że coś ci porysowało cylinder i zmniejszyła się kompresja.Polecam ściągnąć cylinder a z tym nie ma dużo roboty...




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 18:25 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Poco od razu cylinder ?? Na początek wystarczy wydech zdjąć i zobaczyć do środka.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 18:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Konrad po to ,że sam właśnie patrzyłem przez gardziel od wydechu i wszystko wyglądało ok .A jak ścigałem cyl to właśnie z odwrotnej strony był przytarty.A wydech i tak ściągasz jak wyciągasz cylinder więc raczej każdy i tak by popatrzył do tego wylotu


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 18:33 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 19:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2011, 17:08
Posty: 167
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
Mnie tez wydaje się,że po prostu cylek się przytarł ;x -brak mocy na wyzszy biegach ,bardzo prawdopodobne. To jest 2t,prawda? jesteś pewien,że cały czas miałeś olej w dozowniku?motor jest odblokowany?Często pierwsi właściciele nie wiedzą,ze odblokowując motor należy zwiększyć też dawke oleju z dozownika PROSTE : odblokowanie-->większa moc--> więcej paliwa-> i musi być WIĘCEJ OLEJU. Jeśli o tym zapomniałeś to może to być jeden z prawdopodobnych powodów tego,że mogłeś przytrzeć cylek.




_________________

KUPIE KOŁA SUPERMOTO DO SENDY WRAZ Z OPONAMI ORAZ WYDECH DO SENDY NAJLEPIEJ DOLNY LUB METRAKIT TH. GG: 1988060


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 19:35 przez Bartczak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 20:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Bartczak mam pytanko jak byś mu dał więcej oleju?Gdzie jest ta regulacja? :mrgreen:


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 20:43 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 21:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2011, 17:08
Posty: 167
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
u mnie w sendzie jest :) dokładnie nie wiem gdzie ale jest na 100% ustawianie dawki oleju.




_________________

KUPIE KOŁA SUPERMOTO DO SENDY WRAZ Z OPONAMI ORAZ WYDECH DO SENDY NAJLEPIEJ DOLNY LUB METRAKIT TH. GG: 1988060




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 21:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
O Bartczak to zaskoczyłeś mnie wiesz ale tak naprawde nie masz pojęcia.Jedynie co możesz zrobić to obciąć kawałeczek linki co idzie do silniczka (0,5cm) i zakończenie końcówką




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lut 2011, 21:41 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 sty 2011, 17:08
Posty: 167
Lokalizacja: Lubin
Pojazd:
no może i tak :P ale wiem,że powinno się troszkę większą dawake dawać.. nie prawdasz?tak samo przy cylkach 70cc,80cc.. bo przecież robią motorowery z myślą,ze bedą one jezdzic ok. 45 km/h i będą emitowały taką moc a nie inną i tak tez ustawiają dawke oleju.

MOJE ZDANIE.




_________________

KUPIE KOŁA SUPERMOTO DO SENDY WRAZ Z OPONAMI ORAZ WYDECH DO SENDY NAJLEPIEJ DOLNY LUB METRAKIT TH. GG: 1988060


Ostatnio zmieniony 12 lut 2011, 21:42 przez Bartczak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy