Dzisiaj jest 28 lut 2025, 22:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Remont
Post: 14 mar 2011, 19:26 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Witam. Mam Rieju RR 50 AM6. Jeśli silnik się kończy(~13k km, sporo jeżdzone w terenie najprawdopodobniej, bo mam go od niedawna), ile mniej więcej kosztuje remont na oryginalnych częściach?(zapewne większość łożysk, cylinder tłok pierścienie itp). I czy opłaca się zamiast seryjnego cylka dać jakiś np airsal sport 50ccm albo jakiś inny 50 lub 70ccm, tak, żeby nie trzebabyło nic oprócz tego zmieniać. Gaźnik jest Dellorto 16mm.


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 19:27 przez Zivtam, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 19:41 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Na oryginalnych częściach to coś około 1500zł;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 21:00 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Eee no Stunter, znowu bez przesady trochę dużo powiedziałeś a jak większość łożysk ,cylinder ,uszczelki itp to powinno być z robocizną poniżej 1000zł




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 21:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Ja mówię o oryginalnych częściach;)http://sklep.motor-land.com.pl/p-2671-19--cylinder-euro--1/
Chciał na oryginalnych to proszę bardzo;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 21:47 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Seryjne cześci sa bardzo drogie więc lepiej jakiejś lepszej jakości zamienniki ;)
Koszt remontu to ponad 1000zł.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 21:54 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
Możesz zrobić szlif cylka i nowy tłok. Jeśli nie masz luzów na wale to daj sobie spokój. Jeśli chcesz żeby to jezdziło to zmień łożyska na wale i kup cylek Airsal Sport 70cc, do tego sport wydech, ewentualnie gaźnik 19/21 albo jak masz 16 to daj dysze 120 i moto lata ! I nie słuchaj niektórych że ten airsal jest bo bani bo wcale tak nie jest. Zrobiłem nim już 20km i osiągi są nieporównywalne do seri ! Mam wydech LeoV6,gaznik 21, kruciec polini, filtr polini airbox.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 21:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
krycha7795, Faktycznie 20km to dużo... Airsal sport jest napewno wytrzymały ;] Wiem bo mój kolega na nim śmiga już 8tyś i jest w bdb stanie. ;]
W tzr masz moduł zapłonowy ducati?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 22:07 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Byłem u mechanika, i na słuch powiedział, że remont potrzebny, mówił, że wymiana łożysk, uszczelek itp + cylinder, tłok i pierścienie + tarcze sprzęgłowe seryjne + robocizna ok 700zł. Na pewno nie mówił o chińskich częściach. Ale dlaczego więc tak tanio? o.o I wiem, że gość się zna, bo to nie byle jaki zakładzik tylko poważny warsztat.
A przy szlifie zwiększa się pojemność, nie? Są ponadwymiarowe tłoki w normalnej cenie w miarę?
A wydech mam wybebeszony i sportowa końcówka Conti po starym właścicielu. Musiałbym i tak zmieniać na sportowy? Bo ogólnie nawet teraz, przy końcówce silnika ma niezłego kopa, porównując z niektórymi filmikami na YT naprawdę ładnie wypada.


Ostatnio zmieniony 14 mar 2011, 22:08 przez Zivtam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 22:29 
*

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:45
Posty: 87
Pojazd:
Końcówka nic nie daje, tylko dyfuzor jak coś. Lepiej sobie sam kup te części bo h** wie co on ci tam włoży :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 mar 2011, 22:34 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Dowiem się najpierw, za ile i jakie by kupił gdybym dał. Jeśli taniej wyjdzie jak ja kupię to mu dam części i tylko poskłada to. 70ccm pociągnie wał jeśli łożyska będą wymienione najprawdopodobniej? Spalanie jakie wtedy mniej więcej będzie, jeśli będzie to powiedzmy cylinder sport jakiś? Teraz mam 4-4.5l, ale jest już słaba kompresja i ogólnie nie wiem czy dobrze wyregulowany, śmiga ładnie ale pewnie zawsze może być lepiej.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 20:51 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Halo?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 21:33 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Seryjny wał jeżeli jest w dobrej kondycji to 70 sporta przeżyje. Spodziewaj się 5L, może 5,5l.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 22:00 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
A gdybym chciał założyć np. 50ccm sport, to ile mocy by mi to dało? Z tego co się orientuje, to seryjny AM6 ma około 9KM, tak? Spalanie nie powinno się zwiększyć jeżeli nie zmieniam pojemności tylko klasę, zgadza się? Albo jakbym chciał zrobić szlif na oryginalnym cylindrze, to ile on ma wtedy pojemności? Ponadwymiarowe tłoki są łatwo dostępne? I ile mniej więcej kosztuje oddanie cylindra do szlifu?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 mar 2011, 22:28 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sty 2010, 18:40
Posty: 477
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
Niewiele by dało. 50cm3 sport będzie kręcić większe obroty więc przy pełnym odkręcaniu spalanie i wzrośnie się zwiększą. Szlif już zależy od Ciebie i od zakładu, który go będzie robił. Zazwyczaj najpierw kupuje się tłok i pod niego robią cały szlif. Cena 50 - 80 zł.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 18:43 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
A ja wymieniłem sam tłok w swoim, cena 350zł;)Tylko że ja miałem cylinder w dobrym stanie;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:54 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Sam tłok aż 350zł? :O Kurde, drogie te części... Możliwe, że u mnie też wystarczy nowy tłok. A w przypadku szlifa/nowego tłoku są jakieś lepsze zamienniki? Np lżejsze czy coś?


Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 19:55 przez Zivtam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 19:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 mar 2010, 19:21
Posty: 529
Lokalizacja: Tarnów
Pojazd:
Nie no mój tyle, bo kupowałem Asso minarelli taki jak wkładają oryginalnie do silnika;)Ale możesz kupić takiego meteora za 130zł;)




_________________

http://motoklub.malopolska.pl




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 20:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
Kup tłok Vertex'a bądź właśnie Meteor'a i bd cacy :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 20:09 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
A robią też ponadwymiarowe? Ile to wtedy ma pojemności? I czy zawsze można zrobić szlif? Czy może być w takim stanie, że trzeba będzie nowy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 mar 2011, 23:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Co wy tam chcecie za 1000zł remontować ??

http://allegro.pl/korbowod-aprilia-rx-r ... 33879.html
http://allegro.pl/tlok-nominalny-am6-ap ... 25289.html
http://allegro.pl/lozyska-walu-skf-zime ... 01841.html
http://allegro.pl/uszczelki-silnika-apr ... 36438.html

300 zł z groszem za remont. Ja za samego tłoka do swojego bym musiał więcej dać.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 16 mar 2011, 23:30 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 47 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy