Czas zabrać się za regulację gaźnika, ponieważ spala mi 6-7 litrów, oraz połyka za dużo oleju, z czego jest cały brudny.Co prawda nie narzekam na osiągi bo bardzo dobrze ciągnie,no ale jest potrzeba przeczyszczenia i wyregulowania.
Więc tak, w moim modelu "zainstalowano" gaźnik marki Dellorto 14mm phva.I chciałbym go dobrze wyregulować,no ale z takim gaźnikiem mam do czynienia pierwszy raz i nie chciałbym coś "najebac" by się całkiem rozregulował itp. Więc tak, pomożecie mi przy regulacji? Chciałbym usłyszeć porady od osób ogarniętych ,bądź od ludzi którzy mieli styczność z tymże gaźnikiem lub podobnym.
Pojazd w którym jest ten gaźnik to Derbi Senda z 95r.
Jeżeli można proszę o zdjęcia.
Edit:
Jest to taki gaźnik,
http://img109.imageshack.us/g/p4189188.jpg/
Możecie pozaznaczać w paincie czy gdzieś na rysunkach co i jak do kręcenia.