Dzisiaj jest 02 cze 2025, 21:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 cze 2011, 16:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:19
Posty: 166
Pojazd:
Czas zabrać się za regulację gaźnika, ponieważ spala mi 6-7 litrów, oraz połyka za dużo oleju, z czego jest cały brudny.Co prawda nie narzekam na osiągi bo bardzo dobrze ciągnie,no ale jest potrzeba przeczyszczenia i wyregulowania.


Więc tak, w moim modelu "zainstalowano" gaźnik marki Dellorto 14mm phva.I chciałbym go dobrze wyregulować,no ale z takim gaźnikiem mam do czynienia pierwszy raz i nie chciałbym coś "najebac" by się całkiem rozregulował itp. Więc tak, pomożecie mi przy regulacji? Chciałbym usłyszeć porady od osób ogarniętych ,bądź od ludzi którzy mieli styczność z tymże gaźnikiem lub podobnym.

Pojazd w którym jest ten gaźnik to Derbi Senda z 95r.

Jeżeli można proszę o zdjęcia.

Edit:

Jest to taki gaźnik,

http://img109.imageshack.us/g/p4189188.jpg/

Możecie pozaznaczać w paincie czy gdzieś na rysunkach co i jak do kręcenia.




_________________

Wolę niech mnie 12 sądzi, niż 6 niesie.


Ostatnio zmieniony 01 cze 2011, 16:03 przez StiVe, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 cze 2011, 18:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Więc tak powykręcaj wszystkie dysze i przedmuchaj sprężonym powietrzem.Tak samo zrób z śrubkami od regulacji.Z tego co widać rozmiary dysz są OK.Po wyczyszczeniu gaźnika skręcasz go tak jak był (uważaj z pokrywą pływakową iż jeśli dokręcisz bardzo mocno może cieknąć z niego iż się pokrywa deformuje).Regulacje wkręcasz na max i tą od obrotów wykręcasz na około 1 lub 1,5 obrotu czyli 360 lub 540 stopni.(Jeżeli będą zbyt wysokie obroty to odkręcasz ją jeszcze trochę).Tak samo ze śrubą od składu mieszanki.Teoretycznie powinno być wszystko z tego co napisałem ok lecz uważam ,że każde moto nawet z tymi samymi częściami inaczej się sprawuje więc tak na prawdę nie da się opisać prawidłowo jak ma być idealnie.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 cze 2011, 8:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2010, 20:19
Posty: 166
Pojazd:
Na zdjęciach dałem foto z neta, pokazując jaki mam gaźnik, więc dyszę mam chyba inną , ale to sprawdzę gdy go rozkręcę.




_________________

Wolę niech mnie 12 sądzi, niż 6 niesie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.Rozumiem
Ładowanie...