Dzisiaj jest 11 sie 2025, 23:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 cze 2011, 22:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 wrz 2010, 18:27
Posty: 54
Pojazd:
Przed tuningiem moja dt po odpaleniu dławiła się i trzeba było przeczekać z 2minuty żeby normalnie chodziła bo się nie wkręcała, tak jakby była zblokowana do 5tyś obrotów. Dalej nie szła i v-max 40km/h. Gdy się lekko nagrzała było ok. Pytam z ciekawości bo wymieniłem już cylek,wał,gaźnik i inne więc raczej już tego nie będzie.

PS. Nie żebym katował moto na zimnym silniku - zawsze czekam te kilka minut do nagrzania, ale wykryłem to np. gdy podjeżdżałem do bramy.




_________________

sprzedam NOWE łożyska top racing do dt50 LX/MX
i inne:
-logitech g35
-nokia n82
-MTB prodigy 9.81 + pike 409
-creative gigaworks T40


Ostatnio zmieniony 18 cze 2011, 22:38 przez dilwo, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 cze 2011, 22:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
Zalewało ją pewnie , chodziło ssanie i dostawała za dużą dawkę paliwa , a jak się ssanie wyłączało (nagrzała się) silnik dostawał odpowiednią ilość mieszanki i nie dławił się :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 9:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
aragon, Raczej nie bo tam jest ręczne ssanie.Po prostu miałeś gaźnik do regulacji




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 10:39 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 cze 2010, 20:51
Posty: 2563
Lokalizacja: Zawiercie
Pojazd:
wojak, Aha , nie wiedziałem że tam jest ssanie ręcznie , jeżeli tak to był rozregulowany gaźnik raczej :)




_________________

Zajrzyj do mojego CPI :)
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 10:42 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
tez tak mam po odpaleniu dużo dymu z wydechu leci i tak słabo się wkręca a jak nagrzany to śmiga ładnie i gaźnik ok wyregulowany świeca kawa z mlekiem i na nagrzanym wszystko elegancko ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 10:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To normalne na zimnym silniku że się nie wkręca.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 12:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Konrad324,No tak, ale 2 minuty to trochę przesada




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 cze 2011, 12:30 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ma termostat ?? Bo jak nie to to w pełni normalne.
Ssanie jest elektryczne czy ręczne ?




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 19 cze 2011, 12:31 przez Konrad324, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 8:44 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
no mi właśnie tak się dzieje od momentu kiedy termostat rozwaliłem i jeżdżę bez xd ale dla dobra silnika kupić muszę ;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 12:57 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja zawsze trzymam na wolnych obrotach i ssaniu 30s - 1 minuty w zależności od pogody potem dopiero jak się rozgrzeje silnik to można go wkręcać.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 17:28 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Ja jeż tak mam, przez około minutę po odpaleniu mocno kopci i się nie wkręca, ale leję 1:40 bo na razie na dotarciu, przed remontem bodajże wkręcał się praktycznie normalnie na zimnym,
Przy okazji zapytam: Jak sprawdzić, czy termostat działa? I jak sprawdzić, czy czujnik wraz z żarówką od temperatury działa?
Mechanik mi mówił, że AM6 się nie ma prawa przegrzać na seryjnym setupie w żaden sposób, ale wolałbym mieć czujnik w razie czego.


Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 17:28 przez Zivtam, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 18:22 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
termostat wkładasz do gorącej wody i powinna sie ta sprężyna ścisnąć (otworzy się)

co do czujnika to też trzeba wyciągnąć z głowicy i go podgrzać chyba




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 20:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jeżeli chłodnica się nie zagrzewa od razu to termostat ok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 20:55 
*

Rejestracja: 07 kwie 2010, 13:41
Posty: 137
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
"Od razu" czyli jak?
U mnie no to z dobre kilkanaście minut musi chodzić, żeby się ciepła zrobiła. Tak na oko, nie jestem w stanie teraz tego stwierdzić na 100%.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 cze 2011, 22:51 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Czyli jest ok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy