Dzisiaj jest 01 mar 2025, 0:04



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 sie 2011, 9:05 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
Witam, jestem posiadaczem Motorhispania furia 98r. Ostatnio wracając z jeziorka (8km od domu) jadąc na 6 biegu motor przestawał ciągnąć na 6 biegu, później na 5 i na 4 tak samo. Wrzuciłem 3 i zaczął dopiero znowu normalnie jechać (prosta droga). Nigdy wcześniej mi się tak nie zdażyło, teraz gdy odpalam motor on w ogóle się nie wkręca na obroty a na wolnych obrotach gaśnie, w cale nie ma mocy. Gaźnik czyściłem, dysze przedmuchałem, świeca ma iskrę dobrą, fajka nie ma przebicia. Co to może być ? Wygląda to tak jak by nie dostawał paliwa.

PS regulacja gaźnika nic nie pomaga.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 10:52 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Prawdopodobnie tłok padł albo lewe powietrze bierze.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 13:12 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Konrad324, Potwierdzam tłok padł.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 14:14 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Objawy wyglądają na zatarcie lub pęknięcie pierścieni.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 19:18 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
ciśnienie jest 8tys barów więc to nie to, problem dzisiaj znalazłem tylko nie wiem jak pływak podnieść w gaźniku bo w komorze jest za dużo paliwa, jak by ktoś mógł mi to dokładnie wytłumaczyć.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 19:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
marlej pisze:
8tys barów
:roll:

Odginasz albo podginasz blasze pływaka.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 21:49 
***

Rejestracja: 24 sie 2006, 21:39
Posty: 526
Lokalizacja: Łódź
Pojazd:
pływak zostaw, poziom sam z siebie się nie przestawia a żeby go ustawić to jest trochę roboty
prawdopodobnie zaworek iglicowy jest wytarty i przelewa gaźnik
zacznij od tego




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2011, 22:29 
**

Rejestracja: 06 sie 2011, 9:00
Posty: 348
Lokalizacja: Olsztyn
Pojazd:
to co mam z nim zrobić, wymienić ten zaworek iglicowy ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 sie 2011, 10:16 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Kup zestaw naprawczy do gaźnika dellorto ,jest pełno na allegro




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy