Dzisiaj jest 01 lis 2024, 5:27



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 kwie 2009, 22:21 
*

Rejestracja: 22 cze 2008, 10:18
Posty: 3
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Witam
Posiadam Gilerkę GSM z 2003 roku.
Seryjna dysza to 54. Zdjąłem blokadę i nie bardzo wiem jaką dyszę wrzucić. Próbowałem różne dysze, ale i tak nie chodzi tak jak powinna.
Może ktoś podać rozmiar (tak na oko) jaka powinna być zamontowana dysza po zdjęciu blokad?
Pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 kwie 2009, 22:54 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 mar 2008, 21:01
Posty: 46
Lokalizacja: Biała Podlaska
Pojazd:
70-75




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2009, 5:40 
*

Rejestracja: 22 cze 2008, 10:18
Posty: 3
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
Ok dzięki;)
A co z ustawieniem iglicy?
Najpierw mniej czym może objawiać się złe ustawienie iglicy?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2009, 7:13 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Niższe ustawienie iglicy, to mniejsza ilość paliwa dostarczanego do cylka, jak ją dasz najwyżej , to więcej paliwa wypłynie , ale istnieje możliwość , że może zalewać świece przy zbyt dużej dawce paliwa. Niestety nikt przez klawisze w kompie nie ustawi Ci tego, musisz sam , metodą prób i błędów tak długo się bawić, aż uzyskasz porządany efekt. Dysze też musisz indywidualnie dopasowywać.
Na tym polega urok własnego motocyklai przeróbek przy nim :mrgreen:




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 kwie 2009, 13:01 
*

Rejestracja: 22 cze 2008, 10:18
Posty: 3
Lokalizacja: Koszalin
Pojazd:
To pytanie to walnąłem, bo byłem zaspany :)
a co może być przyczyną, że jak motor jest nie tyle rozgrzany co po jeździe po lesie to spadają mu obroty trzeba manetką "wajchować" co by nie zgasł? Może to być winą złej regulacji?

Jak by kto potrzebował znalazłem przypadkiem:
http://www.pannonia.hoffman.auto.pl/Ins ... ilania.htm




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 kwie 2009, 10:24 
*

Rejestracja: 20 mar 2009, 14:01
Posty: 1
Pojazd:
ja mam tez gilere gsm ale 2002 . Wsadzilem gaznik dellorto 21 i dysze 70 , teraz jest troche mocniejsza.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy