Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 18:00



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 08 paź 2011, 17:26 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Siema! Mam zamiar wymienić pierścień do airsala 70cc lecz jego cena to ponad 50 zł. Czy może lepiej kupić nowy tłok za około 200 zł. Czy wymiana pierścienia znacząco zwiększa kompresję, mniej więcej o ile?


Ostatnio zmieniony 08 paź 2011, 18:23 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 18:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Na wzrost kompresji nie ma reguły. Jeśli tłok nie jest porysowany to możesz zmienić sam pierścień. Oczywiście jeśli gładź cylindra jest idealna jak nowa to po zamontowaniu nowego pierscienia powinna być kompresja jak na nowym zestawie.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 18:21 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Tłok i cylinder są w idealnym stanie. Kompresja ponad 7,5 bara. Czyli twoim zdaniem po zmianie pierścienia powinna wynosić około 9 bar? Cylinder ma przebieg około 700 km. Muszę przyznać że był czasem katowany. Gdzieś czytałem że po dotarciu tłoka trzeba zmienić pierścień i docierać go 100km. Co o tym sądzicie?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 19:11 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Skoro airsal 70ccm to pewnie na nicasilu. Jeżeli nie zależy ci na cylindrze to zmień sam pierścień.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 19:13 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Zależy mi na cylindrze, jest to nicasil. A czemu miałoby mi nie zależeć?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 22:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Na moje to przesada co jeden gość w necie pisze, zeby po dotarciu wymieniac od razu tłok :shock: . Nawet po 5k km byłoby przesadą, jak po 10 wymienisz i po kolejnych 10 to starczy raczej, oczywiście o ile nie przytrzesz.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 paź 2011, 23:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Skoro pytasz o takie rzeczy to widać ci nie zależy. Wymiana samych pierścieni w 2t to już oklepany temat. Pomaga na chwilę a później musisz założyć selekcje tłoka C albo D zamiast B bo luźny tłok niszczy szybciej cylinder.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 9:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Konrad324, Po 700km cylinder Ci się nie zużyje na tyle szybko aby zakładac już następną selekcję.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 11:26 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Furian50, Jak lejesz mało oleju i masz piach w filtrze to spokojnie :D

Skąd w ogóle myśl wymiany pierścienia skoro jest kompresja 7,5 a po wymianie pierścieni będzie 8 czy 8,5 to myślisz że odczujesz różnicę ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2011, 13:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Konrad324, No racja :) Lecz kolega stwierdził, że cylinder nie ma najmniejszej ryski :) Ja bym wolał kupić cały tłok.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 paź 2011, 18:52 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
najpierw to zmierz jaką pierścień ma przerwe na zamku i wtedzy sobacz bo jak tylke co nowy to nie ma sensu




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy