Dzisiaj jest 28 lut 2025, 19:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 31 paź 2011, 12:15 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
W mojej apce rs źle działają kierunki tzn. nie palą się przy przełączonym zapłonie i jak jadę wolno. Zapalają się powyżej 8 tys. rpm i gasną po tym jak obroty spadają. Na zakrętach muszę go piłować żeby się paliły. Czy ktoś wie co się stało?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 12:32 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
moze zamocne zarowki sa w nich sproboj np. jeden przedni odłaczyc czy bedzie swiecił tylni normalnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 15:28 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Są to ledy przód i tył. Mam je cały sezon i wszystko było ok, nawet jak jest jeden odłączony to drugi i tak zapala się dopiero na wyższych obrotach.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 17:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
na moje to przerywacz do wymiany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 17:43 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
seb94, dzięki za pomoc. Wiesz gdzie taki przerywacz mogę kupić?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 21:35 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
wyciągnij swój spisz jego parametry i wyrusz do sklepu z chińczykami (najlepiej weź go ze sobą)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 sie 2011, 20:40
Posty: 195
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
zacznij od naładowania akumulatora




_________________

www.moto-bialystok.cba.pl

11110994




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 paź 2011, 21:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
mój padł całkowicie a podczas jazdy kontrolki i kierunkowskazy działaja normalnie więc u niego to nie aku jest winą

(tak mam ledy na tyle też)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 8:13 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
http://www.sklepmotonet.pl/p/pl/am9001/ ... wtyki.html czy ten przerywacz będzie dobry do mojej rs? Teraz kierunki nie palą się wcale. Wcześniej paliły pod wpływem wibracji przy wysokich obrotach. Czy nadal sądzicie że to wina przerywacza?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 14:09 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
ja nadal jestem za przerywaczem to raz


dwa że starczy ci normalny przerywacz tylko przejdź się z tym do jakiegoś sklepu bo parametry ma mieć te same i wtyki w tym samym miejscu (*ten jeden bolec robi różnicę jeśli jest na dole lub na górze)

potwierdzeniem mojej tezy niech będzie to że kolega ma serię apkę pośrednia buda seryjny przerywacz i wszystkie 4 strzałki ledowe

i mryga to ok

nie za szybko

ale też nie za wolno




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 14:33 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Kupiłem ten przerywacz i za kilka godzin będę montował. Innych przerywaczy nie mieli w sklepie :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy