Dzisiaj jest 02 gru 2024, 18:49



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: tłok i olej
Post: 05 lis 2011, 21:04 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Mam zamiar kupić tłok meteora do airsala 70cc. Tylko że meteor ma 2 pierścienie a tłok od airsala 1, czy może coś się stać gdy włożę meteora? Na następny sezon mam zamiar lać olej motula. Teraz leje orlenowski 2t, czy mogę zmienić olej?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 lis 2011, 21:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2011, 18:59
Posty: 157
Lokalizacja: te cyce dziewice?
Pojazd:
Będzie działać . A olej pamiętaj zawsze jeżeli chcesz zmienić to na lepszy np : mineralny->na półsyntetyk albo full . Ale np: z syntetyka czy pół nie możesz np wlać mineralny .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 10:19 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Olej zmienia sie z syntetyka na pół syntetyk lub mineralny a nie na odwrót, chyba że docierasz na półsyntetyku to możesz lać syntetyk




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 11:20 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 kwie 2011, 6:58
Posty: 739
Lokalizacja: Gorzów
Pojazd:
ja bym kupil tak jakwisnia1995, nawet na RP masz nowy tłok za 160zł a więc chyba lepiej dorzucić pare groszy i kupić oryginał ;D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 11:27 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Ja słyszałem że te oryginalne od airsala są kiepskiej jakości, meteor to już lepszy :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 18:03 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 lut 2011, 16:08
Posty: 904
Pojazd:
karol159620, To źle słyszałeś.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 19:46 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Znalazłem dwa rodzaje tłoków do airsala. Jedno i dwu pierścieniowy. Nie wiem który wybrać? Z jednej strony jeden pierścień to mniejsza powierzchnia tarcia i większa moc, z drugiej dwa pierścienie lepiej trzymają kompresję. Doradźcie który wybrać :?:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 lis 2011, 20:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Na 2 jest większa żywotność.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 lis 2011, 22:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 paź 2011, 23:33
Posty: 385
Pojazd:
Teoretycznie na dwóch pierścieniach większa kompresja, oraz większa żywotność, choć zdania są podzielone .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy