Dzisiaj jest 01 lis 2024, 7:29



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 22 maja 2009, 9:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
Siemka mam Gilere gsm 2003(silnik morini) i chcialbym wymienic w niej gaznik na jakis dobry z ktorym nie bedzie wiecznie problemu cena nie gra aż tak roli ma być poprostu jaknajmniej awaryjny ekonomiczny i prosty w obsludze no a i nie zalezy mi na osiagach takze nie musi byc jakis tuningowany specjalnej wresji itd itd

a z ssaniem recznym chyba nie wiem tu tez was prosze o rade i nie musi byc z mozliwoscia podlaczenia dozownika bo i tak mam odłączony sam robie mieszanke i nie zamierzam tego zmieniać

teraz mam keihin 19mm bez ssania o taki dokladnie
Obrazek

Obrazek


a myslalem nad czym s takim

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f1a7f922f7


nie wiem czy ten ma ssanie reczne czy nie ma w ogóle i jak jest z mozliwoscia podlaczenia dozownika itd
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f1a7f922f7


a co powiecie o tym trzecim
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f1a7f922f7

http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f1a7f922f7


i jeszcze mam takie pytanka.......
1. czy jak kupie gaznik z mozliwoscia podlaczenia dozownika oleju to jezeli go nie podlacze i dalej bede lal mieszanke to nic motorowi sie nie stanie?

2. o co chodzi z tym ze jeden gaznik ma podcisnienie a inny nie jak to sie przeklada w praktyce jakie sa roznice

3.Jaki gaznik mam wybrac Panowie ?

dziekuje i pozdrawiam


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 10:57 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
1-jak nie podłączysz oleju zaślepiasz króciec i po problemie.W razie zmiany decyzji zawsze można go podłączyć bo jest do czego.
2-przy gaźniku z podciśnieniem łączysz kranik podciśnieniowy z gaźnikiem.Jak go nie ma ,z króćcem podciśnienia w kolektorze ssącym.Jak tam go też nie ma,można go wmontować.To rodzaj prostego eżektora.
3-Powiem tak:na pewno z ssaniem.RęcznymAle na linkę aby sterowanie nim było pod ręką na kierownicy.Gaźnik ze ssaniem,nawet ręcznym,ale sterowanym bezpośrednio przy samym gaźniku jest do kitu,a dokładniej do jakiejś maszynki rolniczej,agregatu itp.Nie do jednośladu.W grę wchodza 2 ostatnie z przedstawionych,jednak który,opinię niech wyrażą znawcy zagadnienia.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 11:29 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
dzieki Mycen na Ciebie zawsze można liczyć

a dlaczego z recznym ssaniem przy gaźniku jest do bani możesz wyjaśnić bardziej szczegółowo jakie ma zalety i wady itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 11:43 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
W razie jakiś niejasności z regulacja gaźnika lub potrzebą sprawdzenia czy chwilowy spadek mocy czy osiągów sprawdzamy jednym ruchem palca-sięgając do manetki ssania.Przyrost mocy po daniu ssania świadczy o braku odpowiedniej ilości paliwa w mieszance pal-pow.Z kolei dławienie silnika po otwarciu ssania świadczy ze filtr powietrza już nie puszcza odpowiedniej jego dawki.Przy powrotach w późnych godzinach nocnych ,kiedy w ciemnościach trudno czyścic gaźnik ręczne ssanie pozwala dojechać jakoś do pierwszego światła czy nawet domu.Nie raz uratowało mi tyłek.Chwale go pod niebiosa :mrgreen: Takich operacji nie da sie precyzyjnie robić w czasie jazdy dłubiąc po omacku przy gaźniku a w dodatku jest to niebezpieczne bez względu na to czy jedziemy szosą czy polna drogą.




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 12:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
o widzisz nie wiedzialem ze tak to sie ma bo u mnie jest taki motyw w tej gilerze ze łapie przerwy podczas jazdy czy to jade na 1 czy na 5 biegu muli muli i nagle zalapuje paliwo i jedzie i tak co chwile jakby paliwa nie dostawał

czasami jest tak ze wbijam pierwszy bieg zamuli ( a manetka gazu jest prawie na maxa gdzie powinien ciagnac jak szalony przy takich obrotach)i po paru sek od razu przyspiesza jak szalony jakby dostal dopiero wtedy paliwa

a teraz zrobilo mi sie tak ze w ogóle ma takie przerwy w jezdzie jakby musial zalapac dobrze paliwa zeby dopiero ladnie ruszyc i jechac

dałem go do mechanika niech wyczysci gaznik i go wyreguluje dobrze bo my to z kolegą chyba jakos ciulowo zrobilismy bo nie bylo widac wiekszej roznicy

i tak sie zastanawiam zy nie zminic na nowy a ten wypier....... bo za duzo z nim zabawy

co o tym sadzisz ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 12:21 
R.I.P. - w naszej pamięci [*]
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 cze 2008, 18:25
Posty: 4162
Lokalizacja: Górny Śląsk
Pojazd:
Ten gaźnik to jakiś starszy model skoro jest bez ssania.Mam coś podobnego ale ze ssaniem wg starych zasad tzn ssanie nie otwiera dodatkowego paliwa tylko przymyka na gardzieli gaźnika klapkę z otworem ograniczającym przepływ powietrza.Problem polega na ręcznym zamykaniu tej klapy a otwarcia ponownie jeszcze nie rozgryzłem :ups: (bo nie mam potrzeby,jest do Aprili ,biegówki i 14.Więc leży :) )Masz kasę, bierz gaźnik jaki się należy do porządnej maszyny mogącej pokazać co potrafi :cool:




_________________

Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2009, 12:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 maja 2009, 11:45
Posty: 39
Lokalizacja: Kalisz Pom
Pojazd:
kasa jest spoko tylko chce ją dobrze zainwestować

wiec tak bylby to taki zestaw .......
1.Gaźnik
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... c6e3d0f5f9


czy ten


http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... f1a7f922f7

2. linka do saania
do kupuje do niego to.....saAniereczne z linka polini
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 6384a40e04
pytanie .........z prawej strony tego zdjecia jest pokretlo ktore sie mocuje gdzies kolo manetki gazu zgadza sie ? a druga strone linki do samego gaźnika w jej odpowiednie miejsce?

3 adapteru juz nie musze kupowac do ssani co nie bo jest od razu w tym gazniku co podalem w 1 pkt zgadza sie?

4 nie będe podłaczal dozownika -jak go zaślepic czy co tam z nim zrobić?takiego zeby nie przeszkadzał czy poprostu zostawić jak jest i nic nie zaslepiać


5. cos jeszcze mi potrzeba?


Ostatnio zmieniony 22 maja 2009, 12:39 przez Kingkong, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 7 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy