Dzisiaj jest 30 lis 2024, 4:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 25 lut 2012, 16:04 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Zmieniłem cylinder z oryginalnego na Airsal 70 Sport, według instrukcji trzeba było zwiększyć dyszę główną o 10%. Przy serii miałem dyszę 100, a nie miałem 110 więc założyłem 118 i silnik bardzo przerywał nawet na luzie. Założyłem na próbę znowu dyszę 100 i wszystko gra, silnik ładnie się wkręca, na 6 biegu nie robi buuu przy odkręceniu na maxa, dawanie ssania nie daje nic na + ani na -. Możliwe żeby do większego cylindra była odpowiednia taka sama dysza jak do 50? Wiem, że powinienem sprawdzić po kolorze świecy, ale w tej chwili nie mam możliwości.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 16:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Tak. Ja na 80cc aktualnie mam 95 dysze tak samo jak na 50cc :) U Ciebie ta dysza 100 do serii była nawet trochę za duża. 90 w zupełności wystarczy. Jak masz wyregulowany gaźnik to nic wiecej nie musisz robić.




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 18:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Daj dysze tak jak mówi Furian50, czyli poniżej 100 ale większa niż 90.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.


Ostatnio zmieniony 25 lut 2012, 18:31 przez wojak, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 18:37 
*

Rejestracja: 26 wrz 2011, 18:51
Posty: 176
Pojazd:
Tylko że on ma gaznik 16 mm ja przy takim gaźniku i cylku miałem dysze 115 i było idealnie. Pozdrawiam :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 18:51 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
mjanik10, ja miałem 70cc na gaźniku 16 i na 90 mi chodził :roll: Tagże 95 będzie dobra




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 19:56 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Mi na top preformance 70 + wydech doppler i gaźnik 16mm z dyszą 78 chodził.Może nie był za mocny ale ładnie wchodził na obroty.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 21:32 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Dr_Acula, jak masz 100 to zupełnie starczy. Ja na airsalu jeździłem z dyszą 90 i było git. Ok dysza o 10% większa ale bardziej przy dotarciu. A po drugie po co się pchać w 118 i męczyć się z regulacją jak na 100 jest dobrze :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 lut 2012, 23:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
No to spoko, bo myślałem że coś już jest nie tak ;). To sprawdzę jeszcze kolor świecy i jak będzie za ciemna to najwyżej zmienię na 95 lub 90 bo takie też mam. Ale póki go docieram i nie ma oznak zalewania to zostawię tą 100.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 18:16 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Mam tzr z airsalem 70ccm i gaźniku 16mm dyszę do tego mam 110 ale jest troszkę za duża i na 105 zmieniam, jak Ci dobrze chodzi to po co kombinujesz?




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 lut 2012, 18:24 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Nie kombinuję, chcę jeszcze tylko sprawdzić kolor świecy bo on jest najlepszym wyznacznikiem mieszanki ;). Ale podejrzewam, że nic nie będę zmieniał, tylko wyreguluję wolne jak będzie cieplej i to wszystko.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 15:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Sprawdziłem kolor świecy i był ok, taki pośredni między grafitowym a kawą z mlekiem. Drugi raz zatankowałem po założeniu cylindra i spalanie na 100km wyszło mi 5,7L na tej dyszy 100 :shock: . Domyślam się, że docieranie, dosyć ostra jazda po mieście, trzymanie silnika na ssaniu, jazda we dwie osoby i brak termostatu (niedogrzanie silnika w tych temperaturach) wpływają na spalanie ale liczyłem, że spalanie będzie wynosić jakieś 5L/100km. Zobaczymy co to będzie po dotarciu jak się ociepli.

Jak myślicie spróbować dać dyszę 95?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 mar 2012, 17:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Dr_Acula pisze:
Jak myślicie spróbować dać dyszę 95?
Jak masz to próbuj tym bardziej ,że widzę ,że zależy ci na spalaniu.l




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 18:41 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Przez jakiś czas jeździłem na dyszy 100, głównie po mieście z prędkościami 50-60km/h. Kolor świecy był ok, spalanie ok 4,5L, ładnie wchodził na obroty i przyspieszał. Wczoraj i dziś jak zrobiło się ciepło i wiosennie, przy prędkościach powyżej 60km/h delikatnie przerywał przy przyspieszaniu. Zrobiłem trasę 30km, wykręciłem świecę i okazało się, że elektroda jest biała :shock: ale co ciekawe v-max wynosi 93km/h i wciskanie ssania nie daje wtedy żadnych rezultatów.

Zastanawiam się, czy zamówić dysze 105, 110 i ewentualnie 115 do regulacji czy próbować podwyższyć iglicę?

PS. Dobrze pamiętam, że dysza M6? ;)


Ostatnio zmieniony 17 mar 2012, 19:20 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 3 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 19:18 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Cytuj:
PS. Dobrze pamiętam, że dysza M6? ;)
TAK.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
To chyba zamówię te dysze, bo to tylko 35zł, a dobić cylinder za 600zł byłoby szkoda.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 mar 2012, 22:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 wrz 2011, 23:00
Posty: 131
Pojazd:
Mam tzr i z mechaniki tylko airsal 70cc.
Dysza 110# okazała się minimalnie za duża, 105# jest idealna.
Filtr jest seria oczywiście. :wink:




_________________

limak1808 pisze:
ja bym był na takiego chetny
limak1808 pisze:
bym go
limak1808 pisze:
trzepał


Ostatnio zmieniony 17 mar 2012, 22:50 przez Michal_Surface, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 mar 2012, 11:43 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
No to wrzucę 105 i sprawdzę kolor świecy ;).




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 14:06 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 maja 2009, 19:52
Posty: 297
Lokalizacja: kuj-pom division
Pojazd:
Przyszły do mnie dysze, wrzuciłem tą 105 i przerywa przy przyspieszaniu, a na luzie po odkręceniu gazu na maxa przerywa jakby miał ogranicznik obrotów, chwile jest na wysokich obrotach, zdycha na chwilę aż obroty nie spadną i znowu to samo. Zmieniłem dyszę spowrotem na 100 i na niej też jest teraz źle, również na luzie po odkręceniu gazu przerywa ale nie tak jak na 105. Co ciekawe świeca po jeździe miejskiej jest jasna :shock: . Nie rozumiem co jest, bo wcześniej wszystko było dobrze. Temperatura na dworze podskoczyła parę stopni i zaczęły się problemy. Na wolnych chodzi dobrze, wkręca się na obroty też dobrze, tylko na samej górze jest lipa. Regulacja składu mieszanki nic nie daje. Na nowym cylindrze zrobiłem już 400km, po 300 zaczęły się powyższe problemy i wtedy zacząłem kombinować z regulacją.

Co mogę tam jeszcze ciekawego zrobić? Filtr niedawno czyszczony, świecę założyłem wczoraj nową i nic to nie dało. Jutro chcę sprawdzić membranki czy nie mają przerwy, przeczyścić i przedmuchać gaźnik, odłączę tymczasowo podgrzewanie gaźnika żebym miał lepszy dostęp do komory pływakowej i będę kombinował z różnymi dyszami i ustawieniem iglicy.

EDIT: Wyczyściłem dziś i przedmuchałem sprężonym powietrzem gaźnik, zrobiłem obejście na podgrzewaniu gaźnika w głowicy i założyłem dyszę 110. Na zimnym i letnim silniku na luzie super się wkręcał na obroty, na maksymalnych obrotach nie przerywał i dobrze przyspieszał. Gdy się nagrzał na niskich obrotach miał muła jakby go zalewało, a na luzie ostro przerywał przy odkręcaniu gazu na maksa. Do tego podczas jazdy po puszczeniu gazu pojawiło się jakieś metaliczne szumienie z silnika :/ . Już brak mi słów na to...


Ostatnio zmieniony 25 mar 2012, 14:07 przez Dr_Acula, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 mar 2012, 15:46 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
Dr_Acula, Spróbuj na mniejszych dyszach np 90.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 19 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy