Dzisiaj jest 01 mar 2025, 5:35



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: PEUGEOT Xp6
Post: 24 cze 2009, 17:47 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 17:42
Posty: 16
Lokalizacja: BRZEG DOLNY
Pojazd:
Mam PEUGEOT'A Xp6 wyciąga mi tylko 70km/h chciałbym się dowiedzieć gdzie mam blokady oraz czy wymiana tłumnika dużo pomoże?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 8:35 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 16:24
Posty: 79
Pojazd:
Są wersje enduro i supermoto.Jeżeli kupiłeś go i miał założone crossowe opony i dużą zębatkę i ma tak też teraz to nic nie zrobisz ,ponieważ jest tak zrobiony by miał więcej mocy czyli przyśpieszenie.W tym wypadku jeżeli chcesz żeby więcej jechał to zmień zębatkę ,kup sportowy układ wydechowy np Metrakit Thrower lub jeżeli chcesz żeby dalej był na zrobiony na enduro to wstaw Tecnigas E-nox.Przy 70 km/h możesz mieć jedynie mniejszą dysze w gaźniku i tak jak to w moim serwisie mówią blokadę na zębatce.Chodzi o to że wstawią Ci mniejszą.Podsumując ,jeżeli jest to Enduro prędkośc jest normalna ,jeżeli supermoto to powinien jechać około 90-95 km/h.
Sam mam enduro Rieju RRX Minarelka AM6 i jedzie troszkę ponad 75 km/h.
Pzdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 9:14 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 17:42
Posty: 16
Lokalizacja: BRZEG DOLNY
Pojazd:
Aha dobrze wiedzieć ale ja mam motor z 2007 i mam opony szosowe nie kostkę i dla tego mnie to martwi z tego co czytałem to jeśli wymienie układ wydechowy to będę jechał 10km/h więcej i nie wiem czy to prawda bo jeśli tak to bym brał tłumik a później zastanawiał bym się nad cylindrem .




_________________

MOTORYNKA>MOTOBI 150> ROMET KADET>APACHE 110>JAWKA 20>PEUGEOT XP6 & YAMAHA RAPTOR 350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 11:18 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 16:24
Posty: 79
Pojazd:
Układ wydechowy w najlepszym wypadku da 50% mocy.Czyli ja Mam Rieju RRX które ma 8,5 km.Gdy wstawię powiedzmy Tecnigasa E-noxa będę miał około 12.Powiedz ile zębów masz na tylnej zębatce i zobacz jaką masz dysze w gaźniku.

Edit:Rozmawiałem ze specjalistami na obrzeżach Warszawy i powiedzieli ,że jak masz już tuningować powiedzmy na 80cc to cały silnik a nie cylek.Jeśli zmienisz tylko cylek znacznie skróci się żywotność silnika : /


Ostatnio zmieniony 25 cze 2009, 11:20 przez Rieju_94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 15:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 16:27
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Rieju_94, Co ty pitolisz jakie 50% ??? Wydech da moze kilka km/h wiecej i lepsza przyśpieche bo spaliny beda inaczej (szybciej) wylatać z cylindra tak w skrocie.
I kto ci powiedział że wydech daje 3,5 kunia wiecej ???????????? Boże :mrgreen:




_________________

Derbi a myślałeś że co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 19:33 
*

Rejestracja: 24 cze 2009, 17:42
Posty: 16
Lokalizacja: BRZEG DOLNY
Pojazd:
Zębatka tył 52 zęby przód 12zębów a dysze w gaźniku czym sprawdzić?




_________________

MOTORYNKA>MOTOBI 150> ROMET KADET>APACHE 110>JAWKA 20>PEUGEOT XP6 & YAMAHA RAPTOR 350




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 cze 2009, 20:46 
*

Rejestracja: 13 cze 2009, 16:24
Posty: 79
Pojazd:
Stuncik ,podałem w swoim wypadku cały układ wydechowy od cylindra do końca specjalistycznie zrobiony i dostosowany do off roadu.Nie masz enduro ,nie wiesz co to jest.Poczytaj trochę o tłumikach off road ;] Jeśli chodzi o te 50% to w najlepszym wypadku ale przeważnie wacha się 30-40%

Bertarz ,pojedź do serwisu jeśli jest taka możliwości i powiedz by założyli Ci zębatkę do supermoto by miał większy v-max.Dysza jest koło pływaka ,zmierzysz ją suwmiarką ,najlepiej elektroniczną.


Ostatnio zmieniony 25 cze 2009, 20:57 przez Rieju_94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 19:39 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Stuncik dobrze mowi tłumik nie da Ci nawet 30 % nooo moze specjalnie zrobiony i to z filtrem stozkowym i wiekszym gaznikiem, nie oszukujmy sie wydech do off road ciagnie od dołu przez co na wyzszych obrotach gdzie silnik osiaga wiecej mocy nie ma takiego zastrzyku koni...

a a co do duningu na 80ccm to nie trzeba byc specjalista zeby stwierdzic iz trzeba wzmocnic silnik i ze jego zywotnosc spadnie jesli sie tego nie zastosuje..... Trzeba wymienic wał na wytrzymalszy , łozyska do wału wraz z simeringami , i wytrzymałe sprzegło które nie bedzie slizgac, wymienic wydech bo nie osiagnie tej mocy i gaznik ale takze filtr sportowy i to wie PRAWIE kazdy uzytkownik tego forum....

a i jeszcze jak tak wszystko wiesz w procentach i specjalistycznie o wydechach o off roadzie to powiedz mi co to jest dyfuzor..... bo koncowka tłumika nie gra tu tak duzej roli.....




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 27 cze 2009, 19:45 przez teac27, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 19:47 
*

Rejestracja: 06 kwie 2008, 12:26
Posty: 45
Lokalizacja: sie biorą dzieci ?
Pojazd:
teac27 pisze:
nie oszukujmy sie wydech do off road ciagnie od dołu przez co na wyzszych obrotach gdzie silnik osiaga wiecej mocy nie ma takiego zastrzyku koni....


w wyczynach 2T
jest odwrotnie :roll:

na niskich obrotach ma muła a na wysokich dopiero to jedzie
dlatego 2 crossy trzeba trzymać na obrotach jeżeli chce się, żeby to jechało :angry:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 19:51 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
no bedzie mi tu teraz gadac.... wiesz co to jest stunt ????

wiesz ze jak sie stuntuje trzeba wiecej mocy w nizszym zakresie obrotw?????stunterzy zakladaja cylek 70 i seryjne wydechy to takich moto , pytanie dlaczego ??? dlaego ze ciagna od dołu...taka sama zasada w off roadzie po co ci do lasu moc od wyzszych obrotow skoro bedziesz musiał katowac sprzegło??? mowimy tu o 50ccm... staniesz pod gorka i nie ruszysz...na seryjnym w las napewno lepiej jak z przelotowym....bo ciagnie od nizszych parti obrotow

Wiem bo jak miałem w swoim derbi seryjny wydech miał wiecej mocy od dołu przez co jak stanołem pod gorke nie musoałem puszczac ze sprzegła tylko delikatnie i jechalem, ale kiedy obroty były wyzsze nie miał tej mocy...

teraz mam przelotowy wydech leovince z przerobionym dyfuzorem.... kiedy startujesz jedzie strasznie pomału a jak mija 7k obrotow na starcie zostawia smuge gumy na starcie....

Dlatego tłumik off road ciagna od dołu....

nie wydaje mi sie zebym sie mylił ale moze jednak
Pozdrawiam




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 27 cze 2009, 19:56 przez teac27, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2009, 19:59 
*

Rejestracja: 06 kwie 2008, 12:26
Posty: 45
Lokalizacja: sie biorą dzieci ?
Pojazd:
teac27 pisze:
n

wiesz ze jak sie stuntuje zakladaja cylek 70 i seryjne wydechy to takich moto ,



z tym sie zgodze

seryjny układ wydechowy daje liniowy przyrost osiągów w każdym zakresie odrotów, i najlepiej sie na tym jezdi na gumie


ale crossy jadą dopiero na WySOKICH obrotach !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
dlatego trzeba je trzymac w tym zakresie jak chce się jechać szybko i dynamicznie
tak samo jak załorzysz sportowy wydech do biegówki, który pogarsza dół ale daje mocniejszą góre masz charakterystyke zbliżomą do wyczynów



jechałeś jakąś yz, cr kx, sx ????


Ostatnio zmieniony 27 cze 2009, 20:03 przez motokuman87, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 8:19 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
mam suzuki rm 125 2002 rok..... miałem blokade w wydechu pare rureczek w wydechu przez co jakos lepiej mi sie jezdziło po ciezszym terenie.... przeciez po torze nie bede jezdzil ze musze miec kopa w wyzszych partiach obrotow.... tu było mowione ze wydech był robiony na zamowienie ???? po co??? zeby zapłacic wiecej i miec to samo co wydechy przelotowe 600-1000+zł??? przeciez taki wydech nie problem kupic pod dany motor.... jak juz wyciagnołem katalizator motor ma kopa ale niezle trzeba sie biegami namieszac.... i to nie jest wcale dobre dla silnika..... dlatego znowu rozcinam i wsadzam blokade bo w koncu po cos ma tam byc....




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 9:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Wstawie się po części za motokuman87, bo rasowe crossy (a nawet enduro z homologacją, ale tylko te "ugrzecznione" wersje szosowe) ciągną bardzo wysoko, bardzo często bywa tak że z dość wolnego zakrętu trzeba się wspomagać uślizgiem sprzęgła żeby wkręcić silnik na obroty.

Co do wydechu... 30% to na prawdę sporo i trudno jest osiągnąć taki rezultat ;)




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 12:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
to wyjasnijcie mi po co ktos robi wydech na zamowienie bo nikt chyba całego tematu nie czytał i nie wie o co chodzi..
Apropo ja mowie o konkrenym przypadku a nie sprzeczam sie o to ze 2T rasowy cross ciagnie od wyzszych obrtow i trzeba strzelac ze sprzegła.... dobrze mowice ale ten moto jest do tego przystosowany .... a jesli on chce jezdzic 50ccm po lesie to szkoda motoru i lepiej miec wydech ciagnacy od dołu czyli najlepiej seryjny a nie przelotowy.......




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 28 cze 2009, 12:27 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2009, 21:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 cze 2009, 16:27
Posty: 46
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Hej teac27, szkoda gadać, nie mecz sie. Pozdrowienia i aby było te 50 % :mrgreen:




_________________

Derbi a myślałeś że co?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 15 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy