Dzisiaj jest 26 lis 2024, 9:41



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 26 cze 2012, 14:20 
*

Rejestracja: 12 lis 2011, 10:15
Posty: 45
Lokalizacja: Włostów
Pojazd:
Witam. Po tym jak padła mi panewka na wale i poszedł wtedy cylinder polini race zrobiłem mały remont, nowy korbowód i cylinder (china 90ccm). Składał mi to znajomy mechanik, oddałem zrobił wszystko, poskładał do kupy i oddał gotowy do założenia silnik. Silnik włożyłem do ramy, zalałem silnik nowym olejem, dozownik odłaczyłem i sam mieszałem mieszanke, a do chłodnicy nalałem wody bo nie miałem płynu. Na poczatku było ok... było bo potem zaczeły sie problemy ; // zaczał już na drugi dzień uciekać olej.. olej uciekał normalnie coraz wiecej i wiecej.. ale nic sie nie działo pomyślałem ze jak za kilka dni bd miał olej to wymienie i jakoś to uszczelnie.. jeszcze w niedziele jeździłem ale już coś zaczeło sprzegło ciagnać i zauważyłem ze motor zaczał sie w krótkim czasie bardzo grzać.. łapał prawie 100 stopni.. wczoraj po południu po przyjściu ze szkoły zauważyłem ze po prostu znikneła woda z chłodnicy to nalałem od nowa do pełna czekałem aż pompa wszystko zeżre aż do końca i było pod sam korek. Zrobiłem około 40 km, wracałem trasa 15 km do domu wieczorem było na prawde zimno a moto znowu łapało 100 stopni.. znowu zauważyłem że bardzo ubyło wody i w tym czasie sprzegło pracowało gorzej, cieżej bardzo ciagneło itp.. zalałem wczoraj wieczorem od nowa wode do chłodnicy pod korek, dzisiaj rano ide do moto chciałem zapalić ale jak motor zapaliłem to gasł od razu nie dało sie go utrzymać na obrotach.. i wody w układzie chłodzenia znowu było mało... na poczatek odkreciłem głowice, na uszczelke dałem sylikonu żeby woda nie uciekała bo były małe ślady wody.. (uszczelki do chiny kupiłem nowe od top performance 80ccm, pod głowice szły 4 te oringi plus na to żelazna uszczelka na te oringi i dookoła komory spalania. Ale z myśla żeby od razu uszczelnić to zeby nie uciekał olej odkreciłem kape od strony sprzegła i zonk.. tragedia... jest tam pełno białego płynu, bardzo gesty... ewidentnie tam sie dostało sporo wody i zmieszało sie z olejem... jest tam masakryczny syf z tego cieżko to spływa...


Teraz pytanie co z tym wgl zrobić, skad tam sie woda dostała, jak to uszczelnić co zrobić z tym białym płynem co teraz tam jest co mam robić ? ; // nie znalazłem podobnego tematu nigdzie... najbardziej mi zależy na odpowiedzi skad sie tam dostała ta woda, któredy żeby to po prostu uszczelnić :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 26 cze 2012, 15:33 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lut 2010, 19:24
Posty: 2341
Pojazd: CBR 600 F3
padł uszczelniacz na pompie wody

reperaturke kupujesz i wymieniasz




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 2 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy