Dzisiaj jest 29 lis 2024, 19:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 lip 2012, 0:14 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:15
Posty: 72
Lokalizacja: Rudzienko / Mmz
Pojazd:
Witam.

Posiadam Aprilie MX 2003r.

W ostatnim czasie kupiłem wydech, Conti CHR.
Po założeniu na 1,2,3 biegu idzie świetnie, sporo się poprawiło.
Ale na 4 biegu już nie ma siły załapać nawet rezo, a na 5 i 6 to już wogle.

Mój setup to:
Cylinder China 70
Dellorto 16
Przełożenia 13/52

Na oryginalnym wydechy było dobrze, świetnie się wkręcał, v-max ok.105km/h.
A po zmianie lipa.
Próbowałem regulacji śrubkami od mieszanki, ale nie pomaga. Iglica jest na środku.
Czyżby potrzeba było większej dyszy? Teraz jest 65.

Za wszelkie porady z góry dzięki :)




_________________

Aprilia MX <3


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 0:21 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 02 gru 2010, 20:35
Posty: 344
Lokalizacja: Strzelce Kraj .
Pojazd:
Rocket95 pisze:
Conti CHR.
wyczyść wydech w środku ;) Wypal czy co tam , bo zapewne zawalony , lecz te Conti to gówna.. Gorsze niektóre niż seria ;)




_________________

Malina pamiętamy ! [*]
Obrazek
Trynithy pisze:
KOCHAM MASTURBACJE ALE NADSZEDŁ TEN CZAS :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 0:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
conti gowna ?? kolego chyba nie wiesz co mowisz ;) pozatym spojrz jaka on ma dysze do 70ccm ?! zaloz 85-105 ;) i podreguluj powietrze bedzie lepiej




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 0:47 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 maja 2011, 22:02
Posty: 204
Lokalizacja: Ruda Śląska
Pojazd:
Jaworek990 pisze:
lecz te Conti to gówna.. Gorsze niektóre niż seria ;)
Nie wprowadzaj ludzi w blad, bo chyba nie wiesz o czym mowisz :lol:

Rocket95 pisze:
Czyżby potrzeba było większej dyszy? Teraz jest 65.
Taka dysza to do full serii, zakladaj wieksza.
mati7374 pisze:
zaloz 85-105
Mysle ze jeszcze wieksza powinna byc, ja bym probowal od 110 do nawet 130 - roznie bywa.
http://www.shop.mieloch.pl/dysza-glowna ... 2995.bhtml




_________________

Zobacz Mojego RRX`a:
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1018583#1018583
http://polskajazda.pl/Motocykle/Rieju/Spike_50/124756

lumix206 pisze:
xpl, to jest tłok, jak nie masz tłoka to kup.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 0:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 wrz 2010, 22:39
Posty: 40
Lokalizacja: MeXyK
Pojazd:
ja mialem na ful secie airsal sport 70,yasierk r2 itp full set byl gaznik 21mm ;) dysz 90 chodzil najlepiej oczywiscie na seri filtrze ;) osiagi niesamowite jak na sporta




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1462863#1462863 [glow=indigo]<----projekt sendzia WBIJAC ,UPY,POLERKI,TUNING!!!!![/glow]




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 2:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 kwie 2010, 15:07
Posty: 1287
Lokalizacja: Burzenin/Sieradz
Pojazd:
Jaworek990 pisze:
Rocket95 pisze:
Conti CHR.
wyczyść wydech w środku ;) Wypal czy co tam , bo zapewne zawalony , lecz te Conti to gówna.. Gorsze niektóre niż seria ;)



Sory,ale racji w tym poście nie masz za grosz. Conti to znana Francuska firma(znana za granicą ,tam gdzie ludzi stac na takie częsci ) Warto dodac ze wydech ten kosztuje w granicach 280-320 EURO więc takie gówno takie drogie :roll: ? CHR jest odpowiednikiem Yasuni R1 a nawet R2. W sumie pośrodku tych topowych modeli. Sam go do siebie bardzo długo szukałem aby wyhaczyc jakiś w dobrym stanie i jestem w 100% zadowolony. Wydech jest świetny ale typowo Racingowy bo Rezo pełne osiąga w granicach 9000 obrotów i ciągnie az do samego końca.

Przyczyną zapewne jest zła regulacja gaźnika. Jeżeli masz ssanie ręczne to spróbuj na wyższych biegach wcisnac/przesunac/pociagnac ssanie i zaoserwuj co się dzieje.




_________________

Chcesz zobaczyć jeden z najlepszych projektów SuperMoto na forum? Kliknij !! Dziesiątki upów,Wiele modyfikacji,Obecnie już tuning na poziomie RACING,Napewno sie zainteresujesz!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 7:21 
****

Rejestracja: 02 maja 2011, 19:55
Posty: 1630
Pojazd:
Conti to świetna marka, bardzo często wybierana na zachodzie, w Polsce troszkę mniej wybierana z racji ceny :) Jeśli nie ma mocy, to albo regulacja gaźnika, zobacz kolor świecy, albo słaba kompresja. Jeśli masz chiński cyl 70, to pewnie na jednym pierścieniu, który szybko pada :/ no chyba że masz oryginalny tłok do tego :P


Ostatnio zmieniony 21 lip 2012, 7:21 przez karol159620, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 9:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 maja 2011, 13:15
Posty: 72
Lokalizacja: Rudzienko / Mmz
Pojazd:
Dysza dlatego taka mała, gdyż na większej go dusiło, i chciałem mieć w miarę małe spalanie (teraz 4/100).

Ale sprubóje teraz większą wsadzić, w końcu dla osiągów trzeba poświęcić spalanie.




_________________

Aprilia MX <3


Ostatnio zmieniony 21 lip 2012, 9:45 przez Rocket95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 11:31 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 lis 2009, 19:17
Posty: 81
Lokalizacja: Górzno
Pojazd:
Dysza albo trzeba zebatkę z przódu mniejsza dac bo też tak miałem w DT jak dałem wydech sportowy i szła a na wyższych biegach nie miała siły wejść na obroty :P




_________________

Nieregulaminowy podpis


Ostatnio zmieniony 21 lip 2012, 11:31 przez STUNT F12, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 lip 2012, 14:24 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Rocket95, albo za nisko go kręcisz na tym wydechu :lol:




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy