Dzisiaj jest 06 lis 2024, 19:44



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2012, 18:19 
*

Rejestracja: 28 lis 2011, 16:36
Posty: 6
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
Witam a wiec tak kupiłem Bete RR 50 2009 rok pełna seria latała idealnie v max 95~~
lecz po 2 tygodniach spotkała mnie przykra sprawa podczas jazdy zablokowało koło okazało się że tłok spuchł i zatarł cylinder tak wiec kupiłem nowy komplet cylek z tlokiem i pierścieniami było krucho z kasa tak wiec komplet z allegro za 250 zł jak się nie mylę niby TNT
oddałem go do mechanika założył nowy cylek ja odłączyłem pompkę od mieszalnika oleju zacząłem robić sam mieszankę od początku moto nie chodził jak powinien na luzie krecił sie do końca na 1,2,3 biegu też lecz jak dochodziło do 60km/h na 4,5,6 juz nie chciał sie kręcić krztusił lecz z górki jeździł normalnie myślałem że to przez bogatą mieszankę i nie wyregulowany gaznik przelatałem te 500 km w takim stanie w miedzy czasie doszedł wydech tecnigas e nox który nic nie zmienił w końcu przeszedłem na standardową mieszanke czyli 100ml na 5 litrów benzyny zabrałem sie za regulacje gaznika delloroto 16 dysza 78 moje zmagania nie dały rezultatu dalej to samo na luzie kręcił się do odcięcia do 3 biegu próby nic nie dały dalej się krztusił aż po końcówce wydechu leciał olej też nawet na 1 palił gumę wiec pomyślałem ze to wina gaźnika choć przed zatarciem jeździł idealnie kupiłem gaznik 17,5 tec nowy dysza główna 90 założyłem go podłączyłem próbowałem regulować go z 2 dni przeleciałem wszystkie rowki iglicy na luzie krecił sie do odciecia na biegach juz nie było tak dobrze wiec oddałem go do mechanika który ma więcej pojęcia o regulacji on męczył się cały dzień moto na luzie kreci sie do odcięcia na 1 ,2 idzie do konca jak rakieta a od 3 nie chce wogole sie zbierac daje sie gaz w opór a on sie krztusi mechanik stwierdził ze to kwestia zapłonu ze przy wiekszym obciążeniu nie daje rady przepalić paliwa i sie zalewa i że to jest chyba wina cewko modułu ja wszystko przemyślałem i doszedłem do wniosku że gdyby stało sie coś z cewko modułem nie krecił by sie tak dobrze na luzie czy na pierwszych biegach pomyślałem ze może być to wina fajki/ świecy lecz po oględzinach fajki stwierdziłem że ma sie ona dobrze kupiłem nową dedykowaną świece NGK BR9ES za załozeniu jej dalej to samo zero zmian Pomóżcie bo już sam nie wiem co mam robić i myśleć na ten temat z góry dzięki za podpowiedzi


Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 18:22 przez supermoto123, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 19:17 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
supermoto123, Trudna sprawa.
supermoto123 pisze:
17,5 tec
I to właśnie była zła decyzja.Bardzo dużo osób uważa ,że ten gaźnik jest ciężki do regulacji.Spróbuj założyć stary gaźnik Dellorto i kup zestaw dysz od 80 do 105.Porządnie go wydmuchaj i wyczyść benzyną ekstrakcyjną.Sprawdź również membranę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 16:26 
*

Rejestracja: 28 lis 2011, 16:36
Posty: 6
Lokalizacja: Mazury
Pojazd:
Dziś wyjąłem zawór membranowy na gołe oko widać że żadna z płytek idealnie do niego nie przylega zamówiłem już nowe carbonowe płytki polini mam nadzieje że to jest przyczyna problemów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 3 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy