Dzisiaj jest 29 lis 2024, 16:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 13 sie 2012, 20:17 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 23:38
Posty: 45
Pojazd:
Witam
Jestem zadowolonym posiadaczem Aprili RS 50 z 2008 roku (silnik D50B).
Moto ma bardzo zdrowy silnik,zmocną kompresję i ogólnie można powiedzieć,że jest w celującym stanie :roll:
Jest jednak jedna dość irytująca rzecz związana z nią. Mianowicie ciężkie odpalanie z rozrusznika elektrycznego. Nie ma reguły, po prostu czasem ma ochotę odpalić z rozrusznika,czasem nie.
Z "pychu" pali dosłownie po jednym kroku...
Czemu powinienem się przyjrzeć?
Dodam,że około raz na 50 odpaleń rozrusznik zawiesza się całkowicie i po naciśnięciu przycisku słychać jedynie "klik" (chyba w przekaźniku).
Wątpię jednak,że to ma coś do rzeczy.
Proszę o pomoc w zdiagnozowaniu userki :|


Ostatnio zmieniony 13 sie 2012, 20:20 przez LiVre, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:39 
*

Rejestracja: 05 sty 2011, 23:31
Posty: 131
Lokalizacja: biała podlaska
Pojazd:
Miałem to samo http://www.shop.mieloch.pl/fajka-swiecy ... 0162.bhtml + nowa świeca i odpala tak samo po 1 tygodniu i jednym dniu czyli naciskam starter i po 1-2s chodzi




_________________

Derbi GPR 70ccm Racing http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... c&start=40




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
LiVre, Akumulator do wymiany.Naładuj na MAXX i zobaczysz ,że odpali ale pojeździsz chwilę i znowu będzie to samo.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:56 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
Miałem to samo . Zmieniłem świecę i wszystko gra :lol:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 sie 2012, 20:57 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 23:38
Posty: 45
Pojazd:
Wojak, aku na 90% odpada :P Moto kręci pięknie i może kręcić na praaaaaaawdę długo (czasami się na niego wkurzam i to sprawdzam). Aku nie słabnie... Tym bardziej,że na liczniku mam pomiar napięcia z akumulatora i oscyluje między 15-16 (nie wiem jaka to jednostka) ale podobno to dość wysoki wynik :wink:
Sprawdzę świecę jutro bo mam takich parę;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 18:05 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 23:38
Posty: 45
Pojazd:
Świeca zmieniona,nadal to samo :(
Czasami ma ochotę zakręcić a czasami za Chiny nie... :/
Regulacja gaźnika też raczej odpada,bawiłem się tym przez kilka miesięcy.
Moto nie muli, nie gaśnie...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 18:07 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
wojak, Czyli jednak sprawdź to co pisałem.Wiem co piszę.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 18:10 
**

Rejestracja: 11 maja 2012, 14:00
Posty: 392
Lokalizacja: Kraków
Pojazd: Derbi GPR 125 4t
jaką masz świecę ( tak z ciekawości )




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 sie 2012, 18:18 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 23:38
Posty: 45
Pojazd:
Była wsadzona NGKB9S czyli o dość wysokiej ciepłocie.
Nie ukrywam,że zmieniłem na ciut inną no ale za to nową z silnika AM6 po odpaleniu wszystko grało więc to nie wina tego,że świeca minimalnie różni się gwintem.
Help :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 9:15 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
LiVre pisze:
świeca minimalnie różni się gwintem.
To jak ma Ci to chodzić?Zepsułeś gwint w głowicy?




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 11:12 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 23:38
Posty: 45
Pojazd:
Gwint jest minimalnie dłuższy a nie ma mniejszej lub większej średnicy. Świeca jak najbardziej pasowała do głowicy.
Kompresja nie ucieka nigdzie, iskra na prawdę mocna na tej nowej świecy...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 sie 2012, 13:42 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
LiVre, Kup nową świecę NGK BR9ES.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 sie 2012, 20:55 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 23:38
Posty: 45
Pojazd:
Świeca zmieniona na NGK BR8ES :mrgreen:
Apka pali od strzała! :mrgreen:
Dziękuję bardzo za pomoc :P
Jutro jadę w trasę niemal 500 km w dwie strony więc takie odpalanie z "pycha" byłoby męczarnią.
Jeszcze raz wielkie dzięki :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 sie 2012, 17:57 
*

Rejestracja: 16 cze 2012, 23:38
Posty: 45
Pojazd:
Minął ponad tydzień przez który apka wzorowo zapalała.
Niestety, problem znowu wrócił :evil:
Stopniowo pali coraz gorzej, jak ostatnio :angry:
Świeca na prawdę pomogła ale teraz jest to samo :?
Czy ja mam zmieniać świecę co tydzien? :lol:
Co jest nie tak? :(




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 14 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy