Dzisiaj jest 22 lis 2024, 18:02



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 30 lis 2012, 21:44 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
Siema pisałem o tej Rs już dużo postów ale dalej lipa a mianowicie jechałem w deszcz i rs zaczęła przerywać dojechałem do domu odstawiłem rano na dotyk zapaliła wszystko idealnie , przejechałem się 200 m wszystko ok zgasiłem i od tamtej pory już nie dało się jej zapalić . Pierścienie wymienione , ciśnienie ma idealne , a dalej nie odpala łapie ale nie może załapać gazior czyszczony i nic na samostart nie reaguje świeca wymieniana 3 razy i nic . Co może być , czy jest możliwe przestawienie zapłony , co cewka się zalała iskra jest ??? , na kielicha nie pali łapie ale nie pali ? co może być ????????????????????????????.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Posty: 203
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
membranę sprawdzałeś? może uszczelka pod głowica ? może jakiś uszczelniacz padł? a i nie ma możliwości zmiany zapłonu , dlatego że nie jest on regulowany ,może weź wyczyść wszystkie styki itd




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 lis 2012, 22:52 
*

Rejestracja: 15 paź 2011, 7:36
Posty: 64
Pojazd:
kaca1993, Kaca membrana sprawdzona , uszczelki nówki malossiego , jaki uszczelniacz mógł paść ?? , ja już po prostu nie wiem , piszcie piszcie i jeszcze raz piszcie może wy jesteście modrzejsi bo ja już wymiękam lol .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 8:10 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 cze 2011, 10:34
Posty: 203
Lokalizacja: Mazowieckie
Pojazd:
od strony zapłonu , a wszystkie styki sprawdziłeś? a membrany jak sprawdziłes maja prześwit? a może ssane ci się zacieło ? wyczyść gaźnik,czyść wszystko co jest w obrębie silnika i na silniku sprawdz króciec




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 gru 2012, 13:29 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 maja 2010, 15:46
Posty: 2365
Lokalizacja: Limanowa
Pojazd:
kaca1993 pisze:
a i nie ma możliwości zmiany zapłonu , dlatego że nie jest on regulowany
Tak dla sprostowania bo dużo takich postów jest na forum to to ,że ten zapłon rzeczywiście się nie reguluje pod względem ustawienia odpowiedniego przeskoku iskry lecz reguluje się go na stojanie tzn ma być tak ,żeby iskra przeskakiwała tuż przed GMP.Lecz w tym przypadku nie możliwe jest ,żeby zapłon się przesunął bo stojan jest dokręcony.




_________________

Obrazek Piszę poprawnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 gru 2012, 11:46 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 paź 2011, 14:17
Posty: 968
Pojazd:
Może masz wydech zapchany?

Spróbuj moto odpalić metodą Kazia - podaj z 30 ml benzyny bezpośrednio do cylka,gaźnik zdejmij z króćca,zasłoń dłonią prawie całkowicie dopływ powietrza od strony gaźnika i zakręć rozrusznikiem z 3-4 razy. Jak odpali to wina gaźnika.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 4 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy