Witam, niewiem czy to odpowiedni dział wiec proszę z góry na dzieńdobry na mnie nie krzyczec i jeżeli niemasz czasu na historie mojej nsrki to przejdz odrazu do drugiego akapitu..... ok , zaczynamy a wiec:
Posiadam Honde nsr50 z silnikiem ns1 (75 pojemnosc, 6 biegowy) nabite mam juz 30 tys. a ostatni remont był z jakies 10-12 tys temu..... silnik ten przełożył mój brat ale cały osprzęt jak sie nie myle jest z nsr50 napewno jest gaźnik ale to zachwile , problem tkwi w osiągach , rok temu Honde ładnie sobie wyremontowałem wizualnie bo miała nieprzyjemne spotkanie przy dużej prędkości z Sarna , o dziwo poszły tylko plastiki rama i lagi itp całe , silnik oczywicie też ale przez ten rok i te 10 tys km na nim nabite zaczął coraz bardziej słabnąć leciał najpierw 95-97 na zębatkach 14-16 przód i 47 tył później (tylko i wyłącznie z górki) leciał nawet 110 ale na prostej ledwo sie rozganiał do tych 95-100 chodz było to możliwe chodź tylko na wybranych odcinkach trasy które czesto zdarzało mi sie przejeżdzać , teraz juz Honda jest kompletnie dojechana JAKOŚ sie rozgania ale prędkość maksymalna to jest w granicach 80 na prostej silnik sie nie dogrzewa , żarówki czesto padały z tyłu, oddałem ją do mechanika okazało sie że wina świateł jest zapłon i jego naprawie (przez mechanika) i ponownym zamontowaniu światła chodziły dobrze lecz Honda osłabła (własnie do tych 80 km/h) , mam znajomego co posiada ten sam silnik i jedyna różnica miedzy nimi jest taka że posiada on gaźnik coś w granicach 21-24 a ja w mojej nrce 14 (wydaje mi sie ze to duża różnica)....
Dobra a teraz na temat: chce wyremontować nrke tylko niewiem jak sie za to zabrać , musze wymienic obydwie opony ale niewiem gdzie takie dostane bo na oponeo śpiewaja takie ceny że głowa mała a wiecej niz 200 zł za opone niedam , potrzebowałbym gaźnik z ns1 tylko skąd ? jakiś zamienik , jaki gaźnik tam pasuje , orientuje sie moze ktoś ? klosz lampy tylniej (nieprzyjemne spotkanie z MZK) , zapłon i termostat też ciężko znaleść a moze jakis zamienik ? Pomocy !
|