Nie ma sprawy, o olejach do minarelli tam chyba wystarczająco wyłozyłem, co do gaźnika to nie wiem czy będę umiał pomóc. Generalnie dokupuje się zestawy dysz (głównych i wolnych obrotów) i dobiera do konkretnego silnika indywidualnie, po prostu obserwując jak się na takich a takich dyszach zachowuje. No ale czasem gaźnik jest po prostu za mały, żeby wykorzystać możliwwości cylindra i po prostu trzeba kupić większy...
pozdr.
edit: a co bys powiedział gdybym ci powiedział, że jest:
Kod:
Ten olej pompuje pompka oleju zwana dozownikiem. Jego wlew znajduje się gdzieś w okolicach baku, pod lewą lub prawa przednią owiewką. Ten olej to olej do mieszanki do dwusuwów (mieszalnikowy, czy jak tam się ta cholera zwie) np. Motul 2T, Castrol 2T. Powinien spełniać specyfikacje ISO-L-ETC++, API TC++. Już nie pamiętam ile dokładnie kosztuje, bo dawno nie kupowałem, ale jest tańszy od przekładniowego - chyba 30 zł/1L Motul 2T.