Dzisiaj jest 01 sie 2025, 14:23



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 05 paź 2009, 20:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
Śemća posiadam motor z silnikiem minarelli am 6 i nie wiem jaki tam trzeba lać olej do silnika (przekładniowy) oraz do dozownika .
może wiecie jaki byłby najlepszy tu i tu ;] .
Aha jeszcze coś ostatnio wymieniłem cylinder z 50ki na 80ke i słyszałem że trzeba wymienić jakąś dysze na większą jest to prawda ? :lol:


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2009, 21:03 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Mod powinien ci dać po łapach i to konkretnie :wink: Ten temat już był, a ty nie wysiliłeś się aby poszukać, na drugi raz poszukaj. Ale ok, pierwszy post no to taryfa ulgowa, proszę:

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=31734

O gaźniku poszukaj, nie podałeś jaki masz jego typ. Generalnie wymienia się albo dysze, albo cały gaźnik na odrobinkę większy, to zależy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2009, 21:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
Przepraszam jestem nowy ; (

Edit.
tak tylko że tam niema jaki wlać do dozownika ; (

Okey jesteś nowy, ale to wcale nie zwalnia Cie od przeczytania regulaminu//Suchy.


Ostatnio zmieniony 06 paź 2009, 12:52 przez kox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2009, 21:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2009, 16:11
Posty: 348
Pojazd:
Nie ma sprawy, o olejach do minarelli tam chyba wystarczająco wyłozyłem, co do gaźnika to nie wiem czy będę umiał pomóc. Generalnie dokupuje się zestawy dysz (głównych i wolnych obrotów) i dobiera do konkretnego silnika indywidualnie, po prostu obserwując jak się na takich a takich dyszach zachowuje. No ale czasem gaźnik jest po prostu za mały, żeby wykorzystać możliwwości cylindra i po prostu trzeba kupić większy...

pozdr.

edit: a co bys powiedział gdybym ci powiedział, że jest:

Kod:
Ten olej pompuje pompka oleju zwana dozownikiem. Jego wlew znajduje się gdzieś w okolicach baku, pod lewą lub prawa przednią owiewką. Ten olej to olej do mieszanki do dwusuwów (mieszalnikowy, czy jak tam się ta cholera zwie) np. Motul 2T, Castrol 2T. Powinien spełniać specyfikacje ISO-L-ETC++, API TC++. Już nie pamiętam ile dokładnie kosztuje, bo dawno nie kupowałem, ale jest tańszy od przekładniowego - chyba 30 zł/1L Motul 2T.


Ostatnio zmieniony 05 paź 2009, 21:37 przez MVP, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 05 paź 2009, 21:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
aha spoko dzięki




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2009, 12:54 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2008, 13:56
Posty: 1073
Lokalizacja: Hajnówka (Podlaskie)
Pojazd:
Edytuj posty, przeczytaj regulamin i się do niego stosuj!




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 6 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy