Dzisiaj jest 02 sie 2025, 12:05



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Cylinder
Post: 02 sty 2010, 21:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 12:25
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Pojazd:
Siema
Chcę założyć do mojego Rieju cylinder. I tak chciałem założyć Airsala 70 Sport i do tego wybebeszyć wydech i końcówkę Metrakita, myślę że wał wytrzyma. Ale przeczytałem temat na innym forum(słabym dlatego się tu pytam) i koleś założył Polini 80 bez wału i z tym przerobionym wydechem i na gaźniku 16 seryjnym mu chodzi doskonale bo aż 115km/h.
Więc moje pytanie czy opłaca się wydać więcej i mieć wiecej mocy i możliwość szlifu, ale chyba trzeba się obawiać o wał, czy słabszy cyl ale wał bezpieczny?
Proszę o pomoc i opinie. :)


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2010, 21:33 
*

Rejestracja: 02 sty 2010, 20:26
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
poloni 80cc żeliwny nie powinien spowodować zmęczenia sie wału, w tym że może nie wytrzymać korbowód w sytuacji kiedy przyłapie tłokiem lub po jakimś gwałtownym szarpnięciu (wyskok z duzej chopki i lądowanie bez urzycia sprzęgła), ale przy 80cc lepiej wymienić sprzęgło bo seryjne na bank bedzie sie ślizgać.
rozsądny setup wg. mnie to taki
cylinder sport 80cc
wydech np. hebo performance
gaźnik 19mm
sprzęgło oczywiście
i dozować ręcznie olej

urzywać do 10 000obr\min i lepiej nie przekraczać limitu

to na 100% wał wytrzyma z tym setupem

*taka jest moja teza


Ostatnio zmieniony 02 sty 2010, 21:35 przez Heniu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 sty 2010, 21:38 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 12:25
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Pojazd:
Wiem, wiem tarcze sprzęgła będą ale kasy nie mam, a czekać mi się nie chce bo rieju praktycznie stoi...
Czyli jakbym kupił na pierwszy zakup tego Polini i końcówkę Metrakita to by cykało? Potem gaźnik (oo możecie mi przy okazji link podesłać, bo nie wiem który będzie pasował) i tarcze.

Edit:
W razie czego ten korbowód da rade?
http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... bfef5d1e73


Ostatnio zmieniony 02 sty 2010, 21:43 przez Daron94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 2:28 
*

Rejestracja: 02 sty 2010, 20:26
Posty: 7
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd:
nic, korbowodu nie zmieniaj to w pyte roboty,
na początek kup cylinder, potem wydech klasy sport (wymiana gaźnika przy seryjnym wydechu nic nie da). kupisz cylinder to pomyślisz co zrobić, a osiągi powinny cie zadowolić :mrgreen:

ad. ten korbowód co dales linka to wymienia sie jak ci sie seryjny skrzywi podczas jakiejś komplikacji, a nie masz kasy na nowy wał.


Ostatnio zmieniony 03 sty 2010, 2:29 przez Heniu, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 11:59 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
A poza tym rozpołowienie wału i wymiana korby u mnie w mieście kosztuje ponad 100zł więc w innych miejscach pewnie też tyle to jaki sens ma kupowanie korby + koszty wymiany jak lepiej dorzucić parę groszy i kupić wał cały.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 18:39 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 12:25
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Pojazd:
Dobra to o luzy się będę martwił jak będą :D

To teraz, czy Airsal, czy Polini. Spodziewam się że powiecie Polini, ale czy odczuje między nimi dużą różnicę, jak z wytrzymałością? No i jak się okaże że na Polinim bez wału zrobię 2k i do widzenia to lipa... :) Więc proszę o opinie. :D

EDIT:
Podjąłem decyzję że Airsal :D
Tylko brać Sport, czy Racing? Proszę o szybką odpowiedź. :D I oczywiście wasze opinie na którym motorek dłużej pojeździ. :D


Ostatnio zmieniony 03 sty 2010, 18:55 przez Daron94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 sty 2010, 22:40 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Racing silniejszy ale krócej na nim pochodzi a za to sport słabszy a dłużej pochodzi więc jak w najbliższym czasie nie będziesz miał kasy na wał to weź sporta.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 sty 2010, 14:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 12:25
Posty: 79
Lokalizacja: dolnośląskie
Pojazd:
Już kupiłem wczoraj wieczorem Racinga ;] a jak jest z żywotnością takiego cylindra? :)
A dzisiaj miałem przygodę z przednim hamulcem... jechałem główną i skręcałem to wiadomo że zwalniam bo ślisko, a jakiś debil z podporządkowanej mi wymusił bo myślał że zdąży, a się na chlapie zakopał i przyhamowałem przednim i się koło zblokowało. Gleby nie było ale moto ruszyć nie mogłem... Potem w domu już jak mnie tata przywiózł do tyłu poszło i już się kręci. :)

Edit:
A do tego racinga i gaźnika 16 jaka dysza mniej więcej? :)


Ostatnio zmieniony 04 sty 2010, 16:43 przez Daron94, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy