Dzisiaj jest 01 lis 2024, 13:20



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: Yamaha TZR
Post: 28 mar 2010, 20:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:58
Posty: 8
Pojazd:
Witam , jestem posiadaczem Yamahy tzr 2007 r. 3 tys przebiegu. Mianowicie mam pytanie niedawno sam zdjełem blokadę z licznika zamiast 88 jest 188 :D tak jak trzeba:).
Rozwierciłem moduł na napisie MORIC przez O i też odblokowałem :)
tylko mam następujace pytanie...:(
Gdy jadę ok 60 km/h 8-9 tyś obr. moto sie dławi nie chce przyspieszyć gdy dam ssanie rozpedza się do ok 80. W czym tkwi problem zębatka? dysza? czemu tak dławi bez ssania ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 20:14 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
chyba za mała dysza w gaźniku




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 mar 2010, 21:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:58
Posty: 8
Pojazd:
Dzięki :) sprawdzę to i wymienie ;)
pozdr




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 8:39 
*

Rejestracja: 29 mar 2010, 8:36
Posty: 1
Lokalizacja: Grabno
Pojazd:
na pewno to będzie dysza jak się muli na wyższych obrotach.




_________________

Życie jest po to by śmigać na moto :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 15:11 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sie 2009, 17:14
Posty: 169
Lokalizacja: Nowy Tomyśl
Pojazd:
Na 100% dysza, innej opcji raczej nie ma. Gaźnik też możesz trochę podregulować :wink:.




_________________

Obrazek
Pamiętajmy !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 17:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:58
Posty: 8
Pojazd:
Świeca wymieniona , problem pojawia sie nadal :)
jaką proponujecie zebatkę na przód i tył czy tył ? bo mam na tyle taaaaaaaaka wielką... orginalna 82 max...oczywiscie do dyszy dziś zajrzę i napisze co i jak filtr wyczyszcze i gaznik :D


Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 17:23 przez adrianshereni95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 19:18 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 sty 2010, 12:21
Posty: 25
Lokalizacja: Śrem
Pojazd:
Drogi kolego oryginalna dusza w zablokowanej jest 95 wiec przez to mulli. Trzeba wymienić na 110, 115 Jeśli chcesz zębatki to polecam ustawienie 12/47 powinna iść ok 120 km/h licznikowe jeśli zdjąłeś blokadę z wydechu




_________________

POLEROWANIE ALUMINIUM !!! WYSOKA JAKOŚĆ WYKONANIA !! TANIO !!! gg:13312985




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 19:39 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
krzysztoftzr pisze:
Drogi kolego oryginalna dusza w zablokowanej jest 95 wiec przez to mulli. Trzeba wymienić na 110, 115 Jeśli chcesz zębatki to polecam ustawienie 12/47 powinna iść ok 120 km/h licznikowe jeśli zdjąłeś blokadę z wydechu


nie mam pojęcia skąd ty masz takie informacje :roll:
po pierwsze to dysza seryjna to jest 88 i nie wiem od kiedy seryjne tzr na takich zębatkach jeżdżą po 120km/h?? :shock: chyba tylko twoja jest taka wyjątkowa




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 19:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:58
Posty: 8
Pojazd:
Dobra dzięki :) zrobie jak trzeba i npiasze co i jak :p




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 mar 2010, 21:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 mar 2010, 19:58
Posty: 8
Pojazd:
A więc tak , rozebrałem bak dostalem sie do gaznika... Co prawda nie grzebałem w całym , dawka paliwa jest ustawiona na srodku nic nie zmieniałem. a dysza jest 90 . Przeczysciłem troczechkę ale problem nadal wystepuje ;|.
Nadal 50-60 km/h 5,6 bieg 8 tysiecy u słabnie daje ssanie i jedzie....
Przypominam , że tak osłabł z mocy po odblokowaniu modułu.... Co dalej z tym robic?niby ładnie się zbiera z 1,2,3 biegow ale co z tego jak dalej lipa... To może być problem elektroniki ?


Ostatnio zmieniony 29 mar 2010, 21:37 przez adrianshereni95, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy