Dzisiaj jest 01 lis 2024, 17:40



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 kwie 2010, 17:20 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Witam.
Jakis czas temu wymieniłem gaźnik w xpsie na 17,5 odpalił ładnie na wolnych obrotach chdoził dobrze ale jak dodałem mu gazu na maxa to było buuuuuuu. Dało sie jechac na jedynce idwócje bo później zdychał. Jak by brakowało mu paliwa. Na następmny dzień odpalam chdoził chwile dałem mu gazu na maxa było tylko buuu strzelił z tłumika i zgasł. Nie chciał odpalicc później. Wyczyściłem świece i odpalił ale zdychał po chwili jakmu dodałem gazu to tez zdychał. Nie wime co z nim jest.? Jak by paliwa nie dostawał.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 18:52 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 kwie 2009, 16:51
Posty: 1219
Lokalizacja: Kraków
Pojazd:
Regulacja powinna pomoc :p To samo bylo u mojego kolegi po zmianie na 16 mm.




_________________

Obrazek

Ku pamięci [*]
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 19:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Mam jeszcze takie (głupie) pytanie jak go wyregulować ? :P
Jak poznać ze jest dobrze wyregulowany ?
I od regulacji są dwie śrubki ? która za co odpowiada ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 20:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Było na forum już dużo o regulacji gaźnika.

Śrubka ze sprężynką umieszczona prostopadle do przepustnicy odpowiada za wolne obroty - im ją bardziej wkręcasz tym wolne obroty są większe i na odwrót.

Śrubka umieszczona pod kontem zaraz obok mocowania filtra odpowiada za mieszankę im bardziej ją wkręcasz tym mniej powietrza dostaje silnik.

Dysza główna odpowiada za ilość paliwa powyżej 3/4 gazu a poniżej iglica. Gaźnik reguluj na zagrzanym silniku i wyłączonym ssaniu.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 22:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Ale ciężko go odpalić bo zdycha a co z tym idzie ciężko rozgrzac silnik...
Ale spróbuje jutro. Skąd mam wiedzieć, ze gaźnik jest dobre wyregulowany ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 17 kwie 2010, 23:15 
*

Rejestracja: 04 lis 2009, 13:20
Posty: 24
Lokalizacja: Resko
Pojazd:
Powiem tyle ze musisz wyregulować gaźnik, ale ze nie zasysa paliwa to na 100% przy zakładaniu nowego gaźnika pomyliłeś wężyki więc sprawdz je..:)




_________________

Peugeot XPS SuperMoto

Tuning:
- MAX SPEED- 120KM/h + dobre przyśpieszenie
- Cylinder - 80 Top Performances
- Tłumik - MetraKit Thrower Carbon
- Stożek- STR8 Helix
- Lampa tylna LED ( Revo lexus style)
- Gaźnik- Dell'orto 16mm
- Kierownica Renthal + Manetki Renthal




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 kwie 2010, 7:58 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
wężyki są też dobrze założone. Po wymianie gaźnika odpalił nawet dało się jeździć, ale to była byle jaka jazda mulił dławił się ale dało się jeździć. A wiec wężyki są dobrze założone.
Dziś spróbuje go rozgrzać i wyregulować gaźnik.;)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 12:11 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 21:33
Posty: 21
Lokalizacja: Osw
Pojazd:
uszczkleka pod glowica moze i powietrze lewe lapie ja tak mialem




_________________

Puegeot




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 12:56 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
całkiem możliwe gdyż mam uszczelkę którą sam robiłem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 13:17 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 kwie 2010, 20:10
Posty: 254
Lokalizacja: Ciechocinek
Pojazd:
Ja bym jeszcze rozebrał cały gaźnik i go sprężarką przeczyscil (wszystkie dysze itp) i najlepiej kup dobrą uszczelke :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 kwie 2010, 13:26 
*

Rejestracja: 14 kwie 2010, 21:33
Posty: 21
Lokalizacja: Osw
Pojazd:
mowie ci uszczelka mi mechanik robil niby i jechalem na 3 juz zamule lapal nieraz nie ruszal i ciekla bena z cylindra leciutko i powietrze mowie ci to gaznik nie bo tak by ci nie robil filtr tez nie jakie lewe powietrze zawiez do mechanika i niech ci zalozy uszczelke .Mi znajomy dorobil solidnie i sie trzyma bo ja kawalek mialem urwana Pzdr




_________________

Puegeot




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 14:57 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Gaźnik mam nowy. Ale jest problem bo ja mam głowice z rowkiem i cylinder i zrobiłęm takie cos ze w glowice wbiłem aluminiowy drut. Jakiś czas jeźdizłem tak. Bo jak miałem tu i tu rowerk to uszczelka wywalała co 50 km. A teraz juz dłużej trzyma. Jaką suzczelke doradzicie ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 22:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Ja bym radził kupić oryginalną.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 22:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Oryginalna czyli jaką




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 20 kwie 2010, 22:20 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
http://www.allegro.pl/item1001015873_us ... ml#gallery choć by i taką bo takimi metodami jak próbujesz to nigdy nie będzie ok a tylko popłyniesz w koszty, stracisz czas a i tak skończy się na kupnie oryginalnych uszczelek.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 20 kwie 2010, 22:21 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 14:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2010, 14:36
Posty: 279
Pojazd:
Niestety ta którą podałeś sie nie nadaje. Musze mieć troche chudszą i okrągłą uszczelke.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 kwie 2010, 15:35 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Wpisz w allegro AM6 uszczelki albo XPS uszczelki to pokaże ci tego trochę myślę że coś wybierzesz.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 17 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy