Dzisiaj jest 01 lis 2024, 19:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: blokuje koło
Post: 29 maja 2010, 23:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
(opis zdarzeń)
odpalam moto jadę fajnie przyspiesza i w ogóle okejaśnie nagle czuje że mi leciutko zwalnia , dobra to redukuje jade dalej i po około 1,2 km zrobił sie słaby to zredukowałem weszedł na wysokie i spuściłem z gazu a tu mi koło zablokowało , jak sprzęgło nacisnąłem to jechał a jak puściłem to blokowało , stanąłem na boku z ciekawości odkręciłem korek chłodnicy buchło parą , odczekałem kilka minut i odpaliłem go na popych (bo na kopkę nie odpalił) dobra jakoś odplił ale ledwo jechał
co jest grane ?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 29 maja 2010, 23:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
ZAtarty.




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 0:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tak jak wyżej "zatarty". Co tu dużo mówić po prostu zajechałeś silnik.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 30 maja 2010, 0:08 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 0:30 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 maja 2009, 13:10
Posty: 630
Lokalizacja: okolice Pszczyny
Pojazd:
kox pisze:
odkręciłem korek chłodnicy buchło parą
to wyjaśnia sprawę przegrzałeś go i tyle




_________________

NRG MC2 BUDOWA MIDRACE
piaggio-nrg-mc2-by-dejmon94-budowa-midrace-t338427.html

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 12:10 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
dzisiaj motor odpaliłem na podwórku i pojeździłem trochę , na wolnych obrotach gasł a poza tym to chodził normalnie
zmierzyłem kompresje i się zawiodłem ; ( 0,4 mpa Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 12:11 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2009, 7:59
Posty: 268
Lokalizacja: Staszów
Pojazd:
No czyli wszystko jasne:D




_________________

"Normalni unikają ryzyka, a nienormalni stale go poszukują..!"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 12:14 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lip 2009, 12:24
Posty: 469
Pojazd: Kawasaki ER5/Honda CBR
Teraz Ci tylko pozostaje wymiana cylindra i tłoka :wink:




_________________

Obrazek Piszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 13:02 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2009, 20:30
Posty: 66
Pojazd:
Super ...
A jaką kompresje powinien mieć około ?


Ostatnio zmieniony 30 maja 2010, 13:03 przez kox, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 30 maja 2010, 13:11 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
teoretycznie powinno miec od 7 do 10 ale szczerze mowiac dalem kiedys motor do zmierzenia kompresji i wyszlo im 2 bary , a przy takim sprezaniu nawet bym go nie odpalił ;] a motor jezdzi i to nawet niezle




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 9 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy