Dzisiaj jest 01 lis 2024, 19:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 24 maja 2010, 20:37 
*

Rejestracja: 24 lut 2010, 20:10
Posty: 1
Pojazd:
siema mam taki problem nie wiem czy na tej pompie reguluje sie olej bo tyle podaje ze motor nie przepala,dusi sie, a nie przepalony olej wywala z tumika gdzie można zmniejszyć dawkowanie oleju? tu zdj pompy
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/141 ... 7cfeb.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/622 ... d61e3.html
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/004 ... d4b44.html


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2010, 21:14 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
wlasnie ta pompa tez mnie dziwi bo ma tylko regulacja na lince , innej nie znalazlem i u mnie tez jest taki problem ze za duzo oleju podaje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 11:06 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
jak zdąze wyśle Ci artykuł . sekundke

prosze http://nsr125.eu/dozownik-oleju-regulac ... e-vt62.htm




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 25 maja 2010, 11:09 przez teac27, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 maja 2010, 11:53 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Najlepiej jest odłaczyc dozownik i samemu mieszanke robić ;) Wtedy wiadomo ,ze motor sie nie zatrze ,a pompka zawsze moze zepsuć. :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 14:33 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Dozownik jest po to aby motor spalał odpowiednią dawke oleju przy danych obrotach. Jak zrobisz sam mieszanke to na 1,5 obrtotów przepali tyle oleju co na 10k ... Więc wiesz.. Nie uważasz teraz ze jest to trochę prymitywne i łupie ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 cze 2010, 21:07 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Nie jest prymitywne robienie samemu mieszanki. Zawsze jest bezpieczniej. A żeby nie zamulało to leje sie odpowiednią dawke oleju do benzyny.Pompka niewiadomo kiedy moze sie popsuć bądź zapchać w kazdej chwili. Raz czy dwa razy nie zapoda oleju to juz jest problem. Bo może sie przytrzeć. :)




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0


Ostatnio zmieniony 12 cze 2010, 21:08 przez Drifter16, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 7:12 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
a poza tym kto tą maszynką trzyma 1,5 obrotów ?
nawet na postoju pwinien trzymać 2 tys
a jak chcecie używać dozowników proszę bardzo a niech się wam zapchają :evil: HAHAH XD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 8:21 
***

Rejestracja: 24 sty 2010, 12:58
Posty: 711
Lokalizacja: Jelenia Góra
Pojazd:
co wy pier**** teac27 ma racje , dozownik spelnia swoja role w pracy silnika i nie wiem co was wzielo z tym zapychaniem dozownika ? przeciez rano jak odpalasz to chyba widac czy kopci czy nie. A do tego jeżdżąc bez oleju tak szybko sie nie zatrze chyba że cylinder ciasno spasowany




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 11:03 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Niekoniecznie moze sie zapchać ale tez moze sie pompka zepsuć... Wiadomo rano kopci ale co z tego jak motor musi sie rozgrzać... A później nie patrzysz czy kopci czy nie. :mrgreen:




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 13 cze 2010, 12:57 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Dozownik w firmowym motorze się łatwo nie zepsuje. A wiesz dlaczego? bo tam nie ma co się zepsuć. No ale jak bierzesz pod uwage chińskie 2T z wydechem bez dyfuzora to dobrze myslisz hahah




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 10 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy