Dzisiaj jest 24 gru 2024, 19:33



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 27 cze 2010, 14:19 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
Witam.
Posiadam motor Aprilia Rs50, jest tam silnik Minarelli am5.
Ostatnio wymieniłem cylinder seryjny na Polini Race 80cc, oraz zmieniłem wał na wzmocniony.
Kiedy odpalam motor i normalnie sobie chodzi bez gazowania po ok. 1-2 min cylinder jest strasznie gorący, nie można utrzymać palca dłużej niz 5 sec.
Czy to jest prawidłowa reakcja? może się tak grzeje bo jest na dotarciu?
Sprawdzałem tez pompkę wody, i wiatraczek ma małe luzy... może przez to nie chłodzi dobrze?
Olej dolewam dodatkowo tez do paliwa..


Proszę o pomoc. :/


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 15:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
optymalna temperatura pracy to 80-90 stopni C . Więc nie koniecznie jest tak źle .
jesli nie znamy temperatury to ciężko ocenić czy naprawdę cylinder się przegrzewa.
Biorąc pod uwagę to iż jest na dotarciu ma prawo szybciej sie grzać .
Popal go trochę na luzie . Jak coś Ci nie będzie dalej pasowało , sprawdz temp. płynu w chlodnicy jak trochę pochodzi. Jesli nie masz czujnika temperatury .

A jjak motor odpalisz to z wydechu kopci ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46


Ostatnio zmieniony 27 cze 2010, 15:58 przez teac27, łącznie zmieniany 2 razy



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 cze 2010, 21:47 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Najlepiej jest odłaczyc dozownik i robic samemu mieszanke jak masz cylinder 80ccm... Jest najbezpiezpieczniej.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 7:34 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
Zgadza się . Ale to nie oznacza ze jest to dobre dla silnika w 100% :) .
I też problem po co robić mieszankę jak ma się dozownik ? Na cpn jedziesz musisz brać olej , odmierzać itp. GŁUPOTA




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 cze 2010, 14:40 
*

Rejestracja: 20 lis 2009, 14:48
Posty: 119
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
A termostat masz czy nie? Bo jeśli masz może być zepsuty i się nie otwierać...




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 22:41 
*

Rejestracja: 27 cze 2010, 14:10
Posty: 38
Pojazd:
Do silnika leje dodatkowy olej....
Termostat odkręciłem przy wymianie..
Nadal sie grzeje




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 lip 2010, 23:26 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
A skąd taka pewność ze sie grzeje... Cylinder zawsze będzie gorący bo tam jest wybuch... i nie ma sie co dziwić... A co zapala sie kontrolka ze sie grzeje ?.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 lip 2010, 5:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
zle że wywaliłeś termostat bo masz ciągły obieg plynu w chłodnicy. I ten płnyn w niej nie ma kiedy sie ostudzić .




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 8 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy