Dzisiaj jest 02 lis 2024, 5:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sie 2010, 14:13 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Witam, czy w RS koło zamachowe powinno stawiać opór? Bo ja je ręką potrafię ruszyć ;/ AM6




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 15:37 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 lip 2010, 11:16
Posty: 105
Lokalizacja: Polska
Pojazd:
czym większy opór tym większa kompresja ;) u mnie minimalnie stawia opór a leci 105km/h :D Chodź kompresji nie mam zajebistej :) Więc lepiej jak stawia opór ;)




_________________

http://www.youtube.com/user/Zimny1233?feature=mhee

ZAPRASZAM!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 15:44 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No nie ma oporu praktycznie wcale, pytanko nie chce odpalać wał jest w paliwie ale nie dochodzi do cylindra nie wiem czemu - membrana cala pordzewiala ;/ to raz daw że jak nalalem do niej wahy to z niej sobie ciekło tao ze odrauz wszystko wycieklo i to jeszcze w 3 miejscach tylko. Ma byc tak?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 16:27 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 kwie 2010, 18:33
Posty: 535
Lokalizacja: Braniewo [NBR]
Pojazd:
Napis jeszcze raz bo nic nie rozumiem skąd wiesz ze wał jest w paliwie
skąd cieknie ? jaką masz kompresje?




_________________

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=584288#584288 <<< HM CRE 70 SIX
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 16:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Kompresji nie wiem laduje aku bo obroty byly max 500 i nie odpalał zalozylem chwilowo swiece inna bo tam byla irydowa (szok daje ostra iske ;d) wał jest w paliwie bo odkrecilem membrane ogolnie to to paliwo takie gdzies dziwaczne wyglada jakby się kleiło no ale w kazdym razie przez wydech po lekkim przeczysceniu membrany wylatywał dymek ale nie odpalał

Po sprawie - 3 bary ;/ pierscionki czy ten zawór ?




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, 17:15 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 18:44 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Tłok i zawór za pewne też.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 19:48 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
tłok jest ok nie przerysany tzn na samej gładzi ma takie rysy jak i sam cylinder pierscionki już nie odbijają za bardzo przebieg maja 20k pewnie wiec co się dziwic




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 21:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Cytuj:
tłok jest ok nie przerysany tzn na samej gładzi ma takie rysy jak i sam cylinder pierscionki już nie odbijają za bardzo przebieg maja 20k pewnie wiec co się dziwic


Nie wszyscy wszystko wiedzą więc pozwól że ci wyjaśnię.

W silniku 2t tłok zużywa się na całej powierzchni a cylinder wyciera się w owal i wymiana samych pierścieni nic nie daje bo one tylko trzymają kompresje a tłok kantował w cylindrze będzie nadal aż za kantuje raz a porządnie. Przy przebiegu 20k chodź jak byś nie jeździł to cylinder jest do szlifu (o ile nie na złom) a tłok musisz kupić nowy.

Co do oporu koła zamachowego to przy dobrej kompresji nie da się nim przekręcić.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 21:21 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
A jak wymienie pierscienie to pojezdze? TO jest 50tka seryjna




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 22:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Pojeździsz tydzień dłużej. Nie szkoda ci silnika, cylindra ??




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 22:36 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
wymiana samych pierscieni w 2t to glupota. zrob szlif i kup nowy tłok jak chcesz jezdzic




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 22:47 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Tak i zaplace 200zl za calosc, tam jest wszystko ok, wymienie pierscionki i bedzie ok jak nie to najwyzej kupie cylinder jakiś tanszy TEC 50 HQ




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sie 2010, 23:08 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To ci się tylko wydaje że jest ok, zanieś cylinder do pomiaru to zobaczysz że jest jajo i trzeba szlifować. Lepiej zrobić raz a dobrze niż później za tydzień czy dwa znowu ponosić koszty.

Poza tym 200zł za tłok z pierścieniami i szlif to dużo nie jest. Więc jak chcesz pojeździć to lepiej zrób.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 21 sie 2010, 23:40 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 8:31 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
Ewentualnie jak cylek nie ma rys i progu to mozesz kupic sam tlok ale watpie zeby byl dobry




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 10:54 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No nie wiem zastanowię sie co lepsze szlif czy chinski cylinder za 120. Za tyle to sam tłok jest niby albo jakis tanszy za 60 : http://allegro.pl/item1167536852_tlok_4 ... _rose.html lub http://allegro.pl/item1174128928_tlok_p ... j_am6.html tłok jest przerysany w 1 miejscu i lozysko chyba sie rozwalilo bo nie chce sworzen wylesc




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne


Ostatnio zmieniony 22 sie 2010, 10:56 przez totalover, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 11:47 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 21:14
Posty: 142
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Jak już widzisz że coś jest nie tak to podetrzyj dupe szkłem, kup ten cyliner z tłokiem np. od mielocha za trzy stówy a nie tu wydziwiasz. A jak nie masz kasy to sprzedaj i się nie męcz. Kupno motoru to zawsze jakies koszty, z tym trzeba bylo sie liczyc...
Pozdro 600




_________________

Kupię części do RS 50, interesuje mnie:
-brewka na lampe
-ślimak prędkościomierza
-brewki na koła
-tank pad
-komin sportowy (najlepiej z 2 końcówkami)
-manetki
gg:9871747, lub priv (;




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 11:49 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Mam 5 motorów i myslisz ze mam kase zeby do kazdego wlozyc a to cylinder mallossi a tutaj polini czy inny? Dam ten na szlif chyba i wsadze tlok za 60zl




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 11:57 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 maja 2010, 21:14
Posty: 142
Lokalizacja: Poland
Pojazd:
Rób jak chcesz, Twój wybór, Twoja kasa. Współczuję Twojej RS'ce, jeśli masz zamiar ,,truć'' ją tłokami za 50zł...




_________________

Kupię części do RS 50, interesuje mnie:
-brewka na lampe
-ślimak prędkościomierza
-brewki na koła
-tank pad
-komin sportowy (najlepiej z 2 końcówkami)
-manetki
gg:9871747, lub priv (;




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 12:00 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
To sprzedaj kilka i będzie cię stać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sie 2010, 12:28 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
No mam taki zamiar ale jedna robie na drugą chetnych nie ma trzeci jeszcze nie zrobiony wiec ja troche roboty mam w każdym razie nie będę jej truł bo tlok nominał




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 26 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy