Dzisiaj jest 02 lis 2024, 7:22



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 02 wrz 2010, 15:08 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:21
Posty: 16
Pojazd:
Witam. Mam problem. zatarłem cylek i kupiłem ten sam tylko używany. Tłok nie dostał w ogóle i jest w bdb stanie. Tłok zostawię tylko nie wiem co z pierścieniami. Nie zapiekły się ani nic. Zmieniać czy nie?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 15:13 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
daj foto tłoka




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 15:55 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Daj fotki cylindra i tłoka. To ci powiemy co masz zrobić.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 16:08 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:21
Posty: 16
Pojazd:
http://img412.imageshack.us/i/p1050638.jpg/

http://img690.imageshack.us/i/p1050637z.jpg/

http://img716.imageshack.us/i/p1050635q.jpg/

http://img838.imageshack.us/i/p1050634q.jpg/

http://img440.imageshack.us/i/afav.jpg/

http://img842.imageshack.us/i/10128365.jpg/

i jak?
Tłok nie ma wyczuwalnych rys.
Ps. Próbowałem wstawić ale mi nie wyskakuje nie wiem czego:/ Sory.


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2010, 16:09 przez Krystian Senda, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 16:29 
****

Rejestracja: 19 lut 2010, 19:05
Posty: 1468
Lokalizacja: Radom
Pojazd:
pierscienie bym wymienił nie jest to duzy koszt a widac ze na 1 fotce juz przepuszcza kompreche




_________________

RS'ka na Full Sporcie Airsal 70cc Zapraszam!!
http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=89475




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 16:33 
*

Rejestracja: 06 lut 2010, 13:38
Posty: 105
Pojazd:
Ja bym zmienił tłok i pierscienie, wtedy jezdzisz spokojnie, w nie ze po ilus km bedziesz znowu musial tłok kupowac...:D tyle odemnie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 17:58 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Ja też taki tłok mam nawet gorszy ale mam china cyl wiec wale to i jezde dalej chociaz jak sie jedzie to slychac pierscienie okropnie




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 18:27 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Jak nie masz kasy na nowy to możesz kanały przejechać papierem ściernym i tłoka w miejscach gdzie jest nie ładny też. Najlepiej jest i tak odświeżyć cylinder i do niego nowy tłok.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 18:45 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 paź 2009, 21:25
Posty: 1611
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd: Gilera GSM, Derbi Senda, Beta
Możesz przejechać tłok ,cylinder troszke papierem wodnym a nie ściernym.
Obrazek to moj tłok tak wyglądał. Zrobiłem papierem wodnym i now epierścienie i jazda ale niedługo będe wymieniał. Także mozesz dać nowe pierscienie i będzie ok.




_________________

Derbi Senda 3 Project , Ciekawy ?! // By Drifter
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 19:29 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Drifter16 pisze:
cylinder troszke papierem wodnym a nie ściernym.


Jeden ...

Najlepiej papier tak od 800 - 1000 w górę.




_________________

Pozdrawiam


Ostatnio zmieniony 02 wrz 2010, 19:29 przez Konrad324, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 19:31 
*

Rejestracja: 18 kwie 2010, 10:21
Posty: 16
Pojazd:
Czyli mam tłok przejechać papierem wodnym od 1000 i tak do 2500? Cylinder też? on jest na nicasylu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 20:57 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 kwie 2010, 14:36
Posty: 2414
Lokalizacja: Częstochowa
Pojazd: Mazda 323F BA 1.5 16v DHOC
Nie tłok tylko tylko wodny sie moczy jak co ;p




_________________

Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko niewykonalne




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 wrz 2010, 21:28 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 maja 2009, 20:52
Posty: 4799
Lokalizacja: Nowy Targ
Pojazd:
Nie cały. Weź choćby i 800 czy tam 1000 i przejedź tam gdzie jest porysowany tłok a cylinder po kanałach tylko żeby rantów nie było. N nicasil to czasem 800 albo 600 papier trzeba żeby coś z działać.




_________________

Pozdrawiam




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy