Dzisiaj jest 04 lis 2024, 19:08



Strefa czasowa UTC+1godz.





Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 06 paź 2010, 14:17 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
Witam mam pytanie
założyłem nowy zestaw http://sklep.mieloch.pl/product_info.ph ... 0817e1ccd7
i mam słabą kompresję moge moto ręką odpalić i wydaje mi się moto słabe ciężko do 6 biegu dojść nie przekraczając oczywiście 6 tys bo docieram nie jak jest na prawdę bo zawsze jeździłem na 70 airsala lub 80 malossi. I mam pytanie bo dostałem w zestawie wiadomo 2 pierścienia jeden grubszy drugi chudszy, chudszy na dół założyłem grubszy do góry tylko grubszy miał takie jak by to powiedzieć no to jest góra -| a to scianka boczna pierścienia i teraz powinien być włożony tak -| czy tak _| ?? rozumiecie czy to w ogóle robi jakąś różnicę. Na pewno gruby do góry a wąski na dół szedł to 100 %.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 15:23 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
A nie lepiej sprawdzić kompresje i miec wszystko jasne ?




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 16:06 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
hmm no ale jak by to była kompresja to przez co mogła by być taka słaba ??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 17:23 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 lut 2010, 21:15
Posty: 673
Pojazd:
Może jakieś uszczelki nie włożyłeś albo źle coś poskładałeś




_________________

Pozdrawiam, Wiśnia :wink:

Wisnia1504, masz racje.

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 17:25 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 03 paź 2009, 8:49
Posty: 2257
Lokalizacja: Kasinka Mała/krk
Pojazd: Bmw e82
tomus pisze:
zawsze jeździłem na 70 airsala lub 80 malossi.


To tak trochę głupio porównywać 50cc do 80 bo to duża różnica wiec możliwe że tak poprostu jest




_________________

facebook.pl/weldonespawmichalak
Spawanie TIG. MAG . MMA - aluminium, stal nierdzewna, stal czarna itp




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 17:57 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
chłopaki sorry że się tak wtrące do tematu, ale też mogę mieć słabą kompresje? Derbi jedzie mi gps'owe 70... Na zębach 12 bodajże i 53. Też go potrafie odpalić ręką nawet...




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 20:45 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
50cc odpalisz ręką bez problemu chyba że totalnie brak ci siły że nawet moto nie utrzymasz :) ja po szlifie cylka bez problemu odpalałem ręką i kompresja ok bo moto szło jak wściekłe :P




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 paź 2010, 20:53 
***

Rejestracja: 01 maja 2010, 9:05
Posty: 1180
Lokalizacja: Racibórz
Pojazd:
czyli wszystko ok? :D




_________________

Moja senda na racingu <3

http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=273118

Zapraszam do komentowania :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 6:30 
*****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 27 cze 2010, 10:51
Posty: 2282
Lokalizacja: Gostyń
Pojazd:
tak jak najbardziej. możesz mówić o braku kompresji jeśli na 6biegu i np. 8k rpm. po dodaniu gazu moto nie chce dalej się rozpedzać, przy niskich obrotach tego nie poznasz :)




_________________

Nie pomagam na gg, od tego jest forum :)

Opel Vectra 2.0i : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=247359




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 15:00 
**

Rejestracja: 23 kwie 2010, 16:08
Posty: 450
Pojazd:
ok no to docieramy o po 150 km sprawdzamy :twisted:
topic close




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 07 paź 2010, 22:31 
*

Rejestracja: 29 sie 2010, 17:25
Posty: 105
Pojazd:
Dodam tylko, że właśnie po to się dociera cylinder... Aby pierścienie bardziej dolegały do gładzi cylindra i trzymały kompresje :) Więc jeśli dobrze dotrzesz to licz się z tym, że kompresja Ci wzrośnie.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 09 paź 2010, 11:10 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 cze 2009, 11:37
Posty: 684
Lokalizacja: Podkarpackie
Pojazd:
To zalezy od paru czynników. Nie koniecznie wzrosnie, zalezy jak sie dociera i od jakosci podzespołow.




_________________

teraz Honda NSR 125
+Wydech nowy ATHENA lepszy od stargo sharka :)
+Dodatki Carbonowe
+ Oryginalne malowanie
było Derbi senda SM
+ Cylinder z rozwierconymi kanałami
+ gaznik dell'orto + Walc stożek oryginał dell'orto
+ Wydech leovince V6 cross
+ zębatki 12-46




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Forum zablokowane Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy