Dzisiaj jest 01 gru 2024, 1:26



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 21 sty 2011, 22:01 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 13:52
Posty: 402
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Siema.Jak wiecie śmigam automatem na kole ale chce się przesiąść na manual.I mam pytanie czy kupić seryjną TZR-kę i przerobić czy Sendę i lekkie przeróbki ?




_________________

Stunt <3 . . .

Michoo pisze:
W palnik to takie dwuznaczne ;D mówisz o ostrej jeździe czy raczej o wódce? ;d


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 23:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 sty 2011, 21:18
Posty: 20
Lokalizacja: Sulejówek
Pojazd:
ja bym wolał kupić Sende jakąś i lekko przerobić niż Tzr-ke. Tzr to bardziej do zwykłe jazdy i też szybkiej jazdy a Sende wydaje mi sie lepiej okiełznasz i wygodniejsza do stuntu i ładniejsza. Takie moje zdanie




_________________

Mój Booster http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... bk+booster




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 sty 2011, 23:55 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 wrz 2008, 10:07
Posty: 164
Lokalizacja: Dsw
Pojazd:
Oczywiście że Senda.




_________________

Zdjęcia z dobrych rajdów!
Ene due rike Fake!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 0:13 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
w sendzie praktycznie zakładasz HB a w tzr to już trzeba więcej przeróbek np prosta kiera, wklepany bak itp., sendą jak się przewrócisz to nic się nie urwie, ułamie a w tzr, żeby zapobiec uszkodzeniu np. boczków musisz klate/crashe zrobić

nie wiem czemu ale osobiście mimo wszystko wybrałbym tzr :<




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 1:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 sie 2009, 21:58
Posty: 114
Pojazd:
W sendzie nie musisz nic przerabiać i w serii można pojeździć.
kalus96 pisze:
sendą jak się przewrócisz to nic się nie urwie

Widziałeś kiedyś sende?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 9:00 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
Widziałem dt :mrgreen: ale ogólnie napisałem to co słyszałem :wink:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 9:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 13:52
Posty: 402
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
No widziałem sendę . A jakieś crashe do sendy trzeba wstawiać ? . A poza tym dobrą sende kupię za około 4500 zł a TZR za 6000 zł .




_________________

Stunt <3 . . .

Michoo pisze:
W palnik to takie dwuznaczne ;D mówisz o ostrej jeździe czy raczej o wódce? ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 9:48 
*

Rejestracja: 10 cze 2010, 13:41
Posty: 28
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Poszukaj dobrze na allegro :P do stuntu nie potrzeba ci tzr w plastikach, za 3-3,5k już znajdziesz. Sende też kupisz spokojnie za 3,5k.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 14:23 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 13:52
Posty: 402
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Tak za 3.5 k dowaloną z każdej strony . Ja chce mieć pewność że motorek nie był katowany i te sprawy . Najlepiej ściągnąć sendę z włoch żęby babka jakaś jeździła nim. Na motor bym nazbierał około 4400 zł .




_________________

Stunt <3 . . .

Michoo pisze:
W palnik to takie dwuznaczne ;D mówisz o ostrej jeździe czy raczej o wódce? ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 14:55 
*

Rejestracja: 10 cze 2010, 13:41
Posty: 28
Lokalizacja: Zielona Góra
Pojazd:
Głupoty gadasz :P spokojnie można kupić nie katowaną sende za 3,5k.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 15:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2009, 21:54
Posty: 907
Lokalizacja: Gdansk
Pojazd:
sendy dostaniesz tak jak kolega wyzej mowi za 3000-3500 w dobrym stanie rok 2002-




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 15:56 
******
Awatar użytkownika

Rejestracja: 19 kwie 2010, 19:53
Posty: 3247
Lokalizacja: Z Warsztatu:)
Pojazd:
Browar2t, chcesz kupić motor w bdb stanie nie katowany a pójdzie na kata u Ciebie?
Moim zdaniem senda bardziej się nadaje..




_________________

Mycen [*]
Malina[*]
:arrow: Morał z Historii Krótki,Lecz Nie Wszystkim Znany..Jak Nie Ma Warunków ,Nie Zapieprzamy xD
Wiele Serc Jedno Bicie BMW Ponad Życie !
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 19:37 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 13:52
Posty: 402
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Nie no chcę kupić taki motorek żebym za dużo nie musiał w niego wkładać . A czy senda na seryjnie zębatce ciągnie z gazu na koło ?




_________________

Stunt <3 . . .

Michoo pisze:
W palnik to takie dwuznaczne ;D mówisz o ostrej jeździe czy raczej o wódce? ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 22:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2011, 23:36
Posty: 1
Lokalizacja: G-dz
Pojazd:
Bierz sende to i to jest do ogarnięcia ale sendą lepiej krecic cyrkle i wbijac stopale.




_________________

KOCHAM MOTOCROSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2011, 23:36
Posty: 1
Lokalizacja: G-dz
Pojazd:
I ani senda ani tzr 50 z gazu ci niepojdzie.To i to trzeba wyrywac




_________________

KOCHAM MOTOCROSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 22:07 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 13 sty 2011, 19:19
Posty: 24
Lokalizacja: Sępólno
Pojazd:
Według mnie senda lepsza. Bo w sedzie nie musisz duzo zmieniać a w tzr troche więcej.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 22:15 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 sty 2011, 23:36
Posty: 1
Lokalizacja: G-dz
Pojazd:
W tym i w tym to samo -Hb ,stelaz ,Zębatka Św trojca;d




_________________

KOCHAM MOTOCROSS




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 sty 2011, 22:32 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 22 sie 2010, 22:30
Posty: 208
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
stelaż, klatka i duża zębatka :D




_________________

Cylek 70 ccm china
Wał RMS sport
Łożyska SKF c4 i simeringi corretto
Filtr Polini
Sprężyna centralna Hebo +50% + Sprężynki sprzęgła Top Racing +30%
Rolki 5,5g
Pasek Motoforce
Wydech LeoVince ZX
Gaźnik Dellorto 17,5
Polini Speed Control




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 sty 2011, 10:51 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 kwie 2010, 13:52
Posty: 402
Lokalizacja: Sokółka
Pojazd:
Jeździłem na Hondzie NSR 125 . Kolega ma zębatkę na 54 zęby zdaję się . To wyrywałem ją z gazu nie musiałem ze sprzęgła strzelać




_________________

Stunt <3 . . .

Michoo pisze:
W palnik to takie dwuznaczne ;D mówisz o ostrej jeździe czy raczej o wódce? ;d




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 sty 2011, 6:43 
*

Rejestracja: 07 maja 2010, 21:31
Posty: 143
Lokalizacja: KliKaSz ?
Pojazd:
Ja osobiscie wolalbym sende jest lekka , fajnie pod stunt wyglada , wstawiasz ruzne pierdoly do niej i smigasz lajtowo




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy