Dzisiaj jest 01 gru 2024, 6:17



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 20 maja 2011, 15:51 
Zbanowany

Rejestracja: 12 lut 2011, 9:51
Posty: 7
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Kto wie jak najlepiej zrobić hb do nsrki tanim kosztem? :D




_________________

SeReK



StUnT ForeVeR


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 20 maja 2011, 17:56 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Kupujesz przewód od tynego hamulca jakis długi i prowadzisz go do przedniej pompki hamulcowej.Dajesz dłuższą śrube i masz HB.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 16:52 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 lis 2009, 21:00
Posty: 25
Lokalizacja: Kielce
Pojazd:
Mam klatke na silnik do NSR 125 GG: 8329669




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 maja 2011, 22:53 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:29
Posty: 139
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
sony551 pisze:
Kupujesz przewód od tynego hamulca jakis długi i prowadzisz go do przedniej pompki hamulcowej.Dajesz dłuższą śrube i masz HB.


Przeczytaj jeszcze raz to co napisałeś.


SeReKAprilia zacisk 4 tłoczki z RS 125, pompa polecalbym przednia z RS 125 lub jakis Nissin 14-16mm w dobrej kasie idzie wyrwac czasami, przewod najlepiej stal oplot 2 metry, mocowanie sam wykminisz i chyba tyle.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 8:30 
Zbanowany

Rejestracja: 12 lut 2011, 9:51
Posty: 7
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
Gumioo tak myślałem chciałem sie upewnić to więc szukam zacisku od rs 125 i pompy a przewód kosztuje 70 pare zł na allegro 2m.Dzięki

ZAMYKAM




_________________

SeReK



StUnT ForeVeR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 12:08 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Gumioo to jest takie rozwiązanie też tak robią i jeźdzą.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 18:52 
***

Rejestracja: 03 paź 2008, 19:46
Posty: 826
Lokalizacja: Mikołow
Pojazd:
coś ala na trójnik




_________________

przełożenia odblokowane kymco
Cylinder airsal 70 T6 RACING

PISZ NA PEWNO SIĘ DOGADAMY GG 4266044




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 19:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 7:03
Posty: 281
Lokalizacja: Kołobrzeg
Pojazd:
Cytuj:
Kupujesz przewód od tynego hamulca jakis długi i prowadzisz go do przedniej pompki hamulcowej.Dajesz dłuższą śrube i masz HB.

CZyli jak chcesz zachamowac tylnym to hamujesz tez przednim xD




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 19:48 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 paź 2009, 15:18
Posty: 796
Lokalizacja: Chełm
Pojazd:
sony551, to w żaden sposób nie zdaje egzaminu, płyn hamulcowy cofa się do kolejnych pomp. Patentowane, nic z tego nie wyszło. Kumpel ma w RMX-ie na HM pompe z RS-ski wraz z zaciskiem 4 tłoczkowym to dobrze drze.




_________________

http://www.polskajazda.pl/Motocykle/Romet/717/94345




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 21:23 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:29
Posty: 139
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
sony551 dokladnie to nie od przedniego tylko dodatkowa pompe przeznaczona wylacznie pod HB przewod nejlepiej troche mneij niz 2m i podpinaz przewod pod pompe nozną, wejscie pod mzbiorniczek (wczesniej trzeba ja odpiwednio przygotwac, spwanie gwintowanie, etc) tak to poprawnie powinno wyglądać :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 22 maja 2011, 22:17 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Gumioo wiem co to HB.. Kolega ma tak zrobione w cbr f2 i zdaje egzamin 2 hamulce podpięte pod jedną pompe.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 23 maja 2011, 22:10 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
jak kolega ma tak zrobione w f2 to pozdrawiam go, bo zapewne hamulec jest boski na jeden paluszek :x...


Na upartego mozna rowerowa linke pod fb podpiac i jakas klamke dluga i jakos to hamowac bedzie :) i koszt zerowy.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 14:42 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 sie 2010, 19:21
Posty: 132
Lokalizacja: Iława
Pojazd:
pierwsze słysze o podpinaniu 1 pompy na 2 hamulce hahaha..




_________________

CZEŚĆ! SRAŁAŚ?




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 16:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 paź 2010, 17:23
Posty: 243
Lokalizacja: Warszawa
Pojazd:
A ja nie pierwszy, robi się to na trójniku, z tym , że ... o wiele słabsza skuteczność niż na dwóch pompach, co jest oczywiste :)




_________________

Cytuj:
.a siedze w branży juz pare ładnych latek .


Cytuj:
Cytat:
Wiek: 16

:cool: :cool:




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 maja 2011, 20:00 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 sie 2009, 11:29
Posty: 139
Lokalizacja: Nysa
Pojazd:
Sendzia pisze:
A ja nie pierwszy, robi się to na trójniku, z tym , że ... o wiele słabsza skuteczność niż na dwóch pompach, co jest oczywiste :)


Jaky nie patrząc zgodze się z Makaronem.

Dokłądnie to teraz cały układ sklada się z 2 pomp dla jasności. :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 28 maja 2011, 15:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 21 sie 2009, 21:01
Posty: 905
Pojazd:
Widać że macie szeroki zakres wiedzy chłopaki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 16 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



cron Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy