Dzisiaj jest 11 lis 2024, 3:55



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 

wolę
AC 52%  52%  [ 14 ]
LC 41%  41%  [ 11 ]
mi to wisi i powiewa ! 7%  7%  [ 2 ]
Liczba głosów : 27
Autor Wiadomość
Offline
Post: 28 sty 2012, 22:53 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
Witam.
Dlaczego do stuntu lepiej AC niż LC


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 28 sty 2012, 23:20 
*

Rejestracja: 26 gru 2011, 12:27
Posty: 42
Pojazd:
przy wolnej gumie chłodzenie lepsze i lżejszy




_________________

Stunt to moje nazwisko
D Z I f f f f f K O <3 ; ** xD !!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 9:25 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
adi888881, przy cyrklach w LC nie ma praktycznie chłodzenia a w AC chłodzenie jest
ciągle bo z wiatraka idzie :wink:




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 10:40 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Blackout, powiem ci że przy cyrklach prędzej ty sie zagrzejesz niz lc :D
ja osobiście wole lc są trochę mocniejsze i temp masz pod kontrolą :)




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:42 
Zbanowany

Rejestracja: 04 sty 2012, 18:46
Posty: 9
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Pierdzielita.LC jak sie bedzie zagrzewac widzisz.A w Ac ci spuchnie tloczek i d domciu pod klucz.




_________________

Aerox Nitro Projekt Racing Czas zacząc




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 29 sty 2012, 12:45 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2010, 21:59
Posty: 73
Lokalizacja: busko
Pojazd:
ile roxów jest przerabiane na Ac bo lepsze dajesz wiatrak od 100 i chwytak i nigdy go nie zagrzejesz Lc jest dobre na dłuższe trasy ale nie na wolną gumę jedyne wyjście to dać wiatraczki od kompa przed chłodnice to może jakoś będzie




_________________

Obrazek
http://motorrader.jun.pl/index.php?sid= ... 1a4d56e87b



zobacz neosa - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t ... sc&start=0




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 19:35 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 23 sie 2010, 20:59
Posty: 707
Lokalizacja: TSN , Łódź
Pojazd:
Pawik095, tsssaaaaa..., to powiedz mi czemu ludzie np. w roxach pod stunt
przerabiają sobie z LC na AC , jakiś powód musi być

Kiedyś oglądałem filmik jak gościu kręcił cyrkle to zaraz mu sie pokazało na termometrze
100 stopni C :roll: oczywiście w LC :<

MichaŚ dlatego się daje do AC gaźnik 17,5mm albo 19mm i nie ma bata
żeby tłok spuchł. Mi osobiście w AC z gaźnikiem 19mm nic się nie stało
szedł na koło jak burza i nie było problemów :P




_________________

Obrazek

Wejdź i oceń mojego speeda
http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=96909

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 lis 2011, 22:54
Posty: 156
Lokalizacja: Kętrzyn <NKE>
Pojazd: Piaggio Zip
Ja polecam ac ,gdyż w lc ponoć niekiedy wężyki odpadają od chłodnicy przy uderzeniach ,ale może się mylę :D




_________________

Chciałbyś zobaczyć, jakie pojazdy posiadam w swoim garażu? Wejdź w ten link: http://forum.mieloch.pl/my-garage-hubert-14-t355686.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 20:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Hubert_14
Poprawiłeś mi humor hahaha :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


Moim zdaniem wszystko zależy od stanu silnika, mówicie że ludzie przerabiają roxy na ac, ale znam wielu którzy śmigają na LC i nie ma problemow :) Kwestia kondycji silnika i reszty podzespołów .




_________________

Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 lut 2012, 20:08 przez Revo, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 20:45 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
Revo pisze:
Kwestia kondycji silnika i reszty podzespołów .


wystarczy czasem wyczyscic chłodnice i sprawdzić stan wirnika pompy oraz przewodów a nie , że sie grzeje to znaczy że lc do stuntu sie nie nadaje przerobimy na ac. szkoda gadać




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lut 2012, 20:54 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 sty 2012, 18:23
Posty: 380
Lokalizacja: kościerzyna
Pojazd:
do zamknięcia ;)




_________________

ZROBIĘ PORTING KARTERU + FLOW, PORTING CYLINDRA
GG;33709390

_____________________________________
FILMY ZA FREE>>> KINOMANIAK.TV <<< WEJDŹ|
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
|




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Ten temat jest zamknięty. Nie można w nim pisać ani edytować postów.  [ Posty: 11 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy