Dzisiaj jest 30 lis 2024, 21:10



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
 Tytuł: CBR czy NSR ?
Post: 08 cze 2012, 13:06 
*

Rejestracja: 24 mar 2012, 19:19
Posty: 121
Pojazd:
Witam mam pytanko co lepsze do Stuntu CBR czy NSR ? Czekam na odp.


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 13:07 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 cze 2011, 9:45
Posty: 845
Lokalizacja: Lubawa
Pojazd:
CBR




_________________

Madzia f12 By ~Green




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 13:31 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 22:31
Posty: 33
Lokalizacja: Rypin
Pojazd:
CBR




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 13:42 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
CBR to 4 t a nsr 2 t wiec wg mnie nsr bo silnik dłużej wytrzyma




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 13:52 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 22:31
Posty: 33
Lokalizacja: Rypin
Pojazd:
Pawik095, nie chciałbym się kłócić ale trochę mnie roześmiała twoja wypowiedz " nsr bo silnik dłużej wytrzyma"
Jeśli ktoś zrobi NSR'ką 40000km na jednym tłoku to ja jestem święty.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 14:33 
*

Rejestracja: 06 sie 2011, 20:28
Posty: 36
Pojazd:
Pawik095 pisze:
CBR to 4 t a nsr 2 t wiec wg mnie nsr bo silnik dłużej wytrzyma
Lol, to nie jest porównanie chińskie 4t vs markowe 2t że 2t dłużej wytrzyma. Przy markowych 125 4t wytrzyma znacznie dłużej, aczkolwiek moc mniejsza i to znacznie. Widziałem jak gościu lata na CBR 125 i ładnie mu szło. Na chłopski rozum, 4t ciągnie od dołu + CBR to rowerek, czyli lekka waga, łatwo manewrować. Osobiście typowo na sztanty brałbym cebre.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 15:02 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lut 2011, 11:55
Posty: 920
Lokalizacja: Z kontowni
Pojazd:
Kubun, szumigala, chodziło mi o smarowanie nie o żywotność i z resztą nsr ma większą moc ale jak kto woli ;)




_________________

sliderek STUNT 70ccm <3
--> viewtopic.php?t=311794 <--

STUNT SKUAD 2013 wbijać !
http://www.youtube.com/watch?v=5fghBWYNbX4
sprzedam crash pady ! gg 4561098




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 15:16 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 24 maja 2011, 14:50
Posty: 423
Lokalizacja: Margonin
Pojazd: 86c2f 1.4 D und Vect B 2.0 DTI
Kubun Wyjdz :roll: Przecież co ty chesz ten przebieg co ty napisałeś to ma prawie co 2 NSR

Ja osobiście wybrał bym NSR miałem okazje sie przejechać a co do CBR to wyglądada masakrycznie :lol: :lol:




_________________

"They say pain is an illusion
This is just a bruise and
you are just confused but
I am only human"




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 16:25 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 kwie 2012, 17:23
Posty: 47
Lokalizacja: Ostrów Wielkopolski
Pojazd:
W CBR jedynie musisz zalać wiecej oleju niż powinno być w silniku
bo to 4t i potrzebuje smarowania z którym w pionie jest gorzej niz w 2t. :<
Bierz CBR bo lepiej ciągnie z dołu nie trzeba go kręcić na wyzsze obroty jak to w 2t. :<




_________________

http://www.forum.mieloch.pl/viewtopic.php?t=348171 zapraszam do mojej MyHy ^^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 21:36 
*

Rejestracja: 06 sie 2011, 20:28
Posty: 36
Pojazd:
Dokładnie, jak typowo na stanty to CBR, bo mała, łatwo się nią wywija w pionie, ciągnie od niskich obrotów i jest w pytkę żywotna.

NSR z 40k przebiegu, pytanie, na ilu tłokach ten przebieg (ew. cylindrach) i jaka aktualna kompresja. Cebra 125 po tym dystansie jest prawie jak nowa.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 21:40 
*

Rejestracja: 08 kwie 2012, 22:31
Posty: 33
Lokalizacja: Rypin
Pojazd:
Scrimer, nie wyjde, przeczytaj dokładnie o co mi chodziło, 40000km nie na liczniku, na tłoku! cylku! Cbra bez remontu dojdzie lekko do 50000km




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 22:12 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lip 2010, 13:13
Posty: 154
Lokalizacja: Białystok
Pojazd:
Ja mam NSR na stunt i sobie chwalę :)




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 22:17 
Zbanowany

Rejestracja: 10 gru 2010, 22:17
Posty: 1058
Lokalizacja: Wałbrzych
Pojazd:
Wg mnie 2t na stunt się lepiej nadaje co za problem strzelić z klamy i też na koło się wbije i nsr ładniejsza ;D




_________________

LwG




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 22:30 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
stunter16, w stuncie nie patrzy się wygląd,tylko silnik!




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 22:53 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 sty 2011, 16:23
Posty: 785
Lokalizacja: Rybnik
Pojazd:
kubaaxd pisze:
stunter16, w stuncie nie patrzy się wygląd,tylko silnik!


no niby sie nie patrzy ale w polsce stuntuje sie rozwalonymi streetami zlomami 20 letnimi a za granica piekne ścigacze z super grafikami prostą kierownicą dopasowana do wszystkich plastików i cudo ale u nas to zawsze bida bedzie :mrgreen:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 cze 2012, 22:58 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
marcinek, tylko zauważ,że tam nie trzeba być pro elo mega stunterem,aby mieć sponsora,a u nas? nawet jakbyś Gold Wing'iem cyrkle robił,to nikt się nie zainteresuje :wink:




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 7:37 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 cze 2010, 14:25
Posty: 548
Lokalizacja: Nowa Huta
Pojazd:
Pod Cbr i tak jak i Nsr nie braknie ci mocy pod manetką jak zrobisz dobre przełożenie teraz co do silników Cbr będzie brała praktycznie od dołu, mało pali i możliwości zatarcia silnik akurat nie wiem czy w takich silnik stosuje sie przegrody itp ale niektórzy porostu więcej leją oleju do silnika, co do Nsr to zależy od wydechu jak będzie brała rezonans itp więcej będzie paliła ale coś za coś większa moc ale jak ja na twoim miejscu brał bym Cbr z powodów mało pali :D a co z silnikiem to na pewno są jakieś rozwiązania by go nie zatrzeć, w Stunt nie chodzi o wgląd motorku tylko byle to jeździło i dało radości a nie ze ten motor ładniejsza do go wezmę to ty masz prezentować swoje umiejętności a nie motor wygląd !
Cbr Stunt Filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=HvXvbTamOi8
Nsr Stunt Filmik :
http://www.youtube.com/watch?v=nR8JAwEGTNg




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 8:51 
*

Rejestracja: 19 gru 2010, 11:21
Posty: 41
Lokalizacja: Nowe
Pojazd:
Zdecydowanie cbr 125 , mocniejszy dół itd




_________________

Walić preclów




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 17:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 17 wrz 2010, 10:30
Posty: 55
Pojazd:
CBR!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 10 cze 2012, 20:38 
*

Rejestracja: 07 lip 2011, 8:42
Posty: 82
Lokalizacja: Bydgoszcz
Pojazd:
Bez wątpienia na początek cbr na nsr będziesz się męczył i denerwował.
A po drugie 30 kucy to za dużo moim zdaniem na początek.
Spalanie ''trzy'' razy większe.
Jak byś latał wcześniej na skuterze do wmiarę wysokiego poziomu to można brać nsr tak jak np Arczi no ale na początek to moim zdaniem głupota.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 33 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy