Dzisiaj jest 01 gru 2024, 12:03



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 01 lis 2012, 19:45 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Witam. poszukuje zdj. i informacji na temat przeróbki skutera do Full stuntu... Mam jakies zastosowane jednak nie wszystko, idzie zima wiec jest czas.. O to stan z wakacyjnych modyfikacji.Dodam nie jest u mnie na podwórku.
Obrazek


Ostatnio zmieniony 01 lis 2012, 20:35 przez Wilczek, łącznie zmieniany 1 raz

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 19:50 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Nie ma co za dużo się rozczulać,jak masz kasę to zrób crashe/klatke,wymień części prosta kierownica,dolej więcej oleju niż się powinno i jazda.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 19:52 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
rozumiem o co chodzi. smigam juz 1,5roku..
Gdzie klatke ?




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 19:53 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Przy pługu.
Po hu ci taki długi stelaż ? o_0




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 19:56 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Revo pisze:
Przy pługu.
Po hu ci taki długi stelaż ? o_0


Co to pług?

On nie jest długi. wystaje chyba 20cc. Poporstu całkowita długosc jest uzasadniona rozłozeniem siły na os x.(podstawy mechaniki i wytrzymalosci materiałow)dlatego mi rama tez nie peka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Wilczek, pług to plastik na dole(ten długi)




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:04 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Ok domyslilem sie... dzięki za cennna informacje.... Jakies pomysły dalsze?




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:18 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 11 lip 2011, 15:50
Posty: 1137
Pojazd: Hrr/Ninja 250r
Regulacja na przyśpieche, crashe, stelaż , więcej oleju tak jak pisali, jak masz dozownik to lepiej go wywal bo jednak nie wiadomo jak to na kole bedzie z tym dozowaniem żeby sie nie zatarł przypadkiem :), gaźnik trzeba przestawić, ale nie wiem dokładnie jak musisz o tym poczytać , klamkę hamulca ustaw tak żeby na gumie było wygodnie naciskać i żeby ogólnie hamulec dobrze chodził i wiecej mi do głowy nie przychodzi ;p




_________________

Hary ! :
viewtopic.php?t=226138&postdays=0&postorder=asc&start=0

Ninja ! :

kawasaki-ninja-250r-technicznie-sprawna-sesja-t369596.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:21 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Mechanika juz jest zrobiona.. dozownika to nie ma bo to 4t...
Mam pomysł co do drugiego zacisku z przodu i tyłu. tylko nie wiem jak to podłaczyc do pomy,jakims trojnikiem?




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:26 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 12:38
Posty: 179
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
Klatka+ pegi




_________________

https://www.facebook.com/KrzysztofZielaskiewiczStunt4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:27 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
klarok, gaźnik się obraca o 45* w lewo.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:27 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
Może obciąż trochę tył a przód odchudź aby ci było łatwiej wyrwać na koło
i daj moim zdaniem najtwardzsze sprężynki sprzęgła o i sprężynę centralną aby był zrywniejszy. Ale mogę się mylić :) :twisted:




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:29 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2010, 12:07
Posty: 1857
Lokalizacja: Smród
Pojazd:
Blade143, jak da twarde sprężynki i sprężynę razem to najpierw będzie mu wyć zanim ruszy.




_________________

http://www.facebook.com/KubaStunt - SPRAWDŹ TO!!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:30 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 mar 2012, 17:38
Posty: 376
Lokalizacja: Sochaczew
Pojazd: Zipp pro
Aha tego nie pomyślałem ;/ :ups: :ups:




_________________

Zajrzysz ?
Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:32 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 12:38
Posty: 179
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
kubaaxd, To jest 4t więc nie wiem o czym ty mącisz :D
Twarde sprężynki i lepsza reakcja na manetke właśnie będzie ..




_________________

https://www.facebook.com/KrzysztofZielaskiewiczStunt4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:33 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Myslalem nad TWIST CONTROL poniewaz posiadam niebieska sprezyne i troche ma mula,co myslicie?




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 gru 2010, 12:38
Posty: 179
Lokalizacja: Toruń
Pojazd:
kubaaxd, I tego nie wiem ale z tym masz racje ale po co się robi o 45 stopni ?żeby paliwo dochodziło jakoś czy co?




_________________

https://www.facebook.com/KrzysztofZielaskiewiczStunt4t




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:38 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 kwie 2011, 18:17
Posty: 614
Lokalizacja: Radomsko
Pojazd:
tak... jak jesteś na gumie to może paliwo nie dochodzić a jak się przekręci gaźnik to podobno dochodzi...




_________________

Srzedam Kingway'a na częsci..pisać




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 20:41 
***

Rejestracja: 06 kwie 2012, 6:14
Posty: 606
Lokalizacja: KOLBUSZOWA
Pojazd:
Chyba tak, jednak takiego problemu nie mam.. I jak z tymi zaciskami?




_________________

Wpadaj do mnie:
YAMAHA AEROX SP55 2011r




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lis 2012, 23:23 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 28 maja 2009, 15:26
Posty: 2647
Pojazd:
Wilczek pisze:
On nie jest długi. wystaje chyba 20cc. Poporstu całkowita długosc jest uzasadniona rozłozeniem siły na os x.(podstawy mechaniki i wytrzymalosci materiałow)dlatego mi rama tez nie peka.

Sory ale z takim stelażem to możesz iść pole orać, ni to ładne ni praktyczne, noga odstaje brak balansu.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 32 ]  Przejdź na stronę 1, 2  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy