Dzisiaj jest 24 lis 2024, 21:53



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 11 sie 2010, 10:39 
*

Rejestracja: 11 sie 2010, 10:32
Posty: 6
Lokalizacja: Grudziądz
Pojazd:
Witam, do nauki Whellie powietrze w tylniej oponie powinno byc lekko spuszczone?


Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 11:19 
**

Rejestracja: 30 lis 2009, 21:40
Posty: 255
Pojazd:
tak




_________________

stunter pisze:
Ale zapraszamy na nasze ulubione forum mieloch.pl Napewno znajdziesz tam wielu kolegow oraz porady jak ze skutera zrobic maszyne do zabijania.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 12:29 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 17:07
Posty: 360
Lokalizacja: Z pod warszawy
Pojazd:
Tak , żeby sie układała




_________________

[shadow=red]SQT Cargo Team [/shadow] To jest to !!!
EvilDevil pisze:
Lecz niestety lubi się popsuć nawet w trasie ,czego z resztą doświadczyłem .

EvilDevil pisze:
2t z czego jestem zadowolony, jak narazie się nie psuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 17:28 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 21:39
Posty: 747
Lokalizacja: WWA, URS.
Pojazd:
Jest po prostu większa powierzchnia stykania opony z nawierzchnią. Na mocno napompowanej oponie znosi i buja podczas gumowania.




_________________

Był: Nerox
Jest: Nissan Micra K12 & Yamaha Neo's 70cc LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 17:30 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
niespuszczaj, niesłuchaj ich... Ucz sie jezdzic na napompowanej oponie na 2,5atm, na napompowanej oponie lepiej sie duzo kreci, a i tak czy siak musisz sie nauczyc krecic i to nieprawda ze na spuszonym powietrzu lepiej jest... czy masz 1 czy 3atm to i tak cie bedzie bujac na boki a na 3atm bedzie wygodniej jak cyrkli sie nauczysz ... zreszta wolna tez lepiej bo nierzuca tak...


Ostatnio zmieniony 11 sie 2010, 17:31 przez Diego, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 17:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 21:39
Posty: 747
Lokalizacja: WWA, URS.
Pojazd:
Łatwiej utrzymać tor, nie pion :wink:




_________________

Był: Nerox
Jest: Nissan Micra K12 & Yamaha Neo's 70cc LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 20:46 
*

Rejestracja: 20 lis 2008, 16:56
Posty: 168
Lokalizacja: Kutno
Pojazd:
Spuść. Jak ogarniesz wolną to dopompujesz.




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 21:07 
**

Rejestracja: 27 gru 2009, 15:28
Posty: 465
Lokalizacja: nowy tomysl
Pojazd:
ja tam ma 3 bary w kołach :twisted: :twisted: bo mi się dobrze cyrkle kręci




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 22:38 
*

Rejestracja: 14 cze 2010, 21:45
Posty: 169
Lokalizacja: rzeszow
Pojazd:
Mach. pisze:
Łatwiej utrzymać tor, nie pion :wink:



kręcisz w ogóle? jakiekolwiek combosy czy coś? że się tak wypowiadasz? jezdziłeś na spuszczonym powietrzu i na nabitym? Wg. mnie na nabitym lepiej sie jedzie do przodu bo nie rzuca tak ostro, ale ze byłem głupi i spuściłem powietrze to teraz neiumiem kręcić na pełnej oponie...


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez Diego, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2010, 23:14 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 25 lip 2008, 11:10
Posty: 906
Lokalizacja: Myszków
Pojazd:
Diego dobrze mówi. Ja od początku latam na twardych gumach i tak jest najlepiej. W ostrych cyrklach opona się nie rozjeżdża itp.
Ogólnie lepsze panowanie nad moto jest na dobitych oponach.




_________________

http://www.bikepics.com/members/fornal/
"Słuchajcie no, trzeba uspokoić dziadostwo..."
Obrazek Piszę poprawnie po polsku.


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970, 1:00 przez FoRnaL, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 6:40 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 07 lut 2010, 17:07
Posty: 360
Lokalizacja: Z pod warszawy
Pojazd:
A ja jeżdżę na trochę spuszczonych i wszystko robię bez problemowo , mega wolne gumy , combosy (już opanowałem świetnie) i cyrkle , przy których nie ucieka mi wcale opona , nawet przy mega pochyleniu...




_________________

[shadow=red]SQT Cargo Team [/shadow] To jest to !!!
EvilDevil pisze:
Lecz niestety lubi się popsuć nawet w trasie ,czego z resztą doświadczyłem .

EvilDevil pisze:
2t z czego jestem zadowolony, jak narazie się nie psuje.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 sie 2010, 11:59 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 lip 2009, 21:39
Posty: 747
Lokalizacja: WWA, URS.
Pojazd:
Diego, wyobraź sobie, że tak :wink: Jeździłem tak i tak, ale wolę na 2,5bara i nie latać po stuntowaniu na stację znów koła pompować.




_________________

Był: Nerox
Jest: Nissan Micra K12 & Yamaha Neo's 70cc LC




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 04 wrz 2010, 13:35 
*

Rejestracja: 15 sie 2010, 21:44
Posty: 11
Pojazd:
ja tam zaczynam jeździć na upuszczonym powietrzu i jest lepiej a próbowałem na nabitych gumach to za bardzo rzuca;p


Ostatnio zmieniony 04 wrz 2010, 18:45 przez karol140511, łącznie zmieniany 1 raz



Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 13 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy