Dzisiaj jest 03 gru 2024, 12:30



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 03 wrz 2011, 18:30 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2011, 22:36
Posty: 175
Pojazd:
Wielu z was przerabia swoje Miny AC na LC, piny ciężko kupić więc robimy je sami.
Tutaj tutorial jak takie piny zrobić.

Co potrzebujemy:
3 śrubki na imbus, najlepiej identyczne jak te którymi przykręcamy pokrywe przekładni te krótsze lub te dłuższe, to już zależy od was. Ja użyłem do pierwszej przeróbki dłuższe, do drugiej krótsze.
6 nakrętek na dane śrubki,
Gumowy wężyk o wewnętrznej średnicy pasującej idealnie na śruby,
Dwa klucze dziesiątki,
Nożyk

Obrazek

Ucinamy ok. 0,8 cm wężyka można więcej przy dłuższych śrubach

Obrazek

Wkręcamy wężyk na śrubę

Obrazek

Nakręcamy na śrubę pierwszą nakrętkę po chwili drugą i kontrujemy je

Obrazek

Porównanie po środku oryginał:

https://lh5.googleusercontent.com/-TVy4 ... C01330.JPG


OK, piny gotowe

Obrazek

Tak wyglądają gotowe piny i założone na magneto ( W tych pinach zastosowałem dłuższe śruby i szerszy wężyk)

Obrazek

Copyright by Rexona & Marekm96


Ostatnio zmieniony 16 gru 2011, 16:16 przez Rexona, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 24 wrz 2011, 21:01 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
Bardzo pomysłowe, dobra robota!




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 8:07 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Rexona, 20POST I TAKI SUPER PORADNIK ?
Gościu wielki + dla ciebie za kreatywność :wink:

Poradnik na prawd przydatny :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 25 wrz 2011, 10:13 
*

Rejestracja: 04 lut 2010, 19:29
Posty: 97
Lokalizacja: Chojnice
Pojazd:
oo dobre ja tez przerabiam i sie przyda .




_________________

cała yamaha na czesci :P




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 26 wrz 2011, 17:38 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 maja 2009, 18:48
Posty: 251
Lokalizacja: Długołęka
Pojazd:
Jakbyś dodał jeszcze jakiej długości są te śruby to artykuł miód malina :D Ja akurat chcę zrobić z innych śrub i nie wiem jakie mają być długie. Pozdrawiam.




_________________

Hebo Manston Replica
Mikuni 16mm
Wariator Top Racing NG
Yasuni-Z Special Edition (żółty ocynk)
Sprężynki sprzęgła STAGE6 - pomarańczowe




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 gru 2011, 12:41 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 05 paź 2010, 16:24
Posty: 3001
Lokalizacja: Słopnice
Pojazd: nissan
Zdjęcia zniknęły :/

Dziś zauważyłem że piny z zapłonem ducati są krótsze od pinów z zapłonem yamaha.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 15 gru 2011, 21:15 
*

Rejestracja: 19 paź 2011, 16:14
Posty: 48
Lokalizacja: Chorzów
Pojazd:
Możesz jeszcze raz fotki wrzucić bo zniknęły.. :/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 16:19 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 12 sie 2011, 22:36
Posty: 175
Pojazd:
Zdjęcia poprawione ;)
Teraz tak szybko nie wygasną ;)

Enjoy.




_________________

Wbij do mojej RS!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 gru 2011, 19:48 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 14 paź 2009, 11:58
Posty: 140
Lokalizacja: Kiełpino k/Kartuz
Pojazd:
Poradnik fajny i przydatny, ja u siebie zrobiłem z rolek wariatora :twisted:




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 13:44 
**

Rejestracja: 05 lut 2011, 18:19
Posty: 289
Lokalizacja: Gorzów Wlkp.
Pojazd:
Ja zrobiłem je całkiem inaczej, zrobilem sobie 4 niedługie szpilki i uciełem wężyk taki jak ty, wkręciłem szpilkę nie dużo skontrowałem nakrętką o magneto i założyłem wężyk i wszyst4ko chodziło pięknie ładnie.




_________________

Szykujemy się na nowy projekt tym razem 4 kółka.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 21 gru 2011, 16:50 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2011, 19:15
Posty: 1
Lokalizacja: wlkp
Pojazd:
bardzo przydatny poradnik !




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 19:20 
*

Rejestracja: 29 wrz 2012, 21:26
Posty: 47
Lokalizacja: olkusz
Pojazd:
mam pytanie czy da rade zalozyc pompe od minarelli do p/g?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 19:22 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2010, 20:11
Posty: 161
Lokalizacja: Polska
Pojazd: GOLF IV
welna15061989 pisze:
mam pytanie czy da rade zalozyc pompe od minarelli do p/g?


Nie da rady.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 19:24 
*

Rejestracja: 29 wrz 2012, 21:26
Posty: 47
Lokalizacja: olkusz
Pojazd:
marekm96 pisze:
welna15061989 pisze:
mam pytanie czy da rade zalozyc pompe od minarelli do p/g?


Nie da rady.
dla czego?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 19:27 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 lip 2010, 20:11
Posty: 161
Lokalizacja: Polska
Pojazd: GOLF IV
welna15061989 pisze:
marekm96 pisze:
welna15061989 pisze:
mam pytanie czy da rade zalozyc pompe od minarelli do p/g?


Nie da rady.
dla czego?


W p/g masz pompe w karterach i napędzana jest paskiem, a w minarelli przykręcaną do małego karteru, napędzaną pinami z magneta.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 19:28 
*

Rejestracja: 29 wrz 2012, 21:26
Posty: 47
Lokalizacja: olkusz
Pojazd:
wiem o tym ale jakby podloczyc pompe od minarelli do tej rurki co wchodzi do silnika to obracalo by noramalnie wode?




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 19:31 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 09 cze 2010, 18:49
Posty: 612
Lokalizacja: Radom
Pojazd: cpija sr xD
Nie. Pompa musi być czymś napędzana. Moooooże dało by to radę ale musiał byś przerobić karter i magneto.




_________________

Obrazek

cpi hussar minarelli lc s6 mk2 ported :D
cpi-lgt-malossi-sport-70cc-t75513-220.html




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 14 paź 2012, 19:35 
*

Rejestracja: 29 wrz 2012, 21:26
Posty: 47
Lokalizacja: olkusz
Pojazd:
manieqqq, magneto chyba pasuje od mini a uchwyt pompy bym dorobil




_________________

Obrazek




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 maja 2013, 17:40 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2013, 18:14
Posty: 49
Pojazd:
Super poradnik na pewno się przyda :wink:




_________________

Malossi Sport 70




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 maja 2013, 15:34 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 sty 2012, 20:40
Posty: 264
Lokalizacja: Okolice Rzeszowa
Pojazd:
Poradnik bardzo przydatny, napewno z niego zkorzystam.




_________________

yamaha-aerox-blue-airsal-tech-racing-new-project-t406099.html#p2642789


Yamaha Aerox Airsal Tech Racing




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 20 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 0 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy