Dzisiaj jest 15 maja 2024, 14:57



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna
Autor Wiadomość
Offline
Post: 17 lut 2009, 16:05 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 16:51
Posty: 71
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Siema chce wam pokazać jak łatwo i w domowy sposób odnowić silnik

Potrzebne artykuły

-Podkład w Spreu
-Sprey dowolny
-Szczotka druciana
-Papierki wodne 240,400,600,800
-Rozpuszczalnik
-Pędzelek


1.Rozbieramy podzespoły silnika (pokrywę,gaźnik,króciec,itp)
2.Czyścimy silnik z Brudów (może być szczotka druciana)
3.Matowymi silnik Papierkami 250,400,600,800
4.Następnie bierzemy Pędzelek namaczamy w rozpuszczalniku i w zakamarkach
wymywamy brud.
5.Wszystko otłuszczamy rozpuszczalnikiem
6.Czego nie mogliśmy odkrecic przykrywamy papierem (np.sprzęgła)
7.Możemy Malować
8.Jeśli już pomalujemy w podkład i wysknie przejechać papierkiem 800

Przed:
Obrazek

Obrazek

Po:
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Podklejam, dobry artykuł dla kogoś, kto chce pomalować silnik.
Carlos


Ostatnio zmieniony 19 lut 2009, 1:06 przez darian1234, łącznie zmieniany 3 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 12:00 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 lip 2005, 12:05
Posty: 413
Lokalizacja: Tychy
Pojazd:
Zmatowić mówisz papierem 2500 :roll: Fajnie. Szkoda, że lakier się już tego nie chwyci. Max 800-1000.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 12:43 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Jeżeli piszesz , że najpierw szlifujesz papierem , a następnie z zakamarków usuwasz brud to kolejność powinna być chyba odwrotna.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 13:19 
*

Rejestracja: 18 lut 2009, 13:13
Posty: 1
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
Tak adames masz racje w koncu sie zalogowalem MAREK




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 15:50 
*

Rejestracja: 19 sie 2007, 13:22
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
Siema, mam takie pytanie do tego. wyczyściłem kartery i przejechałem je papierem 100, odtłuściłem później je nitro i pomalowałem pokdładem w spray'u. Następnie przejechałem podkład papierkiem ściernym 400 wodnym i przejechałem nitro. Niestety cały podkład zmyło mi nirto. co źle zrobiłem? Bo nie wiem co mam robić! Dzięki.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 16:04 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 31 sty 2009, 9:26
Posty: 64
Lokalizacja: ...
Pojazd:
po co podklad tarles nitrem??




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 16:10 
*

Rejestracja: 19 sie 2007, 13:22
Posty: 125
Lokalizacja: Poznań
Pojazd:
bo przejechałem papierkiem ściernym, bo podobno kartery maluje się jak plastiki. i w sumie jak od tego nitro odchodzi ten podkład to jak położe lakier to on też zejdzie więc nie wiem co mam teraz zrobić.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 lut 2009, 17:02 
Ex Moderator

Rejestracja: 29 sty 2009, 17:33
Posty: 1202
Lokalizacja: Legnica
Pojazd: Yamaha Majesty 250
Skoro "przejechałeś" podkład papierkiem wodnym, to po tym prosecie powinno się tylko albo lekko zmyć wodą pył, albo odpylić sprężonym powietrzem. Napewno nie myje się podkładu rozcieńczalnikiem, bo skutki są takie jak opisałeś. Teraz jeszze raz podkład, delikatnie przeszlifuj papierkiem, odpyl i maluj na gotowo, nie używaj już nitro, chyba że do mycia narzędzi.




_________________

"Poznaj swój skuter zanim ON da się poznać :twisted:" - Mycen

Mycen, pamiętam i dziękuję .




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 0:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 16:51
Posty: 71
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
Ja tak robiłem i wszytko mi ładnie wyszło nie wiem o co wam choć, róbcie po swojemu.

klak_to, podkładu się nie odtłuszcza bo schodzi umyj i niech wyschnie dobrze i dopiero maluj




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 12:08 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 26 maja 2008, 23:20
Posty: 1644
Lokalizacja: Szamotuły
Pojazd:
Podkład się odtłuszcza, ale benzyną ekstrakcyjną, a nie NITRO!!! :lol:




_________________

VW Golf II by jasiu226

Obrazek

Obrazek

ObrazekPiszę poprawnie po polsku.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 19 lut 2009, 12:46 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 10 lis 2008, 16:51
Posty: 71
Lokalizacja: Turek
Pojazd:
No może ale ja nie otłuszczałem tylko umyłem i wszystko ładnie wszyło




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 27 lut 2009, 17:22 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 lip 2008, 14:07
Posty: 235
Lokalizacja: Mazowsze
Pojazd:
A jak bym przejechał cały silnik tylko szczotką drucianą na wiertarce bez papierów?? Jaki podkład polecacie tani ale dobry i jakiej marki lakier chodzi mi o czarny połysk.




_________________

PGO -minarelli swap :D
-malossi sport 70 200/700km
-polini for race 3




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 16 maja 2009, 18:34 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 15 kwie 2009, 16:34
Posty: 4
Pojazd:
jesli chodzi o farbe to tak skromnym zdaniem polecam farbe na wysokie temperatury :)




_________________

malaguti f12
jest:
- cylek 70ccm malossi
- wal top racing evolution NG
- sprzeglo rms racing pro
- paseczek hebo kevlar
- dzown sprzegla polini
- tlumik stage6 pro replica

bedzie:
- tlumik polini fr3
- gaznik dellorato 19
- wariator Malossi Multivar
- modul sportowy




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 18 maja 2009, 15:40 
**

Rejestracja: 26 cze 2007, 11:38
Posty: 351
Pojazd:
jasiu226 pisze:
Podkład się odtłuszcza, ale benzyną ekstrakcyjną, a nie NITRO!!! :lol:


Sam sobie odtłuszczaj benzyną ekstrakcyjną. Podkład i w ogóle wszystko sie odtłuszcza zmywaczem do silikonu/antysilikonem czyli tzw odtłuszczaczem.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 24 cze 2009, 21:58 
***
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 cze 2009, 20:48
Posty: 872
Lokalizacja: Przemyśl
Pojazd:
Malowalem skuter 2 tyg temu podklad i wszystko inne odtluszczamy rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym czyli benzyna ekstrakcyjna nie żadnym czyms do silikonu ... ludzie ... i niezapomnij o farbie zaro odpornej :D




_________________

Peugeot 406 :)




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 01 lip 2009, 9:24 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 30 cze 2009, 10:35
Posty: 21
Lokalizacja: Płock
Pojazd:
Powiem tak:

-Czyszczenie szczotką drucianą i grubym papierem (120-240) wszystkich brudów.
-nastepnie wygladzamy papierem 400 na sucho
-Podkład
-Papier 400 na wode, 800 na wode sądze że wystarczy ponieważ kartery nie są widoczne jak plastiki i nie trzeba sie nad nimi spuszczać, jak ktoś chce mieć profi to po 800 jedzie 1000 cały czas na wode (starajcie sie dobrze to zmatować i wygładzić bo po 1 sezonie wasza praca pójdzie na marne i lakier zacznie odpadać... jak wszystko nie będzie dobrze przygotowane)
-Zmywacz silnikowy (odtłuszczacz)
-Najlepiej 2 warstwy lakieru z pistoletu.. a nie jakimś tam sprayem, no ale jak niektórzy nie mają warunków itp, to spray wydaje sie być jedynym rozwiązaniem




_________________

Ha.wbie




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 12 lip 2009, 22:59 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lip 2009, 23:01
Posty: 67
Lokalizacja: Skwirzowa/Sandomierz
Pojazd:
Wracając do odtłuszczania po uprzednio przycieranym papierem wodnym podkładu, to mozna albo nie . Pod jednym warunkiem, że papier scierny bedziemy moczyć w wodzie z mydłem . To jest dobra i sprawdzona metoda przez mojego ojca!!! :mrgreen:




_________________

Malowanie proszkowe, piaskowanie , spawanie aluminium :
malowanie-proszkowe-na-100-t374647.html GG:15629454




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 sie 2009, 0:18 
*

Rejestracja: 01 lip 2009, 0:47
Posty: 37
Lokalizacja: Brac hajs na tuning
Pojazd:
co do artykułu powiem tak kupiłem sobie lakier w sprayu żaro odporny papier 150 przeszlifowalem wszystko i pomalowałem 3ma warstwami i jest ok




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 31 sie 2009, 17:15 
*

Rejestracja: 11 lip 2009, 10:54
Posty: 23
Lokalizacja: Legnica
Pojazd:
sieku pisze:
odtluszczamy rozpuszczalnikiem ekstrakcyjnym czyli benzyna ekstrakcyjna

Hahahaha.
klak_to pisze:
odtłuściłem później je nitro

Hahahaha, leże.
kamil7s pisze:
Sam sobie odtłuszczaj benzyną ekstrakcyjną. Podkład i w ogóle wszystko sie odtłuszcza zmywaczem do silikonu/antysilikonem czyli tzw odtłuszczaczem.

Brawo dla kolegi. Mądrze mówi

Powierzchni przed lakierowaniem nie odtłuszcza się nitrem! Nigdy! Cyrki mogą się dziać niemiłosierne. Jak się benzyną odtłuści to pół biedy, w sumie kartery nie potrzebują aż takiej pielenacji. Ale jak się lakieruje plastiki lub blache lub inne widoczne rzeczy to zmywaczem silikonu.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 lis 2009, 22:12 
Zbanowany
Awatar użytkownika

Rejestracja: 18 wrz 2009, 19:20
Posty: 72
Lokalizacja: Konin/Rychwał
Pojazd:
darian1234, popraw zdjęcia bo nie działają, a by mi sie teraz przydały :D :P




_________________

_______________________
*Gaznik dell''Orto 17,5
*Wario Polini Speed Control
***W przyszłosci
*Cylek Polini alu 70cc
*Tecnigas RSII
Scooter tuning is not a crime!!!
[you] WIDZE CIE
KUPIE SILNIK OD GILERY RUNNER 180 2T




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę 1, 2, 3  Następna



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy