Zapewne macie problemy z rozrusznikiem skoro tu wchodzicie. Pierwszą rzeczą którą wypadało by sprawdzić to sam akumulator. Najprostrzym rozwiązaniem jest zostawienie go na prostowniku na całą noc i następnego ranka próbowanie uruchomienia skutera z rozrusznika.
Pamiętaj. Moc ładowania obliczamy z pojemności akumulatora podzielonej przez 10.
Tak więc jeżeli aku ma pojemność 5Ah, ładujemy go prądem 0.5A.
Jeżeli to nie pomogło to mam dla was jeden, sprawdzony przez samego siebie sposób.
Rozkręcacie rozrusznik do części pierwszych.
Gdy już mamy rozkręcony rozrusznik to:
1. bierzemy w ręke wirnik (koło z nawiniętymy cewkami), papier ścierny gradowość 400-600 i czyścimi styki tj. między wirnikiem a szczotkami.
2. szczotki lekko doginamy do środka (w strone wirnika)
3. Do jakiegoś naczynia wlewamy benzyny ekcstakcyjnej i dokładnie czyścimy wirnik i obudowe rozrusznika (tą obudowe gdzie znajdują się magnesy) Obudowe jak i wirnik można poprostu wrzucić i lekko potrząsać.
4. Gdy już wyczyścimy i oszuszymy wszelkie części, to bierzemy do ręki obudowe z magnesem, w drugą ręke patyczek higieniczny (patyczek do uszu), nakładamy na niego troche smaru grafitowego (Nie zwykły, ma większe opory tarcia i szybciej się rozlewa) i patyczek ze smarem wkładamy do tulejki która znajduje się w obudowie z magnesami.
5. Składamy w odwrotnej kolejności od rozbierania
6. przed wpięciem wtyczek czyścimy je papierem ściernym lub ewentualnie psikamy "kontakt"Mam nadzieje że porady w tym poradniku pomogły wam a rozrusznik od tej chwili kręci jak szalony
Pod poradnikiem mile widziane komentarze i opinie na temat tutka
Zakaz kopiowania poradnika na inne fora internetowe bez wyraźnej zgody autora!