Dzisiaj jest 27 kwie 2024, 16:39



Strefa czasowa UTC+1godz.





Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 
Autor Wiadomość
Offline
Post: 18 lip 2012, 19:46 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
No to zaczynamy.

Co potrzebujemy?

1.
a)Pasta do docierania zaworów "1" *
b)Pasta do docierania zaworów "0" *

*oznaczenia odpowiadają granulacji.

2.Wiertarka/wkrętarka z regulacją obrotów (zalecane)

3.Nowy zawór i głowica.

Docieranie.
1.Wyciągamy stary zawór z głowicy.
2.Nakładamy pastę o oznaczeniu "1" na gniazdo (zaznaczone na obrazku) po czym wkładamy w nie nowy zawór.

Obrazek

3.Bierzemy naszą wiertarkę/wkrętarkę oraz głowicę z zaworem.
4.Standardowo zamiast wiertła wkręcamy do niej nóżkę naszego zaworu (zakręcamy dobrze i prosto)
5.Włączamy wiertarkę / wkrętarkę na wolnych obrotach i docieramy.
6.Odkręcamy wiertarkę i wycieramy resztki pasty.**

Krok II

2.Nakładamy pastę o oznaczeniu "0" na gniazdo (zaznaczone na obrazku) po czym wkładamy w nie nowy zawór.

Obrazek

3.Bierzemy naszą wiertarkę/wkrętarkę oraz głowicę z zaworem.
4.Standardowo zamiast wiertła wkręcamy do niej nóżkę naszego zaworu (zakręcamy dobrze i prosto)
5.Włączamy wiertarkę / wkrętarkę na wolnych obrotach i docieramy.
6.Odkręcamy wiertarkę i wycieramy resztki pasty. **

**Docieramy do momentu,aż zawór z gniazdem idealnie się spasuje.


Jeśli efekt jest zadowalający koniecznie czyścimy głowicę,oraz zawory rozpuszczalnikiem lub benzyną,aby resztki pasty nie dostały się na cylinder !

Standardowo do zaworów są dostępne specjalne przyssawki. W moim przypadku przyssawka została zastąpiona wiertarką z regulacją obrotów.


Nie odpowiadam za przebieg prac,oraz rezultaty.Poradnik powstał w celach sugestywnych.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/


Ostatnio zmieniony 12 sty 2013, 0:10 przez Mattrack, łącznie zmieniany 2 razy

Share on FacebookShare on TwitterShare on Google+


Na górę
 Wyświetl profil  
 
 


Offline
 Tytuł:
Post: 18 lip 2012, 19:48 
****

Rejestracja: 20 lis 2011, 19:43
Posty: 1321
Lokalizacja: Gryfino
Pojazd:
Widać że sie zdenerwowałeś tym iż, wiele ludzi o tym zapomina. Ostatnio też widziałem że gdzieś sie na ten temat wypowiadałeś. Ogólnie napisane jasno i na temat :P




_________________

TGB r50x - http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1911845#1911845

Ogień na tłoka!




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 19:36 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 19:09
Posty: 155
Pojazd:
Dodam ze zamiast pasty zaworowej można użyć polerskiej lekko sciernej Automax, sprawdzone na głowicy od crossa 200cc




_________________

C16 + 50cc...Dogonisz mnie :D ?

https://www.youtube.com/watch?v=X5lHbvlNpnM
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 20:53 
***

Rejestracja: 20 cze 2010, 12:46
Posty: 515
Lokalizacja: Połomia
Pojazd:
Cytuj:
Nie odpowiadam za przebieg prac,oraz rezultaty.Poradnik powstał w celach sugestywnych.

Dobrze że o tym napisałeś. Korzystając z tego poradnika wiele dobrego nie zdziałasz ..




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 11 sie 2012, 20:56 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 19:09
Posty: 155
Pojazd:
to prawda bo nic nie zastąpi pałeczki :D i przyssawki




_________________

C16 + 50cc...Dogonisz mnie :D ?

https://www.youtube.com/watch?v=X5lHbvlNpnM
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 03 wrz 2012, 17:04 
****
Awatar użytkownika

Rejestracja: 20 gru 2009, 19:47
Posty: 1905
Lokalizacja: Katowice
Pojazd:
FaZieRox, otóż to. Ja nie miałem takiej małej docieraczki więc w palcach wolałem szlifować niż włożyć to do wiertarki. Co prawda palce mnie do dzisiaj bolą ale efekt - jak nówki.

Ja użyłem mieszanki Automax + Cif, a kończyłem samym automaxem :)




_________________

Aprilia SR '98

*Wrzuć na luz, śpiesz się powoli, myśl za kółkiem, myślenie nie boli*

......Lasst die Straße brennen - jagt das Baby durch die Stadt......




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 06 wrz 2012, 22:16 
Główny Dowodzący - Admin
Awatar użytkownika

Rejestracja: 29 kwie 2010, 14:29
Posty: 8330
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd: Citroën Xsara II VTR Coupe
Imię: Mateusz
Jeśli chodzi o metodę docierania to standardowo robi się to przyssawką,lecz jeśli ktos jej nie posiada,wyżej opisałem jak ją zastąpić.Uwierzcie,że jak będziecie to robic ostrożnie i na wolnych obrotach to na jedno wyjdzie.Robiłem w ten sposób już nie jedna głowicę i do tej pory działają jak należy.




_________________

https://www.youtube.com/watch?v=wY-1Xa20Hb0 <= Zostaw SUBA! Dziękuję !

DOŁĄCZ DO NASZYCH GRUP SPRZEDAŻY :

:arrow: https://www.facebook.com/groups/skutermaniacy/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maniacymoto50/
:arrow: https://www.facebook.com/groups/maxiholicy/




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 08 wrz 2012, 20:36 
**
Awatar użytkownika

Rejestracja: 06 lis 2010, 19:55
Posty: 447
Lokalizacja: Wielkopolska
Pojazd:
Ja także robiłem w ten sposób kilka glowic. Ostatnio nawet głowice od Bizona tylko że wiertarką stołową nie mogłem bo nie miałem przyssawki wiec ręczną. Ale EFEKT KOZAK za każdym razem. Dobry poradnik pozdro.




_________________

TGB - Diabeł
RS - Szatan.

Aprilia : http://forum.mieloch.pl/viewtopic.php?p=1841573#1841573




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
 Tytuł:
Post: 02 paź 2012, 19:09 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 01 sty 2011, 19:09
Posty: 155
Pojazd:
w bizonie to docierac można piaskiem kwarcowym prawe że :D tu masz całkiem inna technologie i nie polecam tego sposobu.




_________________

C16 + 50cc...Dogonisz mnie :D ?

https://www.youtube.com/watch?v=X5lHbvlNpnM
^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 02 sty 2014, 20:43 
*

Rejestracja: 30 gru 2013, 10:51
Posty: 5
Pojazd: majesty150
Witam mam pytanie kupiłem pastę do docierania zaworów 2 i 0 jedynki nie mieli
moge pojechać najpierw 2 a potem 0 ? ewentualnie rozcieńczyć (2) w oleju? tak jest napisane na odwrocie pasty?

prosze o odp.




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2015, 13:03 
*
Awatar użytkownika

Rejestracja: 04 sty 2014, 14:30
Posty: 75
Lokalizacja: Lubelskie
Pojazd: Dafier wx2 4t
Można by było żeby wstawić nowe foty bo te wygasły a przydał by się poradnik :D




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Offline
Post: 10 lut 2015, 13:21 
Ex Moderator
Awatar użytkownika

Rejestracja: 08 lut 2011, 18:11
Posty: 3599
Lokalizacja: Ok. Garwolina
Pojazd:
żadne foty nie są potrzebne bo wszystko jest w opisie. ja też używam wiertarki bo bez sensu jest ręcznie. dopasowuje gumowy przewód na zawór. ucinam go ok 4cm i końcówkę wkręcam w wiertarkę i docieram. nie można 2 a później 0 bo 2 jest gruboziarnista i rozcięczenie nic nie da. Pewnie uda się zrobić że będzie szczelnie ale najlepiej jest robić po kolei albo dać tylko 1 i 0. Ale to trzeba samemu ocenić




Na górę
 Wyświetl profil  
 
 
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 12 ] 



Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości


Nie możesz tworzyć nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Przejdź do:  



Powered by phpBB © 2007 Group serwis komputerowy